Кейбір кроссовер иелерінің арасында олардың автомобильдерінде орнатылған M+S («Батпақ» және «Қар»), соның ішінде M&S немесе MS таңбалары бар жазғы немесе барлық маусымдық дөңгелектер оларды маусым бойынша ауыстыру қажеттілігін маңызды етпейді деген ой қалыптасқан. Әсіресе, егер бұжыртабаны тозбаған болса, ал автомобильдің тұрақты/қосылатын толық жетегі болса.
Моделі
|
Жүктеме және жылдамдық индексі
|
Бүртабан, дана
|
Бұжыртабанының қалыңдығы, мм
|
Шығарған ел
|
102 Q
|
100
|
9,2
|
Ресей
|
|
98 S
|
-
|
8,6
|
Жапония
|
|
102 T
|
-
|
8,0
|
Германия
|
|
102 T
|
130
|
9,6
|
Ресей
|
|
Formula Ice
|
98 T
|
130
|
9,6
|
Ресей
|
102 T
|
130
|
9,2
|
Ресей
|
|
102 T
|
-
|
9,0
|
Словакия
|
|
98 T
|
-
|
8,4
|
Германия
|
|
102 T
|
130
|
10,5
|
Германия
|
|
98 T
|
170
|
9,5
|
Оңтүстік Корея
|
|
Marshal I’Zen KW31
|
102 R
|
-
|
8,6
|
Қытай
|
102 T
|
104
|
9,3
|
Ресей
|
|
102 T
|
128
|
9,4
|
Оңтүстік Корея
|
|
98 Q
|
-
|
8,9
|
Жапония
|
|
102 T
|
172
|
9,8
|
Финляндия
|
|
102 R
|
-
|
8,9
|
Ресей
|
|
102 T
|
130
|
9,2
|
Финляндия
|
|
102 R
|
-
|
8,9
|
Ресей
|
|
102 T
|
130
|
9,5
|
Ресей
|
|
102 T
|
-
|
8,7
|
Ресей
|
|
Toyo Observe G3-lce
|
98 T
|
125
|
9,5
|
Жапония
|
Viatti Bosco Nordico V-523
|
98 T
|
120
|
9,3
|
Ресей
|
102 T
|
128
|
9,0
|
Ресей
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,80
|
||
+ Мұздағы ілінісуі
+ Қар мен мұзда басқарылуы
|
||
- Шуылы
- Құны
|
||
Қала сыртында жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,35
|
||
+ Мұздағы ілінісуі
+ Қарда басқарылуы
+ Жүрісінің бірқалыптылығы
|
||
- Шуылы
- Өлшем түрлерінің шағын диапазоны
|
||
Қала сыртында жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,35
|
||
+ Мұз бен қардағы ілінісуі
+ Асфальттағы ілінісуі
+ Қарда жүріп өту мүмкіндігі
|
||
- Шуылы
- Қар мен мұзда басқарылуы
|
||
Қала сыртында және қалада жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,35
|
||
+ Мұзда басқарылуы
+ Асфальттағы ілінісуі
+ Қарда жүріп өту мүмкіндігі
|
||
Қала сыртында және қалада жүруге ұсынылады |
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,15
|
||
+ Мұздағы ілінісуі және басқарылуы
+ Қарда жүріп өту мүмкіндігі
+ Құны
|
||
- Шуылы
- Сулы асфальттағы ілінісуі
|
||
Қала сыртында жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,15
|
||
+ Мұзда басқарылуы
+ Қарда жүріп өту мүмкіндігі
|
||
Қала сыртында және қалада жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,10
|
||
+ Продольные сцепные свойства на льду
+ Управляемость на снегу
+ Проходимость в снегу
|
||
- Шум
- Управляемость на льду
|
||
Қала сыртында жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
7,80
|
||
+ Мұздағы бойлық ілінісу қабілеті
+ Қарда басқарылуы
+ Қарда жүріп өту мүмкіндігі
|
||
- Шуылы
- Мұзда басқарылуы
|
||
Қала сыртында жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
7,75
|
||
+ Қардағы ілінісуі
