+7 (708) 972 29 72 +7 (727) 241 1973

Себет бос

Каталог
0
Кәрзеңке 0 тг
Goodyear: Eagle F1 желісінің тарихы

Goodyear: Eagle F1 желісінің тарихы

28.12.2022

Goodyear өкілдері кейінірек пайда болған Eagle F1 желісіне арналған алғашқы шиналардың құрылу тарихымен бөлісті, бұрын қолданылған бағыттаушылардан асимметриялық суреттерге көшу себептері туралы айтты. Goodyear Eagle F1 модельдік желісінің шиналары соншалықты танымал, сондықтан олардың жаңа модификациялары әлі де бар. 2022 жылы аты аңызға айналған желі Аsymmetric 6 моделімен толықтырылды, ол жылдам жүретін топқа жатады. Ал оның атауында Goodyear компаниясының 1964 жылы қатыса бастаған «Формула 1» жарысына қатысуы көрсетілген. Бір жылдан кейін шиналар Ричард Гинтер бастаған Honda командасына Мексиканың Гран-приінде жеңімпаздар қатарына қосылуға мүмкіндік берді. 1966 жылға қарай бұл керемет жетістік шиналардың әлемдік деңгейдегі көптеген чемпиондарды таңдай бастауымен күшейтілді. Мұның себебі сэр Джек Брэбемнің құрметіне аталған болидке берілген алғашқы әлемдік чемпион атағын алу болды

1965 жылы Мексиканың Гран-приіндегі Ричи Гинтер

Екі мыңыншы жылдардың басында Goodyear 35 жыл бойы бірқатар беделді жарыстарға қатысты. Бұл сауда маркасына Гран-приде 369 жүлделі орын және Конструкторлар кубогында 26 жеңіс әкелді (бұл атақты Goodyear-дан ешкім ала алмады). Жиырма сегіз жарыста шабандоздар шиналарды өздері таңдай алды, бірақ қазір бұл тәжірибе жоқ. Бірақ сол күндері Goodyear компаниясы үшін бәсекелестерден озып кетуге мүмкіндік беретін инновациялық технологиялар мен әзірлемелерге инвестиция салуға қосымша ынталандыру болды.


Goodyear Eagle F1 пайда болуы McLaren F1 суперкар моделінің нарыққа шығуымен байланысты, автомобиль уақыт өте келе аңыз мәртебесіне ие болды. 6,1 литрлік және 620 аттың күші барV12 қозғалтқышыосындай жылдам машинаның қауіпсіздігін арттыруға мүмкіндік беретін арнайы шиналарды қажет етті. Автокөлік үшін Goodyear Eagle F1 шиналары жасалды, бұл сенсация сияқты көрінді. McLaren өндірушілері шина жасаушылардың қосқан үлесі салмақты екенін айтты. Өйткені, жайлылықты жоғалтпай басқарудың кешенді есептеулері «аспаның ажырамас бөлігі» болған арнайы шиналарды қолдануды білдірді: «Масса, қауіпсіздік, шу және динамикалық сипаттамалар маңызды факторлар болды».

McLaren F1


1992 жылы нарыққа Eagle F1 GS-D2 моделі шықты, оның таңбалануы Grand Sport – Directional деп ажыратылады. Содан кейін GS-D3 модификациясы шықты. Екі модель де жоғары сапалы спорттық автомобильдерге, соның ішінде жоғары баға сегментіне ие спорттық автомобильдерге арналған. Құрғақ трассада жұмыс істеу және дымқыл бетке жақсы ілінісу, олар бағытталған үлгіні қамтамасыз етті, баптау сарапшыларын таң қалдырды, олар өз жобалары үшін дәл осындай дөңгелектерді таңдай бастады.

2007 жылы Eagle F1 елеулі және ең маңызды түрлендіруге қол жеткізді, бұл кезде асимметриялық үлгі түрі фирмалық бағытталған нұсқаға алмасты. EMEA (Еуропа, Таяу Шығыс және Африка) өңірінде брендті дамытуға жауапты, жеңіл шиналарды жасау технологияларын дамыту жөніндегі директор Лоран Колантонио мұндай енгізудің себептері туралы айтып берді. Лоран брендпен инженер ретінде жұмыс істей бастады, ол кезде Eagle F1 шиналары бағытталған өрнекпен шығарылды. Спорттық машиналар үшін олар 15 дюймдік дискілерде жеткізілді, ал суперкарлар үшін қазіргі ықшам машиналарға қарағанда одан да төмен дөңгелектер жасалды.

Eagle F1 GS-D2 және GS-D3

Колантонионың айтуынша, Eagle F1 GS-D2 және GS-D3 модельдерін жасаушылар акважоспарлануға тұрақты болу және ылғалды трассада басқара алу сияқты параметрлерге көп көңіл бөлді. Олар жасаған ерекше протектордың үлгісі шиналар өндіруиндустриясындағы серпінді технология болды.

