+7 (708) 972 29 72 +7 (727) 241 1973

Себет бос

Каталог
0
Кәрзеңке 0 тг
205/55/16 өлшеміндегі бюджеттік бүртабанды дөңгелектерді тестілеу (Авто Mail.Ru, 2016)

205/55/16 өлшеміндегі бюджеттік бүртабанды дөңгелектерді тестілеу (Авто Mail.Ru, 2016)

17.29.2022

Авто Mail.Ru сарапшылары бюджеттік сегменттің қысқы бүртабанды дөңгелегінің 6 моделін тестіледі

 

Тест бюджетных шипованных шин 205/55/16 (Авто Mail.Ru, 2016)

 

На этот раз Авто Mail.Ru тестировали шипованные покрышки. В качестве точки отсчета эксперты автомобильного интернет-портала выбрали самые дорогие колеса в размерности 205/55R16 — Nokian Hakkapeliitta 8, которые в этом сезоне российские интернет-магазины продают от 7 000 руб. (≈36 610 тг.) за штуку.

 

Бұл жолы Авто Mail.Ru бүртабанды дөңгелекқаптарды тестіледі. Есептеу нүктесі ретінде автомобильдік интернет-порталдың сарапшылары осы маусымда ресейлік интернет-дүкендер бір данасын 7 000 рубльден (≈36 610 тг.) сатып жатқан 205/55R16 өлшеміндегі ең қымбат дөңгелек - Nokian Hakkapeliitta 8-ді таңдап алды.

 

Қолжетімді бүртабанды дөңгелектерден бағасы 2 900-3 600 рубльбен (≈15 167-18 828 теңге) болатын Sava Eskimo Stud (Goodyear компаниясының бюджеттік желісі), ресейлік Кама Euro-519 және Viatti Brina Nordico, корейлік Nexen Winguard Winspike WH62 және қытайлық Sunny Winter-grip SN3860 алды.

 

Дөңгелек индустриясының өндірістік тәжірибесі бойынша приемиумдық сегментте барлық сипаттамаларында абсолюттік сапалық көрсеткішімен дөңгелек жасау қиын болса, эконом-сегментте одан да қиын. Қысқы бүртабанды дөңгелектерді өндірушілерде бұл нарық тауашасы үшін жол төсемінің тозуына тексеруден сәтті өтетін, бүртабан саны көп болатын (Nokian-дағыдай 190 дана) модельдерді әзірлеуге көбінесе мүмкіндігі болмайды. Алайда, Авто Mail.Ru тесті көрсеткендей, тіпті азайтылған бүртабан мөлшерімен де жақсы нәтиже көрсетуге болады.

 

«Авто Mail.Ru» редакциясы қардағы және мұздағы сынақтарды поляр шеңберінен әрі өткізді, ал асфальттағы тестілеу екі апталық бағдарламаны Финляндияның оңтүстігінде аяқтады.

 

 

Қардағы жылдамдық алу және тежеу

 

Тест бюджетных шипованных шин 205/55/16 (Авто Mail.Ru, 2016)

 

Ұзындығы 700 м ратракпен тегістелген қарлы алаңда динамика өлшеулері орындалды. Жылдамдық алу – орнынан 45 км/сағ дыбыстық сигналға дейін және бірден – тежеуішке басу. Өлшеуіш кешен жылдамдық алуды 4-тен 45 км/сағ дейін және тежеуді 44-тен 5 км/сағ дейін белгіледі.

 

Қардағы жылдамдық алу уақыты (с) және тежеу жолы (м). Ауа температурасы -26,5° С

 

Суық күн райында қардағы тежеудің үздік нәтижесін Nokian Hakkapeliitta 8-ден асып түсіп, Viatti Brina Nordico көрсетті; бұжыртабанының қалыңдығының арқасында ең жылдам жылдамдық алған - Sava Eskimo Stud. Бұл дисциплинада ең нашар болған - Sunny SN3860: машина тіпті жылдамдық алудан да, тежеуден де бас тартты.