+ Асфальттағы ілінісуі
+ Акустикалық жайлылық
|
||
- Мұздағы бойлық ілінісу қабілеті
|
||
Қала сыртында жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
Formula Ice
|
7,70
|
|
+ Қардағы ілінісуі
+ Асфальттағы ілінісуі
|
||
- Мұздағы ілінісуі және басқарылуы
- Қарда жүріп өту мүмкіндігі
|
||
Қала сыртында жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
Toyo Observe G3-lce
|
7,70
|
|
+ Қарда басқарылуы
|
||
- Асфальттағы ілінісуі
- Қардағы ілінісуі
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
Viatti Bosco Nordico V-523
|
7,35
|
|
+ Қарда басқарылуы
+ Құны
|
||
- Мұздағы ілінісуі және басқарылуы
- Қарда жүріп өту мүмкіндігі
- Жүрісінің бірқалыптылығы
- Шуылы
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
7,00
|
||
+ Қарда басқарылуы
|
||
- Қар мен мұздағы ілінісуі
- Мұзда басқарылуы
- Қарда жүріп өту мүмкіндігі
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
7,00
|
||
+ Акустикалық жайлылық
+ Құны
|
||
- Қар мен мұздағы ілінісуі
- Қар мен мұзда басқарылуы
- Қарда жүріп өту мүмкіндігі
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,70
|
||
+ Қар мен мұзда басқарылуы
+ Қардағы ілінісуі
+ Жүрісінің бірқалыптылығы
|
||
- Сулы асфальттағы ілінісуі
- Құны
|
||
Қала сыртында және қалада жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,50
|
||
+ Мұзда басқарылуы
+ Асфальттағы ілінісуі
+ Жүрісінің бірқалыптылығы
+ Акустикалық жайлылық
|
||
- Мұздағы бойлық ілінісу қабілеті
- Қарда жүріп өту мүмкіндігі
|
||
Қала сыртында жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,35
|
||
+ Қардағы ілінісуі және басқарылуы
+ Мұздағы ілінісуі
+ Құрғақ асфальттағы ілінісуі
|
||
- Сулы асфальттағы ілінісуі
- Қарда жүріп өту мүмкіндігі
|
||
Қала сыртында жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,30
|
||
+ Қардағы ілінісуі
+ Асфальттағы ілінісуі
+ Бірқалыптылығы
+ Акустикалық жайлылық
|
||
- Қар мен мұзда басқарылуы
|
||
Қала сыртында жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,30
|
||
+ Қардағы ілінісуі
+ Қарда жүріп өту мүмкіндігі
|
||
- Қар мен мұзда басқарылуы
|
||
Қала сыртында жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,30
|
||
+ Қардағы ілінісуі
+ Асфальттағы ілінісуі
+ Акустикалық жайлылық
|
||
- Қарда жүріп өту мүмкіндігі
|
||
Қала сыртында жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
8,20
|
||
+ Қардағы ілінісуі және басқарылуы
+ Асфальттағы ілінісуі
|
||
- Мұздағы ілінісуі
- Қарда жүріп өту мүмкіндігі
|
||
Қала сыртында жүруге ұсынылады
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
Marshal I’Zen KW31
|
7,70
|
|
+ Қардағы ілінісуі
+ Құрғақ асфальттағы ілінісуі
+ Құны
|
||
- Мұздағы ілінісуі және басқарылуы
- Шуылы
|
|
Моделі
|
Бағасы
|
6,85
|
||
+ Қардағы ілінісуі
|
||
- Мұздағы ілінісуі және басқарылуы
- Қарда басқарылуы
- Асфальттағы ілінісуі
- Қарда жүріп өту мүмкіндігі
|