2020 жылдың басында Auto Bild неміс журналы өз алдына еш әсірелеусіз ірі ауқымды міндет қойды – әртүрлі баға сегментінен 50 жазғы шина жиынтығын тестілеу. Мақсат: автоиеленушілерге ең жақсы шинаны болмаса да, ең болмағанда, қазіргі еуропалық нарықтағы алуан түрлі шиналардың ішінен бағасы мен сапасының арасындағы оптимумын табуға көмектесу.
Тестілеуге кандидаттарды таңдау кезінде журнал сонымен қоса белгілі шина өндіруші концерндер мен өндірушілер шығаратын еншілес брендтердің шиналарына да назар аударды.
Негізгі тестілеудің алдында журналистер барлық 50 шина жиынтығының қауіпсіздігіне тексеру ұйымастырды. Бұл өзіндік іріктеу туры екі дисциплинадан тұрды: 100-ден 0 км/сағ дейін құрғақ төсемде тежеу; 80-нен 0 км/сағ дейін сулы төсемде тежеу.
Іріктеу турының нәтижесінде 30 модель шығып қалды, қалған 20-сы тестілеудің келесі дисциплиналарын (басқарылуы, акважоспарлауға орнықтылығы және т.б.) бағындыруға аттанды.
■ — нашар, ■ — қанағаттанарлық, ■ — жақсы
Орын |
Шины |
Құрғақ төсемде тежеу, метр |
Сулы төсемде тежеу, метр |
ШЫҒЫП ҚАЛДЫ |
|||
50 |
King Meiler Sport 3 (восст.) |
43,2 |
41,0 |
49 |
EP-Tyres Accelera Phi-R |
40,5 |
37,4 |
48 |
Imperial Ecosport 2 |
38,7 |
37,3 |
47 |
GT Radial SportActive |
39,1 |
36,8 |
46 |
Nankang Ultra Sport NS-2 |
38,2 |
36,5 |
45 |
Federal Evoluzion ST-1 |
39,4 |
35,3 |
44 |
Seiberling Touring 2 |
37,0 |
37,0 |
43 |
Marshal MU12 |
37,4 |
36,6 |
42 |
Barum Bravuris 5 HM |
36,1 |
37,7 |
41 |
Dayton Touring 2 |
37,2 |
36,4 |
40 |
Tristar Sportpower 2 |
37,0 |
36,5 |
39 |
Rotalla Setula S-Race RU01 |
35,7 |
37,2 |
38 |
Minerva Radial F 205 |
36,0 |
36,9 |
37 |
Tracmax X-Privilo TX3 |
35,4 |
37,0 |
36 |
Viking ProTech HP |
34,8 |
37,3 |
35 |
Radar Dimax R8 |
36,7 |
35,1 |
34 |
General Altimax One S |
35,4 |
36,4 |
33 |
35,7 |
36,0 |
|
32 |
Saetta Touring 2 |
34,9 |
36,8 |
31 |
33,9 |
37,5 |
|
30 |
Avon ZZ5 |
35,2 |
36,2 |
29 |
Cooper Zeon CS Sport |
34,5 |
36,0 |
28 |
Sava Intensa UHP 2 |
35,5 |
34,7 |
27 |
Mabor Sport-Jet 3 |
34,3 |
35,9 |
26 |
Yokohama Advan Sport V105 |
34,7 |
35,3 |
25 |
Pirelli P Zero |
34,6 |
34,8 |
24 |
Debica Presto UHP2 |
32,8 |
36,1 |
23 |
Semperit Speed-Life 2 |
32,2 |
36,2 |
22 |
Giti GitiSport S1 |
32,9 |
35,5 |
21 |
Infinity Ecomax |
32,6 |
35,7 |
ҚАЛҒАН ДИСЦИПЛИНАЛАРҒА ЖІБЕРІЛДІ |
|||
20 |
Maxxis Victra Sport 5 |
33,4 |
34,8 |
19 |
Uniroyal RainSport 3 |
32,4 |
35,7 |
18 |
Zeetex HP 2000 vfm |
31,8 |
36,0 |
17 |
Dunlop SportMaxx RT 2 |
33,0 |
34,3 |
16 |
Toyo Proxes Sport |
31,5 |
35,4 |
15 |
Falken Azenis FK510 |
30,7 |
36,0 |
14 |
Laufenn S Fit EQ+ |
32,6 |
34,0 |
13 |
Kleber Dynaxer UHP |
32,3 |
34,1 |
12 |
Fulda SportControl 2 |
31,7 |
34,2 |
11 |
Firestone Roadhawk |
30,8 |
34,3 |
10 |
Hankook Ventus S1 evo³ |
30,3 |
34,7 |
9 |
Apollo Aspire XP |
30,3 |
34,7 |
8 |
Vredestein Ultrac Vorti |
31,3 |
33,4 |
7 |
Nexen N´Fera Sport |
30,9 |
33,2 |
6 |
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 |
30,8 |
33,2 |
5 |
Kumho Ecsta PS71 |
29,0 |
34,9 |
4 |
Continental PremiumContact 6 |
30,2 |
33,2 |
3 |
Bridgestone Potenza S001 |
28,7 |
33,5 |
2 |
Nokian Powerproof |
29,1 |
32,9 |
1 |
Michelin Pilot Sport 4 |
29,8 |
32,1 |
Тест қорытындысының ұлғайтылған кескінін қарау үшін суретке басыңыз
Тест қорытындысының ұлғайтылған кескінін қарау үшін суретке басыңыз
Тест қорытындысының ұлғайтылған кескінін қарау үшін суретке басыңыз
1-орын | Дисциплина | Дисциплинадағы орны | Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Құрғақ төсемде тежеу |
3 |
+1.1 м |
|
Құрғақ төсемде басқарылуы |
2 |
-0.2 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
5 |
+2.3 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