 

 

Қардағы орнықтылығы

 

Тест бюджетных шипованных шин 205/55/16 (Авто Mail.Ru, 2016)

 

Бұл тестілеуде сарапшылар айналым уақытына дөңгелектің қармен ілінісуінің кешенді көрсеткіші ретінде қарады. Сонымен қоса басқарудың сенімділігі, дәлірек айтқанда, Volkswagen Golf-тің жұмсақ және қауіпсіз сырғанауы назардан тыс қалмады. Тестілеудің мақсаты – қарапайым жүргізуші бюджеттік бүртабанды дөңгелектермен жағдайды бақылай ала ма, жоқ па, соны анықтау.

 

Әр дөңгелек жиынтығында Авто Mail.Ru тестілеушілері үш айналымнан өтті: біреуі танысу үшін және екеуі уақытқа. Содан кейін трассаны тау шаңғылық ратрак жаңалап өтеді. Hakkapeliitta 8-де сынақтан өтетін модельдер 2-3 рет жүріп өткеннен кейін қарлы жолмен ілінісудің өзгеруі бақыланып отырды.

 

Бес бюджеттік дөңгелектен тек Кама Euro-519 ғана сырғанаған кезде автомобильдің өзін жұмсақ және қауіпсіз ұстауын қамтамасыз етті. Nexen мен Sunny Volkswagen Golf-ті кенеттен сырғанатып, омбы қарға тіреді. Nokian Hakkapeliitta 8, әрине, бюджеттік дөңгелектерге қарағанда шапшаң және бастысы, меңгерікті шектен тыс бұрап немесе бұрылыста тежеуішке басып жиі қателесетін қарапайым жүргізуші үшін өзін түсінетін жүріс көрсетеді.

 

Қардағы айналым уақыты және қардағы орнықтылығы. Температура -31° С

 

Қорытынды: Sava Eskimo Stud тұрақсыз жүріс көрсетті: сірә, басқа қысқы дөңгелектерге қарағанда олардың блоктарындағы ламельдері жазғы түріндегідей түзу болуы бекер емес. Мінез-құлқы да сондай – кенет сырғанау және сол сияқты кенет тұрақтану. 

 

Volkswagen Golf  Nexen Winguard Winspike-ті кигенде, аз жылдамдықпен бокстен шыға сала, ілінісудің жоқтығы сияқты келеңсіз сезім туды. Трассамен мұқият жүру  аса төмен жылдамдықта да омбы қарға тірелуден сақтамады. Қардағы басқарылуы туралы айтудың мәні жоқ, себебі дөңгелектердің өзін ұстауын болжап болмайды.     

 

Секундомерге қарамастан Кама Euro-519-дың жүрісі Nokian-дағыдай жылдам жүріс әсерін береді: реакциясы ырғақты және болжанатын. Сірә, финдық дөңгелектерден көшіріп алынған суретінің арқасында шығар. Сонда да Кама айналым уақытын Sava дөңгелегіне қарағанда 1,3 с төмен көрсетті. Алайда, кенет сырғанаудан Euro-519 дөңгелегінің трассадан шығып кету мүмкіндігі аз болды. Яғни, бұл дөңгелектердің қарда басқарылуы түсінікті еді. 

 

Sunny SN3860 қысқа трассада 12 секундқа кеш келіп және жолмен ілінісуінің нашарлығымен тағы да қысқы дөңгелек ретінде өзін ақтамады. Сарапшыларда бұл дөңгелектер қарда кез келген бұрылысты өтуде қауіпті деген күдік туындады.

 

 

 

Газды жіберген кездегі қарлы жолда таюға қарсыласуы

 

Тест бюджетных шипованных шин 205/55/16 (Авто Mail.Ru, 2016)

 

Алдыңғы жетекті автомобильдерде қарапайым жүргізушінің ойлағанындай емес, тайғанау оңай. Егер қаладан тыс қарлы жолда 80 км/сағ жылдамдықпен келіп, кенеттен газды жіберсе, онда машина артқы осімен таяды. Бұл бұрылыс кезінде автомобильді бақылауды жоғалтудың ең кең таралған жағдайы. Дәл осындай жағдайды АМР сарапшылары тапталған қарда жасап көрді.

