2017 жылы ADAC SUV-дөңгелектерін жазғы тестілеуді кроссоверлер мен шағын жол талғамайтын көліктер үшін жылдамдық индексі H болатын жазғы дөңгелектердің сынағынан бастады. Бұл жағдайда сыналатын дөңгелектердің жүктеме индексі 98-ден 102-ге дейін өзгерді. Сынаққа арналған автомобиль рөліне Volkswagen Tiguan алынды.
ADAC тестілеуіндегі Continental мен Dunlop дөңгелектерінің тұрақтылығына қарамастан, бұл брендтердің дөңгелектері екі себеппен осы тестілеуге жіберілмеді. Біріншісі – модельдердің 215/65/16 өлшем түрінде салыстырмалы «ескілігінде», және екіншісі – осы тестілеуге қатысушылардың көбіне қарағанда, жолсыздыққа бағытталғандығы.
1. Apollo Apterra HP
4. Bridgestone Dueler H/P Sport
5. Cooper Zeon 4XS Sport
6. Firestone Destination HP
7. General Grabber GT
11. Nokian Line SUV
13. Semperit Comfort-Life 2
Тестілеуде тиісті бағамен жақсы жүрісті тек екі модель - Goodyear мен Cooper көрсетті. 15 дөңгелектің 11-і балл бойынша жылдамдық алудың әр түрлі шамасымен «қанағаттанарлық» бағасын алды. Бағасын төмендетудің себебі сулы жол төсемінде өздерін босаң ұстауы болды. Төмен отын үнемділігін және құрғақ жол төсеміндегі ілінісін көрсеткен Nokian және Barum дөңгелектері ADAC сарапшыларын жайсыз таңдандырды.
ADAC сарапшыларының ойынша, Michelin дөңгелегі орташа жүріс көрсетті. Құрғақ жол төсемінде тежеу және сулы жол төсемінде бұрылысты жүріп өту дисциплиналарында Michelin ойламаған төмен ілініс көрсетті. Тіпті тестілеудегі ең жоғары тозуға төзімділігі бұл модельдің «қанағаттанарлық» бағасымен биікке көтерілуіне көмектеспеді.
Yokohama дөңгелегі сулы жол төсеміндегі біршама төмен нәтижесі үшін - «нашар» және құрғақ жол төсемінде қанағаттанарлықсыз бағасына және ең төмен рейтингке ие болды.
Нәтижелер кестесін толтыра отырып, ADAC тестілеушілері SUV тобының автомобильдеріне арналған дөңгелектердің көбінесе бүйірінде осындай дөңгелектердің батпақ пен қардағы қабілеті стандартты дөңгелектерге қарағанда жақсы екенін көрсететін M+S таңбасы барына назар аударды. Осылайша тестілеуге қатысатын дөңгелектердің алты моделінде осындай таңба болды, олардың қардағы ілінісу сапасын тексеру үшін ADAC оларға қосымша сынақ енгізді. Қосымша тестілеудің нәтижесі жалпы есепте ескерілмейтініне қарамастан, тестілеушілер M+S таңбасы бар дөңгелектің тек екі моделінің қарда жүру сапасының жақсы екенін атап өтті. Бұл дерек – дөңгелек сарапшыларының ұсыныстарын еске түсіріп, ескерудің кезекті себебі: дегенмен қысқы жағдайға арнап бүйірінде «үш тау шыңы аясындағы қар» нышаны бар қысқы дөңгелектерді сатып алған жөн.
Балл неғұрлым аз болса, соғұрлым жақсы.
