Толық жетекті және жол талғамайтын автомобиль иеленушілері үшін Auto Bild басылымы шығаратын Auto Bild AllRad журналы 2020 жылғы жаңа тестілеу үшін Германия мен Еуропаның басқа елдерінде танымал 255/55 R18 өлшемін алды. Бұл өлшемдегі шинамен Audi Q7; BMW X5; Land Rover Discovery 1, 2 және Range Rover Sport; GLE класының 2-ші және 3-ші буыныныдағы Mercedes-Benz пен тағы басқалар жүреді.
Протестированы:
Тестілеуге алынған шиналар да және осы шиналар арналған автомобильдер де жол талғамайтын деген анықтауға аса келмейтін еді: біріншісі UHP (өнімділігі ультражоғары) немесе минимум H/T (шосселік), ал екіншісі – әдетте, асфальттан сирек шығады. Журнал сарапшылары, әйтсе де, бұл ерекшелікке түзету жасай қоймады да сыналатын шиналарды сонымен қоса жол талғамайтын дисциплиналар бойынша – қиыршық тас, шөп, батпақ және тіпті құммен - жүргізіп өтті.
Айта кетерлігі, шинаның жолсыз жерде маңызды болып табылатын сипаттамалары өнімділігі жағынан, әдетте, асфальтта маңызды болып табылатын сипаттамаларына қарама-қарсы болып келеді. Осылайша, мысалы, жол талғамайтын шиналардың блоктары мен шашкалары ірі болып келетін агрессивті бұжыртабаны борпылдақ (қиыршық тас, құм, батпақ, қар) және қатты, алайда түйісу нүктесінде әртектілігінің жоғары дәрежесімен (жартасты, тастақ және шөпті, және т.б.), жерлерде жақсы жұмыс жасайды. Мұндай шиналардың ілінісуі құрғақ асфальтта орташа және сулы асфальтта, жайлылығы мен шуыл деңгейін айтпағанда – одан да төмен болады. Тестіленетін шиналармен барлығы керісінше болатыны қисынды: басылымдағылар атап өткендей, жолсыз жерлердегі, әсіресе батпақтағы, сынақ олар үшін аса күрделі болды. Алайда, жолсыз жердегі дисциплиналардың нәтижелері тестіленген шиналардың бірін таңдау үшін басты болып табылмайды, себебі олар көкке шығу үшін алыс жерге баруға емес, жалпы қолданыстағы жолдарға арналған. Auto Bild AllRad редакциясында: «Жолсыз жердегі тестілеуді аудиториямыздың өрісін кеңейту үшін өткіздік», - деп атап өткен еді.
Тест қорытындысының ұлғайтылған кескінін қарау үшін суретке басыңыз
Тест қорытындысының ұлғайтылған кескінін қарау үшін суретке басыңыз
Тест қорытындысының ұлғайтылған кескінін қарау үшін суретке басыңыз
Тест қорытындысының ұлғайтылған кескінін қарау үшін суретке басыңыз
Төсем/Тестілеу дисциплинасы | Ең үздік | Ең нашар | ||
Шина | Нәтиже | Шина | Нәтиже | |
Тежеу, метр | ||||
Тежеу, метр | Michelin Pilot Sport 4 SUV | 33,2 | Lexani LX Thirty | 39,8 |
Басқарылуы, км/сағ | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV | 112,2 | Lexani LX Thirty | 108,4 |
Мокрый асфальт | ||||
Тежеу, метр | Michelin Pilot Sport 4 SUV | 46,4 | Lexani LX Thirty | 68,3 |
Басқарылуы, км/сағ | Michelin Pilot Sport 4 SUV | 86,2 | Lexani LX Thirty | 78,2 |
Акважоспарлау, км/сағ | Michelin Pilot Sport 4 SUV | 89,7 | Cooper Zeon 4XS Sport | 82,7 |
Гравий | ||||
Басқарылуы, км/сағ | Michelin Pilot Sport 4 SUV | 64,5 | Lexani LX Thirty | 63,1 |
Тартым күші, кН* | Barum Bravuris 5HM | 2,440 | Vredestein Ultrac Satin | 2,228 |
Трава | ||||