  • Ол Goodyear компаниясына UHP сегментіндегі бәсекелестерденайқын артықшылық берді, – деп түсіндіреді Лоран. – Біз қосымша динамикалық жүктемеге төтеп бере алатын күшті иық аймағы бар протектор үлгісін іздедік.

Бірінші буынның Goodyear Eagle F1 Asymmetric

Автомобиль нарығының дамуы автомобильдерді ірілендіру бағытында жүрді, 2005 жылға қарай 18 және 19 дюймдік дискілер нормаға айналды, өйткені машиналардың қуаты мен массасы үнемі артып отырды. Содан кейін Goodyear инженерлер мен әзірлеушілер тобы иық аймағының құрылымын күшейте отырып, асимметриялық сурет жасау идеясын қабылдады. Дәл осы шешім «фирмалық сипаттамаларды сақтауға» көмектесті: жылдам шұғыл тежеу және су басқан трассада басқарылу. Құрғақ жолда мойынсұнушылық та өсті.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 кроссоверлер мен жол талғамайтын көліктерге арналған нұсқада

Eagle F1 Asymmetriс үшінші буыны нарықта 2016 жылы пайда болды, сол кезде инженерлер экологиялық сапалар мен пайдалану қасиеттерін жақсарту үшін қосылған протекторлық үлгінің инновациялық элементтерін ойлап тауып, енгізді.


Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Кәсіпорын еуропалық таңбалау стандарттарына сәйкес шу деңгейін төмендетуге, «тербеліске қарсылық» көрсеткішін жақсартуға ықпал еткен технологияларды әзірлей бастады. Тұтынушылар спорткарларды сатып алғанда да мұндай сипаттамаларға назар аудара бастады.

Колантонионың айтуынша, Goodyear компаниясы бұл көрсеткіштерді, сондай-ақ тарту және ілінісу параметрлерін айтарлықтай өзгерте алды. Eagle F1 Asymmetric 3 шинасы ActiveBraking таңбасын алған технологияны ұсынды, ол ірілендірілген протектор блогының көмегімен тежеу жолын қысқартты, бұл тежеу кезінде үстіңгі бетке ілінісуді арттыру арқылы қол жеткізілді. Сол буында компания нарыққа күшейтілген құрылым берді, ол ағылшын тілінде «Reinforced Construction Technology» терминімен белгіленеді. Салмағы бойынша азайтылған құрылым беріктіктің жоғарылауымен сипатталды. Сонымен, Eagle F1 ерекше айырмашылықтарға, яғни тиімділіктің жоғарылауымен бірге керемет сипаттамаларға ие болды. Asymmetric 3 моделінің нарыққа шығуы дымқыл бетте шиналардың басқарылу деңгейін арттыру және жүруін түзету технологиясын дамытуды бастады. Диаметрі 20 дюйм болатын дискілер сәнге ене бастады. Eagle F1 модельдік желісі шиналарының типтік өлшемдері саны көбейтілді.

Eagle F1 Asymmetric 3 тест-драйвта

2019 жылға қарай Eagle F1 Asymmetric 5 моделі әртүрлі тесттердің жеңімпазы және көшбасшысы болды, AUTO Bild Sportscars журналы оған «үлгілі» белгісін берді. 2021 жылы UHP тобында ТyreReviews ағылшын басылымы модельді ең жақсы деп таныды. Басылымның сынаушысы Джонатан Бенсон Goodyear компаниясының Eagle F1 Asymmetric 5 шиналары құрғақ және дымқыл асфальтта жақсы ілінісуді қамтамасыз ететін кемшіліктерді көрсетпегенін айтты. Олар төмен тербеліске қарсылық, спорттық міну стилінде жақсы басқара алу, акважоспарлануға тұрақтылық сияқты қасиеттерге ие.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

Eagle F1 Asymmetric 6буынын дайындау, бұрынғыдай, автомобиль нарығының трендтері ескерілді. Атап айтқанда, айналу сәтінің, спорткардың салмағы мен қуатының артуы сияқты тенденциялар. Өндірушілердің барлық кейінгі модельдерді электр қозғалтқыштарына ауыстыруға деген ұмтылыстары ескерілді. Asymmetric 6 енгізілген инновациялардың арқасында бәсекелестерден айтарлықтай ерекшеленеді: байланыс нүктесі бейімделгіш болды, ол идеалды геометриялық пішінді жасай отырып, жүктеме жағдайларына икемделді. Қазір шығарылып жатқан Eagle F1 желісіндегі шиналардың барлық нұсқаларыэлектр автомобильдерге бейімделген. Бірақ Eagle F1 Asymmetric 6 - электрокар өндірушілердің қажеттіліктерін ескере отырып жасалған модельдердің алғашқысы: протектордың суреті шу деңгейін 1 децибелге төмендетеді, бұл сипаттама Еуропалық Одақ белгілеген таңбада көрсетілген. Резеңке қоспасы құрамын өзгертті, бұл тербеліске қарсылықты азайту арқылы электр тартылысындағы жүру қорын арттыруға мүмкіндік берді. Бұл көрсеткіштер жаңа модификацияның шинасын болашақ нарық талаптарына дайын етті.


Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6