6 |
-1.6 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
15 |
-5.5 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
19 |
+2.5 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
1 |
||
Шайқалу кедергісі |
7 |
+0.5 кг / т |
|
Артықшылығы: Жоғары басқарушылығы және меңгеріктің бұруына бағынғыштығы; қысқа тежеу жолы; тестілеудегі ең жоғары тозуға төзімдігі; жақсы отын үнемділігі. |
|||
Кемшілігі: Не Байқалмады |
|||
Үкім: Үлгілі |
1-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Құрғақ төсемде тежеу |
3 |
+1.1 м |
|
Құрғақ төсемде басқарылуы |
5 |
-0.8 км/ч |
|
Сулы төсемде теже |
9 |
+3.2 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
2 |
-0.3 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
14 |
-5.2 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
15 |
+1.8 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
2 |
-5 837 км |
|
Шайқалу кедергісі |
5 |
+0.42 кг / т |
|
Артықшылығы: Сулы және құрғақ төсемде спорттық басқарылуы; меңгеріктің бұруына бағынғыштығы; сулы және құрғақ төсемде қысқа тежеу жолы; үздік тозуға төзімділігі; қолжетімді баға. |
|||
Кемшілігі: Байқалмады |
|||
Үкім: Үлгілі |
|||
3-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Құрғақ төсемде тежеу |
1 |
||
Құрғақ төсемде басқарылуы |
3 |
-0.6 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
4 |
+1.6 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
9 |
-2.7 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
1 |
||
Сыртқы шуыл |
14 |
+1.5 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
5 |
-11 674 км |
|
Шайқалу кедергісі |
12 |
+0.96 кг / т |
|
Артықшылығы: Меңгеріктің бұруына спорттық бағынғыштығы; керемет қозғалыс динамикасы; акважоспарлауға жақсы орнықтылығы; барлық төсемдерде қысқа тежеу жолы. |
|||
Кемшілігі: Салыстырмалы жоғары бағасы |
|||
Үкім: Үлгілі |
4-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Vredestein Ultrac Vorti |
Құрғақ төсемде тежеу |
6 |
+1.3 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
1 |
||
Сулы төсемде тежеу |
12 |
+4 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
10 |
-3.1 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
8 |
-3.6 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
15 |
+1.8 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
7 |
-12 572 км |
|
Шайқалу кедергісі |
19 |
+2.03 кг / т |
|
Артықшылығы: Барлық төсемдерде жақсы ілінісуі және тамаша басқарылуы; меңгеріктің бұруына бағынғыштығы; жақсы акважоспарлауға орнықтылығы; қолжетімді бағасы. |
|||
Кемшілігі: Отын үнемділігінің төмендігі |
|||
Үкім: Үлгілі |
5-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Apollo Aspire XP |
Құрғақ төсемде тежеу |
13 |
+2.6 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
9 |
-1.6 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
6 |
+2.4 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
11 |
-4 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
5 |
-2.5 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
2 |
+0.2 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
5 |
-11 674 км |
|
Шайқалу кедергісі |
4 |
+0.3 кг / т |
|
Артықшылығы: Жақсы басқарылуы; барлық төсемдерде қысқа тежеу жолы; жақсы тозуға төзімділігі; баға мен сапаның әжептәуір ара салмағы. |
|||
Кемшілігі: Байқалмады |
|||
Үкім: Үлгілі |
6-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Nexen N Fera Sport SU2 |
Құрғақ төсемде тежеу |
3 |
+3.4 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
9 |
-4.6 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
11 |
-4.1 км/ч |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
13 |
||
