Моделі |
Жүктеме мен жылдамдық индексі |
Бүртабан саны, дана |
Дөңгелектің салмағы, кг |
Bridgestone Blizzak WS80 |
94T |
- |
10,6 |
Bridgestone Noranza 001 |
94T |
196 |
9,4 |
94Т |
190 |
10,0 |
|
Continental WinterContact TS 860 |
91T |
- |
8,8 |
94T |
- |
10,1 |
|
94T |
- |
8,9 |
|
94T |
130 |
9,8 |
|
94T |
130 |
11,6 |
|
94T |
100 |
10,0 |
|
94H |
- |
9,3 |
|
94R |
- |
8,9 |
|
Nokian WR D4 |
91H |
- |
8,9 |
94T |
130 |
10,8 |
|
94T |
- |
10,6 |
|
Roadstone WinGuard Spike |
94T |
102 |
9,4 |
94T |
130 |
10,1 |
|
94T |
128 |
10,6 |
|
94H |
- |
9,9 |
1 орын
|
Балл: 116-ден 150
|
|
|
+ Continental технологиясының үнемі жетілдіріліп отыратынының бұлтартпайтын дәлелі
+ Бүртабан санының олардың құрылымы, жеңілдігі және сенімділігімен ең жақсы үйлесімі
+ Қар мен мұздағы тамаша нәтиже
|
|
- Құрғақ асфальтта тежеуде проблема бар
|
||
! Бүртабанды дөңгелектер арасындағы тестілеудің жеңімпазы
|
2 орын
|
Балл: 111-ден 150
|
|
|
+ Барлық дерлік дисциплиналарда кіршіксіз нәтиже
|
|
- Құрғақ асфальтта тежеуде проблема бар
|
3 орын
|
Балл: 110-ден 150
|
|
|
+ Тест көшбасшысынан бүртабандары жартылай кем, ал қар мен мұздағы нәтижесі дәл сондай
+ Алдыңғы екі дөңгелекке қарағанда құрғақ асфальтта тежеуі біршама жақсы
|
3 орын
|
Балл: 110-ден 150
|
|
|
+ Тест көшбасшысынан бүртабандары жартылай кем, ал қар мен мұздағы нәтижесі дәл сондай
+ Алдыңғы екі дөңгелекке қарағанда құрғақ асфальтта тежеуі біршама жақсы
|
|
- Қар мен мұзға қарағанда, Pirelli Ice Zeroның сулы және құрғақ асфальттағы ілінісуі жақсартуды талап етеді
|
5 орын
|
Балл: 107-ден 150
|
|
|
+ Қардағы тамаша ілінісуі
+ Құрғақ және сулы асфальттағы жақсы нәтиже
|
|
! Скандинавиялық түрдегі үйкелісті дөңгелектер арасындағы тестілеудің жеңімпазы
|
5 орын
|
Nokian WR D4
|
Балл: 107-ден 150
|
|
+ Құрғақ және сулы асфальттағы жоғары ілінісуі
+ Қардағы әжептәуір нәтиже
|
|
! Еуропалық түрдегі үйкелісті дөңгелектер арасындағы тестілеудің жеңімпазы
|
7 орын
|
Continental WinterContact TS 860
|
Балл: 104-ден 150
|
|
+ Құрғақ және сулы асфальттағы жақсы нәтиже
|
|
- Қар мен мұзда өнімділігі жағынан біраз проблема бар
|
7 орын
|
Балл: 104-ден 150
|
|
|
+ «Бұғы тестілеуінен» жақсы өтті
+ Құрғақ асфальтта жақсы тежеуі
|
|
- Акважоспарлауға тестілеуде ілінісуін ерте жоғалтады
- Әлсіз теңдестірілген сипаттамалары
|
9 орын
|
Балл: 103-ден 150
|
|
|
+ Қар мен мұзда теңдестірілген жүріс
|
|
- Акважопарлауға нашар тұрақтылығы
- Сулы асфальтта тежеу және ілінісуі жағынан проблема бар
|
10 орын
|
Bridgestone Blizzak WS80
|
Балл: 102-ден 150
|
|
+ Қардағы тамаша тежеу қабілеті
+ «Бұғы тестілеуінен» жақсы өтуі
+ Құрғақ асфальттағы жақсы тежеу қабілеті
|
|
- Сулы төсемдегі нашар нәтиже
|
11 орын
|
Bridgestone Noranza 001
|
Балл: 101-ден 150
|
|
+ Жоғары отын үнемділігі
|
|
- Басқарылуына біраз сөгу бар
- Мұзда нашарлау нәтиже
|
12 орын
|
Балл: 100-ден 150
|
|
|
+ Қардағы тамаша нәтиже
|
13 орын
|
Балл: 97-ден 150
|
|
|
+ Қардағы тамаша тежеуі
|
|
- Сулы төсемдегі нәтижесі нашарлау
|
14 орын
|
Балл: 93-ден 150
|
|
|
+ Қар мен мұздағы әжептәуір нәтиже
|
15 орын
|
Балл: 90-ден 150
|
|
|
+ Құрғақ асфальтта жақсы тежеуі
|
|
- Қар мен мұздағы орташа нәтиже
- Бұл дөңгелектер құрғақ және сулы асфальтта жоғары өнімділігіне басымдық беріп жасалған болса да, тестілеуде ол көрінбеді
|
16 орын
|
Roadstone WinGuard Spike
|
Балл: 87-ден 150
|
|
- Қар мен мұздағы орташа нәтиже
- Тіпті төмен бағасы да мұндай төмен қауіпсіздік деңгейін ақтамайды
|
17 орын
|
Балл: 85-ден 150
|
|
|
- Бүртабанды дөңгелекке лайықсыз мұздағы нашар нәтиже
- Қардағы ең нашар нәтиже
- Бұл дөңгелектің премиум-класты автомобильдердің бастапқы толымдауына кіруге үміттенуі екіталай
|
18 орын
|
Балл: 82-ден 150
|
|
|
+ Қардағы жарамды нәтиже
|
|
- Мұзда үйкелісті дөңгелектер алдында ешбір басымдылығының болмауы
- Құрғақ және сулы асфальттағы нашар нәтиже
|