Орын |
Дөңгелек |
Қорытындысы |
||
1 |
Индекстер: 98H |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт |
20% |
2,0 |
||
Басқарылуы |
35% |
2,0 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
1,8 |
||
Тежеу |
30% |
2,0 |
||
Сулы асфальт |
40% |
2,0 |
||
Тежеу |
30% |
2,0 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
1,5 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
3,5 |
||
Басқарылуы |
30% |
1,7 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
1,8 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
3,0 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,3 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,6 |
||
Отын шығыны |
10% |
2,3 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
2,0 |
||
Қорытынды баға |
2,1 |
|||
+ Өте жақсы теңдестірілген дөңгелек |
||||
ADAC: Жақсы |
||||
|
||||
2 |
Cooper Zeon 4XS Sport
Индекстер: 98H |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт |
20% |
2,2 |
||
Басқарылуы |
35% |
2,3 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
2,3 |
||
Тежеу |
30% |
1,8 |
||
Сулы асфальт |
40% |
2,5 |
||
Тежеу |
30% |
2,6 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
2 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
4 |
||
Басқарылуы |
30% |
2,4 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
1,8 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
3,1 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,5 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,7 |
||
Отын шығыны |
10% |
2,3 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
2,5 |
||
Қорытынды баға |
2,5 |
|||
+ Сипаттамаларының жақсы теңгерімі |
||||
ADAC: Жақсы |
||||
|
||||
3 |
Firestone Destination HP
Индекстер: 98H |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт |
20% |
1,7 |
||
Басқарылуы |
35% |
1,3 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
1,5 |
||
Тежеу |
30% |
2,3 |
||
Сулы асфальт (қорытынды бағаға әсер етті) |
40% |
2,8 |
||
Тежеу |
30% |
3,0 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
2,0 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
2,5 |
||
Басқарылуы |
30% |
3,1 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
3,0 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
3,1 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,5 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,7 |
||
Отын шығыны |
10% |
2,1 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
2,5 |
||
Қорытынды баға |
2,8 |
|||
+ Құрғақ жол төсеміндегі жақсы нәтиже |
||||
ADAC: Қанағаттанарлық |
||||
|
||||
4 |
Nokian Line SUV
Индекстер: 102H XL |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт |
20% |
2,1 |
||
Басқарылуы |
35% |
2,0 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
2,0 |
||
Тежеу |
30% |
2,3 |
||
Сулы асфальт |
40% |
2,6 |
||
Тежеу |
30% |
2,6 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
2,0 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
3,0 |
||
Басқарылуы |
30% |
2,6 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
2,5 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
3,2 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,8 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,6 |
||
Отын шығыны (қорытынды бағаға әсер етті) |
10% |
2,8 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
2,5 |
||
Қорытынды баға |
2,8 |
|||
+ Құрғақ жол төсеміндегі жақсы нәтиже |
||||
ADAC: Қанағаттанарлық |
||||
|
||||
5 |
Индекстер: 102H XL |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт |
20% |
1,9 |
||
Басқарылуы |
35% |
1,5 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
1,8 |
||
Тежеу |
30% |
2,3 |
||
Сулы асфальт (қорытынды бағаға әсер етті) |
40% |
2,8 |
||
Тежеу |
30% |
2,6 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
2,0 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
3,5 |
||
Басқарылуы |
30% |
3,0 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
3,0 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
3,1 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,8 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,4 |
||
Отын шығыны |
10% |
2,1 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
1,5 |
||
Қорытынды баға |
2,8 |
|||
+ Құрғақ жол төсеміндегі жақсы нәтиже |
||||
ADAC: Қанағаттанарлық |
||||
|
||||
6 |
Semperit Comfort-Life 2
Индекстер: 98H |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт |
20% |
2,4 |
||
Басқарылуы |
35% |
2,3 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
2,3 |
||
Тежеу |
30% |
2,5 |
||
Сулы асфальт (қорытынды бағаға әсер етті) |
40% |
2,9 |
||
Тежеу |
30% |
3,3 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
2,0 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
2,5 |
||
Басқарылуы |
30% |
3,3 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
3,0 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
3,2 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,8 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,6 |
||
Отын шығыны |
10% |
1,9 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
2,0 |
||
Қорытынды баға |
2,9 |
|||
+ Салыстырмалы түрде төмен отын шығыны |
||||
ADAC: Қанағаттанарлық |
||||
|
||||
7 |
Индекстер: 98H |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт (қорытынды бағаға әсер етті) |
20% |
3,0 |
||
Басқарылуы |
35% |
3,5 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
3,0 |
||
Тежеу |
30% |
2,3 |
||
Сулы асфальт |
40% |
2,0 |
||
Тежеу |
30% |
1,9 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
1,5 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
2,0 |
||
Басқарылуы |
30% |
1,8 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
3,0 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
3,1 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,5 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,6 |
||
Отын шығыны |
10% |
2,1 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
2,5 |
||
Қорытынды баға |
3,0 |
|||
+ Сулы жол төсеміндегі өте жақсы нәтиже |
||||
ADAC: Қанағаттанарлық |
||||
|
||||
8 |
Индекстер: 98H |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт (қорытынды бағаға әсер етті) |
20% |
3,1 |
||
Басқарылуы |
35% |
3,3 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
3,0 |
||
Тежеу |
30% |
2,8 |
||
Сулы асфальт |
40% |
2,7 |
||
Тежеу |
30% |
2,6 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