Тартым күші, кН* | Michelin Pilot Sport 4 SUV | 3,492 | Lexani LX Thirty | 2,829 |
Грязь | ||||
Тартым күші, кН* | Maxxis Victra Sport VS5 SUV | 2,960 | Lexani LX Thirty | 2,470 |
Песок | ||||
Тартым күші, кН* | Cooper Zeon 4XS Sport | 2,472 | Nokian PowerProof SUV | 2,225 |
Экология | ||||
Сыртқы шуыл, дБ(А)** | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV | 69,9 | Lexani LX Thirty | 72,7 |
Отын үнемділігі, кг/т*** | Barum Bravuris 5HM | 6,68 | Dunlop Sport Maxx RT 2 SUV | 8,38 |
* килоньютон
** акустикалық децибелл
*** килограмм тоннаға (шайқалу кедергісі)
1-орын | Экспертное заключение |
Абсолют
|
+ Жүргізу динамикасы жоғары деңгейде және мәлімделген кластарға сәйкес келеді; + Барлық дисциплина бойынша тест жеңімпазы. " |
- Бағасының жоғарылы. | |
2-орын | Экспертное заключение |
Dunlop Sport Maxx RT 2 SUV Үлгілі
|
+ Барлық дисциплинада дерлік өнімділігінің үйлесімділігі; + Меңгерікпен басқарудың жоғары дәлдігі және сулы, құрғақ асфальтта қысқа тежеу жолы. |
- Орташа отын үнемділігі. | |
3-орын | Экспертное заключение |
Vredestein Ultrac Satin Үлгілі
|
+ Бағасы мен сапасының жақсы арақатынасы; + Сулы және құрғақ асфальтта жақсы басқарылуы; + Шуыл деңгейінінің және шайқалу кедергісінің төмендігі. |
- Қиыршық таста орташа өнімділігі. | |
4-орын | Экспертное заключение |
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV Жақсы
|
+ Құрғақ асфальтта жоғары өнімділігі және динамикалық басқарылуы; + Меңгеріктің бұруына дәл реакциясы; + Құрғақ асфальтта қысқа тежеу жолы; + Жайлы. |
- Шөптегі өнімділігі орташа. | |
5-орын | Экспертное заключение |
Pirelli Scorpion Verde Жақсы
|
+ Сулы және құрғақ асфальтта өзін қалыпты және қауіпсізұстайтын премиум класының үйлесімді жазғы шинасы; + Жақсы жайлылық деңгейі. |
- Жолсыздықта өнімділігі орташа. | |
6-орын | Экспертное заключение |
Maxxis Victra Sport VS5 SUV Қанағаттанарлық
|
+ Акважоспарлауға орнықтылығы жоғары; + Жолсыздықта жақсы басқарылуы; + Құрғақ асфальтта өнімділігі жақсы. |
- Барлық дисциплинада сулы асфальтта көрсеткіші орташа. | |
7-орын | Экспертное заключение |
Barum Bravuris 5HM Қанағаттанарлық
|
+ Қиыршық таста және құмда өнімділігі жоғары; + Жайлылығы жақсы, шайқалу кедергісі төмен; + Бағасы жақсы. |
- Құрғақ асфальтта меңгеріктің бұруына баяу реакциясы; - Сулы асфальтта тежеу жолының ұзақтығы; - Шөпте өнімділігі орташа. |
|
8-орын | Экспертное заключение |
Cooper Zeon 4XS Sport Қанағаттанарлық
|
+ Құмда және қиыршық таста өнімділігі жоғары; + Құрғақ асфальтта өнімділігі бірқалыпты; + Шуыл деңгейі төмен. |
- Акважоспарлауға орнықтылығы төмен; - Сулы асфальтта тежеу жолының ұзақтығы. |
|
8-орын | Экспертное заключение |
Nokian PowerProof SUV Қанағаттанарлық
|
+ Акважоспарлауға орнықтылығының жақсы шамасы; + Шуыл деңгейінің төмендігі; + Төмен шайқалу кедергісі. |
- Сулы асфальтта тежеу жолының ұзақтығы; - Жолсыздықтағы орташа нәтиже. |
|
10-орын | Экспертное заключение |
Lexani LX Thirty Ұсынылмайды
|
+ Арзан. |
- Сулы және құрғақ асфальтта ең ұзақ тежеу жолы; - Басқарылуының нашарлығы; - Меңгеріктің бұруына баяу бағынуы. |