 

Газды жіберген кезде қарлы жолдағы сырғанауға қарсыласуы

 

Қорытынды: ең болжанатын Hakkapeliitta 8 базалық дөңгелегі болып шықты. Екінші орында - Кама Euro-519: сырғанауға ауысуының жұмсақтығы сонша, жүргізушінің қатесін түзетуге мүмкіндігі болады. Viatti дөңгелегімен сақ болу керек – таю кенеттен басталуы мүмкін. Sava – көрсеткіштері қалыпты. Nexen-ді болжап болмайды: біресе тайғанайды, біресе кенеттен газ жібергенде сырғанайды.

 

 

Өтімділігі

Қалың қар болмады, сондықтан бір апта бұрын жауған 12 сантиметрлік «ұлпа» қолданылды. Әр бүртабанды дөңгелек жиынтығында 5-тен 15 км/сағ дейін 10 рет жылдамдық алу өткізіліп, орташа нәтиже есептелінді.

 

Газды жіберген кезде қарлы жолдағы сырғанауға қарсыласуы

 

Қорытынды: Hakkapeliitta 8 ең үздік атанды. Viatti Brina Nordico V-522 мен суреті Hakkapeliitta 4-тен көшіріп алынған Kama-519 өздерін жақсы көрсетті. Sava Eskimo Stud – орташа нәтиже көрсетті. Ең нашары Sunny: VW Golf тұрып қалып, жүрісті баяу алды.

 

 

Мұзда жылдамдық алу және тежеу

 

Тест бюджетных шипованных шин 205/55/16 (Авто Mail.Ru, 2016)

 

White Hell полигонында мұзда жылдамдық алу мен тежеу жабық жайда – ілінісу коэффициентіне және соңғы нәтижесіне жел мен күн әсер етпейтін 700 метрлік тоннельде тексерілді. Нәтижесіндегі кемшіліктерді азайту үшін кемінде 15 рет жылдамдық алып, тежеу жасалды.

 

Мұздағы тежеу жолы (м) және жылдамдық алу уақыты (с) Ауа температурасы -15° С

 

Тіпті тасбақаның жүрісімен (25 км/сағ) мұзда тежеу қысқы дөңгелектер арасындағы айырмашылықты анықтады: Hakkapeliitta 8-ден кейінгі үздік нәтижемен 4,5 м қашықтық Viatti-ді ажыратты және Nexen-ді – ең нашар нәтижемен. Ал 60 км/сағ жылдамдықта бұл нәтиже ондаған метрге өседі емес пе. Сонымен қоса тежеу жолы Viatti-ге қарағанда 3,2 м ұзағырақ болған қытайлық Sunny SN3960 нашар нәтиже көрсетті. Кама Euro-519 бүртабанының бұжыртабаннан небәрі 0,9 мм биіктігін ескере отырып, мұзда тежеу жолы таңданарлықтай аса ұзақ болмады.

 

 

Мұздағы орнықтылығы

 

Тест бюджетных шипованных шин 205/55/16 (Авто Mail.Ru, 2016)

 

Айналма трассаның мұзы жолға ұқсас болуы үшін, оған арнайы тіркеме мен ұзын жарысқа арналған бүртабаны бар дөңгелектің көмегімен сызат салынды, ал әрбір соңғы айналымнан кейін коммуналдық техника уатылған мұзды тазалап отырды. Автомобильде барлық электронды көмекшілер (АБС, ESP) ажыратылған. Аса ілгір Nokian және Viatti дөңгелектері бұрылыстардағы жоғары жылдамдықтан өзге тайғанаған жағдайда машинаны рөлді бұрусыз газбен алып шығуға мүмкіндік берді.