2,0 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
2,0 |
||
Басқарылуы |
30% |
3,1 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
3,5 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
3,0 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,3 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,7 |
||
Отын шығыны |
10% |
2,1 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
2,0 |
||
Қорытынды баға |
3,1 |
|||
+ Барлық дисциплиналарда бірқалыпты жақсы нәтиже |
||||
ADAC: Қанағаттанарлық |
||||
|
||||
9 |
General Grabber GT
Индекстер: 98H |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт |
20% |
2,3 |
||
Басқарылуы |
35% |
2,0 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
2,3 |
||
Тежеу |
30% |
2,5 |
||
Сулы асфальт (қорытынды бағаға әсер етті) |
40% |
3,1 |
||
Тежеу |
30% |
3,0 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
2,0 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
3,0 |
||
Басқарылуы |
30% |
3,8 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
3,5 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
3,1 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,5 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,6 |
||
Отын шығыны |
10% |
2,0 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
2,0 |
||
Қорытынды баға |
3,1 |
|||
+ Құрғақ жол төсеміндегі жақсы нәтиже |
||||
ADAC: Қанағаттанарлық |
||||
|
||||
10 |
Apollo Apterra HP
Индекстер: 98H |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт |
20% |
3,2 |
||
Басқарылуы |
35% |
3,5 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
3,3 |
||
Тежеу |
30% |
2,5 |
||
Сулы асфальт (қорытынды бағаға әсер етті) |
40% |
3,3 |
||
Тежеу |
30% |
3,6 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
2,0 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
3,0 |
||
Басқарылуы |
30% |
3,7 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
3,5 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
3,0 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,5 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,4 |
||
Отын шығыны |
10% |
2,0 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
2,0 |
||
Қорытынды баға |
3,3 |
|||
+ Салыстырмалы түрде төмен отын шығыны |
||||
ADAC: Қанағаттанарлық |
||||
|
||||
11 |
Индекстер: 98H |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт |
20% |
2,3 |
||
Басқарылуы |
35% |
2,0 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
2,0 |
||
Тежеу |
30% |
3,0 |
||
Сулы асфальт (қорытынды бағаға әсер етті) |
40% |
3,3 |
||
Тежеу |
30% |
2,9 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
2,5 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
3,5 |
||
Басқарылуы |
30% |
3,7 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
4,0 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
2,8 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,5 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,0 |
||
Отын шығыны |
10% |
1,9 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
2,0 |
||
Қорытынды баға |
3,3 |
|||
* 2016 жылдың 17-ші аптасынан бастап өндірісте жетілдірілген нұсқасы қолданылады |
||||
ADAC: Қанағаттанарлық |
||||
|
||||
12 |
Индекстер: 98H |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт |
20% |
2,0 |
||
Басқарылуы |
35% |
2,0 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
1,8 |
||
Тежеу |
30% |
2,0 |
||
Сулы асфальт (қорытынды бағаға әсер етті) |
40% |
3,4 |
||
Тежеу |
30% |
3,6 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
2,0 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
3,5 |
||
Басқарылуы |
30% |
3,9 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
3,5 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
3,2 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,8 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,5 |
||
Отын шығыны |
10% |
1,5 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
2,0 |
||
Қорытынды баға |
3,4 |
|||
+ Ең төмен отын шығыны |
||||
ADAC: Қанағаттанарлық |
||||
|
||||
13 |
Индекстер: 98H |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт |
20% |
1,6 |
||
Басқарылуы |
35% |
1,5 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
1,3 |
||
Тежеу |
30% |
1,8 |
||
Сулы асфальт (қорытынды бағаға әсер етті) |
40% |
3,5 |
||
Тежеу |
30% |
4,1 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
2,0 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
3,5 |
||
Басқарылуы |
30% |
3,7 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
3,5 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
2,9 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,3 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,4 |
||
Отын шығыны |
10% |
2,0 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
2,0 |
||
Қорытынды баға |
3,5 |
|||
+ Құрғақ жол төсеміндегі өте жақсы нәтиже |
||||
ADAC: Қанағаттанарлық |
||||
|
||||
14 |
Индекстер: 98H |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт |
20% |
2,3 |
||
Басқарылуы |
35% |
1,8 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
2,0 |
||
Тежеу |
30% |
3,0 |
||
Сулы асфальт (қорытынды бағаға әсер етті) |
40% |
3,9 |
||
Тежеу |
30% |
4,3 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
2,5 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
4,0 |
||
Басқарылуы |
30% |
4,4 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
3,5 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
3,1 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,8 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,3 |
||
Отын шығыны |
10% |
1,9 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
0,5 |
||
Қорытынды баға |
3,9 |
|||
+ Ең жоғары тозуға төзімділік |
||||
ADAC: Орташа |
||||
|
||||
15 |
Индекстер: 98H |
Тесттер |
Салмағы |
Баллдар |
Құрғақ асфальт |
20% |
2,9 |
||
Басқарылуы |
35% |
2,8 |
||
Қауіпсіздігі |
35% |
2,8 |
||
Тежеу |
30% |
3,0 |
||
Сулы асфальт (қорытынды бағаға әсер етті) |
40% |
5,5 |
||
Тежеу |
30% |
5,5 |
||
Бойлық акважоспарлау |
20% |
3,5 |
||
Көлденең акважоспарлау |
10% |
4,5 |
||
Басқарылуы |
30% |
5,5 |
||
Бүйір жақ тұрақтылығы |
10% |
5,5 |
||
Шуылы/Жайлылығы |
10% |
2,9 |
||
Салондағы шуыл |
50% |
2,5 |
||
Жолдағы шуыл |
50% |
3,3 |
||
Отын шығыны |
10% |
1,7 |
||
Тозуға төзімділігі |
20% |
1,5 |
||
Қорытынды баға |
5,5 |
|||
+ Төмен отын шығыны |
||||
ADAC: Нашар |
Дереккөз: colesa.ru