Акважоспарлауға орнықтылығы |
13 |
-14 817 км |
|
Сыртқы шуыл |
1st |
+0.2 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
9 |
-11674 км |
|
Шайқалу кедергісі |
17 |
+1.85 кг / т |
|
Артықшылығы: Безопасное поведение и короткий тормозной путь на сухом и мокром покрытиях; низкий уровень шума; хороший уровень комфорта. |
|||
Кемшілігі: Низкая топливная экономичность |
|||
Үкім: Үлгілі |
7-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны | Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Falken Azenis FK510 |
Құрғақ төсемде тежеу |
19 |
+3.9 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
15 |
-2.2 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
8 |
+3.1 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
16 |
-5.4 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
8 |
-3.6 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
8 |
+1.1 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
2 |
-5 837 км |
|
Шайқалу кедергісі |
15 |
+0.64 кг / т |
|
Артықшылығы: Сулы және құрғақ төсемдерде жүрісінің қауіпсіздігі және қысқа тежеу жолы; шуыл деңгейінің төмендігі; жақсы тозуға жарамдылығы; бағасы мен сипаттамаларының тамаша ара қатысы. |
|||
Кемшілігі: Байқалмады |
|||
Үкім: Үлгілі |
8-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Nokian PowerProof |
Құрғақ төсемде тежеу |
2 |
+0.8 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
8 |
-1.1 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
3 |
+0.5 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
3 |
-0.7 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
17 |
-6.4 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
17 |
+2.2 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
13 |
-17 511 км |
|
Шайқалу кедергісі |
9 |
+0.64 кг / т |
|
Артықшылығы: Сулы және құрғақ төсемдерде жүрісінің қауіпсіздігі және қысқа тежеу жолы; басқару дәлдігі. |
|||
Кемшілігі: Орташа тозуға төзімділігі |
|||
Үкім: Жақсы |
9-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Firestone RoadHawk |
Құрғақ төсемде тежеу |
11 |
+2.2 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
9 |
-1.6 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
9 |
+3.2 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
7 |
-2.3 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
5 |
-2.5 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
17 |
+2.2 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
13 |
-17 511 км |
|
Шайқалу кедергісі |
10 |
+0.7 кг / т |
|
Артықшылығы: Сулы және құрғақ төсемдердегі жүріс үйлесімділігімен салыстырмалы төмен бағалы шина; акважоспарлауға орнықтылығы жақсы. |
|||
Кемшілігі: Орташа тозуға төзімділігі |
|||
Үкім: Жақсы |
9-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Fulda SportControl 2 |
Құрғақ төсемде тежеу |
10 |
+2.1 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
13 |
-2 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
14 |
+4.6 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
12 |
-4.1 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
19 |
-7.4 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
5 |
+0.5 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
13 |
-17 511 км |
|
Шайқалу кедергісі |
1 |
||
Артықшылығы: Сулы төсемде жүрісінің бірқалыптылығы; құрғақ төсемдегі қысқа тежеу жолы; жақсы жайлылық деңгейі; төмен шайқалу кедергісі. |
|||
Кемшілігі: Салыстырмалы жоғары бағасы; орташа тозуға төзімділігі |
|||
Үкім: Жақсы |
11-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Bridgestone Potenza S001 |
Құрғақ төсемде тежеу |
7 |
+1.4 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
12 |