 

Мұздағы айналым уақыты (с) және орнықтылығы. Ауа температурасы -23° С

 

Viatti Brina Nordico дөңгелегі бұжыртабаннан 1,5 мм-ге шығып тұратын бүртабанының арқасында Hakkapeliitta 8 дөңгелегімен салыстырарлық айналым уақытын көрсетіп, таңқалдырды. Алайда, Viatti-дің осындай бүртабаны қисынсыз қыр көрсетті – асфальттағы сынақтарда модель алдыңғы дөңгелектерінің ондаған бүртабанын жоғалтты. Sava Eskimo Stud біршама «жазғы» мінез танытты: күтпеген кезде сырғанауы және кенет тұрақтануы алдыңғы тестілеудегі оңтайлы көрсеткіштерінен алған жағымды әсерді біраз басып салды. Nexen Winguard Ice дөңгелегімен ілінісуінің төмендігінен Golf боулинг шары тәрізді мұзды трассаның бір шетінен екінші шетіне сырғанады. Sunny Nexen-ге қарағанда өзін біршама болжанатындай ұстады, бірақ бұл дөңгелектермен мұзды учаскелерге тап болмаған жөн – күтпеген жерде тайғанауы мүмкін. Кама Euro-519 бірқалыпты және болжанатын кейіп танытты, алайда жақсы уақыт та көрсетпеді. Тежеу кезінде әлсіз бәсеңденуіне бола онымен бұрылысқа кіру қиын болды.

 

 

Сулы асфальттағы тежеу

 

Тест бюджетных шипованных шин 205/55/16 (Авто Mail.Ru, 2016)

 

Бұл дисциплинада нәтижені үлкен олқылықтарды ескере отырып есептеуге тура келді, себебі тректің жасанды суланған бөлігі ілінісу коэффициенті жоғары жаңа асфальт болды, ал «құрғақ» тестілеуге арналған учаскеде ескі төсем қалды.

 

Сулы асфальттағы тежеу, м. Ауа температурасы +4° С

 

Viatti-ді, сірә, асыра мақтаған сияқтымыз: сулы асфальтта бұл дөңгелек ең нашар нәтиже көрсетті. Ең қысқа тежеу жолы тестіленетін дөңгелектердің ішіндегі ең қаттысы - резеңке қоспасына бола – Шор бойынша 65 бірл. – Sunny SN3860 дөңгелегінде болды. Бір қызығы – Nexen компаундының осындай қаттылығына қарамастан, осы дисциплинада үшінші орынға ие болды.

 

 

Сулы жолдағы орнықтылығы

 

Тест бюджетных шипованных шин 205/55/16 (Авто Mail.Ru, 2016)

 

Сулы тректе қажақ асфальт, сондықтан уақыт арақашықтығы үлкен емес, бірақ дөңгелектердің жүрісінде айырмашылық бар: бірінде меңгерікті бұруға тура келсе, екіншісінде бұрылыстан асып кетіп, қайта жүруге тура келді. Жасанды сулау ілінісудің өзгеруін бақылаудан босатты, Hakkapeliitta 8-бен басындағы және соңындағы жүріп өтулер 0,1 с дейін дәлдікпен бірдей нәтиже берді.

 

Сулы асфальттағы айналым уақыты және орнықтылығы. Ауа температурасы +3,5° С

 

Айналымдағы ең нашар уақыт – Кама мен Viatti-де. Соңғысына орнықтылығы бойынша балы төмендетілді – меңгерікті үлкен бұрышқа бұруға тура келеді. «Жазғы» резеңке құрамымен қытайлық Sunny үздік атанды. Sava дөңгелектерінде нөлдік аймақ маңайында және меңгеріктің бұруына реакция аса анық емес.

 

 

Құрғақ асфальт

 

Тест бюджетных шипованных шин 205/55/16 (Авто Mail.Ru, 2016)

 

Тіпті қыста қалада және трассада қардан тазартылған асфальт кезігеді. Резеңке қоспа неғұрлым жұмсақ және блоктардағы ламельдер көбірек болса, соғұрлым дөңгелек құрғақ жолда нашар тежейді.