-1.7 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
1 |
||
Сулы төсемде басқарылуы |
1 |
||
Акважоспарлауға орнықтылығы |
7 |
-3.3 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
20 |
+2.6 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
11 |
-17 062 км |
|
Шайқалу кедергісі |
20 |
+2.69 кг / т |
|
Артықшылығы: Сулы төсемде тамаша жүрісі; ілінісуі мен басқарылуының жақсы үйлесімділігі; жақсы акважоспарлауға орнықтылығы; барлық төсемдерде қысқа тежеу жолы. |
|||
Кемшілігі: Орташа тозуға төзімділігі; отын үнемілігінің төмендігі |
|||
Үкім: Қанағаттанарлық |
12-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Hankook Ventus S1 evo3 |
Құрғақ төсемде тежеу |
13 |
+2.6 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
5 |
-0.8 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
6 |
+2.4 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
8 |
-2.5 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
10 |
-3.7 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
11 |
+1.2 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
16 |
-18 858 км |
|
Шайқалу кедергісі |
13 |
+1.02 кг / т |
|
Артықшылығы: Сулы және құрғақ төсемдерде өнімділігінің жеткіліктілігі; қысқа тежеу жолы; жақсы акважоспарлауға орнықтылығы. |
|||
Кемшілігі: Орташа тозуға төзімділігі |
|||
Үкім: Қанағаттанарлық |
13-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Laufenn S Fit EQ + |
Құрғақ төсемде тежеу |
8 |
+1.9 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
7 |
-0.9 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
18 |
+6.1 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
17 |
-5.7 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
12 |
-3.9 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
3 |
+0.3 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
11 |
-17 062 км |
|
Шайқалу кедергісі |
8 |
+0.52 кг / т |
|
Артықшылығы: Спорттық басқарушылығы; құрғақ төсемде жақсы ілінісуі; жақсы отын үнемділігі |
|||
Кемшілігі: Сулы төсемде төмен басқару дәлдігі; орташа тозуға төзімділігі |
|||
Үкім: Қанағаттанарлық |
14-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Dunlop SportMaxx RT 2 |
Құрғақ төсемде тежеу |
11 |
+2.2 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
16 |
-2.4 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
19 |
+6.7 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
18 |
-5.8 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
16 |
-5.9 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
8 |
+1.1 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
10 |
-15 266 км |
|
Шайқалу кедергісі |
3 |
+0.27 кг / т |
|
Артықшылығы: Сулы төсемде жақсы бүйірлік орнықтылығы; құрғақ төсемдегі қысқа тежеу жолы; жоғары отын үнемділігі. |
|||
Кемшілігі: Сулы төсемде басқарылуының және тежеу тиімділігінің әлсіздігі |
|||
Үкім: Қанағаттанарлық |
15-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Kleber Dynaxer UHP |
Құрғақ төсемде тежеу |
9 |
+2 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
18 |
-2.8 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
16 |
+5.6 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
19 |
-5.9 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
18 |
-6.6 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
11 |
+1.2 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
10 |
-13 021 км |
|
Шайқалу кедергісі |
11 |
+0.81 кг / т |
|
Артықшылығы: Құрғақ төсемде қысқа тежеу жолы; тозу төмендігі; жақсы отын үнемділігі; бағасының төмендігі |
|||
Кемшілігі: Сулы төсемде өнімділігінің нашарлығы |
|||
Үкім: Қанағаттанарлық |
16-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Uniroyal Rainsport 3 |
Құрғақ төсемде тежеу |
18 |
+3.6 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
19 |
-3.3 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
17 |
+5.7 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
20 |
-6.9 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
11 |
-3.8 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
7 |
+0.8 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
4 |
-8 980 км |
|
Шайқалу кедергісі |
6 |
+0.43 кг / т |
|
Артықшылығы: Тозу төмендігі; жақсы отын үнемділігі |
|||
Кемшілігі: Меңгерікке нашар бағынады және сулы төсемде басқару |
|||
Үкім: Қанағаттанарлық |
17-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Kumho Ecsta PS71 |
Құрғақ төсемде тежеу |
16 |
+2.8 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
17 |
-2.7 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
2 |
+0.4 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
5 |
-1.4 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
2 |
-0.6 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
13 |
+1.4 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
20 |
-22 450 км |
|
Шайқалу кедергісі |
18 |
+1.92 кг / т |
|
Артықшылығы: Акважоспарлауға жақсы орнықтылығы; сулы төсемдегі |
|||
Кемшілігі: Құрғақ төсемде басқару дәлдігінің төмендігі; орташа тозуға төзімділігі; отын үнемділігінің төмендігі |
|||
Үкім: Шартты түрде ұсынылады |
18-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Maxxis Victra Sport 5 |
Құрғақ төсемде тежеу |
15 |
+2.7 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
4 |
-0.7 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
20 |
+7.3 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
4 |
-1.3 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
3 |
-1.9 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
8 |
+1.1 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
18 |
-21 552 км |
|
Шайқалу кедергісі |
16 |
+1.73 кг / т |
|
Артықшылығы: Спорттық басқарылуы; сулы төсемдегі жақсы қауіпсіздік деңгейі; құрғақ төсемдегі қысқа тежеу жолы. |
|||
Кемшілігі: Сулы төсемде тежеу жолының ұзақтығы; тозуға төзімділігінің төмендігі |
|||
Үкім: Шартты түрде ұсынылады |
19-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Toyo Proxes Sport |
Құрғақ төсемде тежеу |
17 |
+3.3 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
14 |
-2.1 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
13 |
+4.3 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
14 |
-5 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
4 |
-2.4 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
3 |
+0.3 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
17 |
-21 103 км |
|
Шайқалу кедергісі |
14 |
+1.17 кг / т |
|
Артықшылығы: Акважоспарлауға жоғары төзімділігі; сулы және құрғақ төсемдердегі қысқа тежеу жолы |
|||
Кемшілігі: Сулы төсемде нашар басқарылуы; тозуға төзімділігінің төмендігі |
|||
Үкім: Шартты түрде ұсынылады |
20-орын |
Дисциплина |
Дисциплинадағы орны |
Дисциплина көшбасшысымен айырмашылық |
Zeetex HP2000 vfm |
Құрғақ төсемде тежеу |
19 |
+3.9 м |
Құрғақ төсемде басқарылуы |
20 |
-4.5 км/ч |
|
Сулы төсемде тежеу |
15 |
+4.8 м |
|
Сулы төсемде басқарылуы |
15 |
-5.1 км/ч |
|
Акважоспарлауға орнықтылығы |
20 |
-8.4 км/ч |
|
Сыртқы шуыл |
6 |
+0.7 dB |
|
Тозуға төзімділігі |
18 |
-21 552 км |
|
Шайқалу кедергісі |
2 |
+0.21 кг / т |
|
Артықшылығы: Сулы және құрғақ төсемдердегі қысқа тежеу жолы; төмен бағасы; жоғары отын үнемділігі |
|||
Кемшілігі: Сулы және құрғақ төсемдерде нашар басқарылуы; авкажоспарлауға нашар орнықтылығы; төмен тозуға төзімділігі |
|||
Үкім: Шартты түрде ұсынылады |