 

Құрғақ асфальттағы тежеу, м. Ауа температурасы +5,5° С

 

Ең жақсы тежеу жолы - Sava Eskimo Stud дөңгелегінде, ал резеңке қоспасы қатты - Nexen мен Sunny – ойлағаннан нашар болып шықты. Ең ұзақ тежеу жолы  Кама мен Viatti-де болды.

 

 

Автомобильдің құрғақ асфальттағы орнықтылығы

Сарапшылар құрғақ асфальтта Volkswagen Golf-тің доға бойынша 110 км/сағ жылдамдықтағы қозғалысының дәлдігін бағалады: меңгерікті бұру қажет пе және машина бұрылыста қалай қозғалады. Түзу бойымен жүрген пилот-тестер шұңқыр мен кедергілерді имитациялап, жолақтан жолаққа кенеттен ауысты. Бірінші кезекте ілінісуді жоғалту және қалыпқа келудің жатықтығына назар аударылды.

 

Құрғақ асфальттағы орнықтылығы, м. Ауа температурасы +8,5° С

 

Sava дөңгелегі меңгерікті бұруға жай реакциясына қарамастан, құрғақ жолда ламельдерінің арасындағы арнайы резеңке құлыптарының арқасында артық деформациялануына кедергі болатындай болжанатын болып шықты. Viatti дөңгелектері ілінісу артқан кезде барлық төрт дөңгелекпен кенет жұлынып, ұзақ уақыт қалыпқа келе алмады, сондықтан ESP жүйесінсіз оны пайдалану қиындық тудыратын тәрізді. Nexen резеңкесі тағы да тұрақсыз және түсініксіз жүріс көрсетті. Кама Euro-519-ды киген VW Golf қардағыдай жұмсақ ауысу режимін көрсетті, сондықтан аса тәжірибесі жоқ жүргізушілердің қатесін түзетуге уақыты болады.

 

 

Жолтабанға қарсыласуына тестілеу

 

Тест бюджетных шипованных шин 205/55/16 (Авто Mail.Ru, 2016)

 

Бұл сынақ жалпыға ортақ пайдаланылатын жолдарда өткізілді. Финдық трассадағы қарлы жолтабан – қалыпты жағдай. Бірақ арзан бүртабанды дөңгелектер осындай жолдарда өзін қалай ұстайды?

 

Жолтабанға қарсыласуы. Жүрісінің бірқалыптылығы. Акустикалық жайлылық. Балл

 

Қорытынды: Hakkapeliitta 8 жоғары планка қойды: аздаған жолтабанды машина мүлдем сезбеді. Viatti дөңгелектері шамамен осындай нәтиже көрсетті. Кама Euro-519 қарама-қарсы нәтиже көрсетті – онымен жолтабанды қала сыртындағы жолға шығудан сақтасын. Жүргізушіге тіпті қатты аязда да тігінен жүру үшін біраз тер төгуге тура келеді.

 

 

Бүйірлік тілікке қарсыласуы

 

Тест бюджетных шипованных шин 205/55/16 (Авто Mail.Ru, 2016)

 

Авто Mail.Ru сарапшылары басып өтуі тиіс діңгектің биіктігі мен үшкірлігіне тәжірибе өткізді – ол үшін екі дөңгелекті тесу қажет болды, бірақ бастысы – оптимум табылды.

 

Діңгектің биіктігі – 92 ммғ алайда тестерлер оны дөңгелекпен жанасу үшін доғал жағымен қойды. Бұл тесілулер мен тілінудің көбі шұңқырдан емес, тегіс емес жерден жүріп өткенде дискінің дөңгелекқаптың қапталымен жанасуынан болатынына байланысты. Жылдамдық алу бір жерден жасалды, және әр кезде дөңгелекті соққы жаңа жеріне келетіндей етіп бұрып отырды. Тек дөңгелектің соңғы соққысы ғана емес, сонымен қоса әрбір жүріп өтуден кейінгі 35 км/сағ бастап және 5 км/сағ қадаммен күйінің нашарлауы белгіленіп отырды.

 

Бүйірлік тіліктерге қарсыласуы (80-5 км/сағ)

 

Бүртабансыз дөңгелекқаптарды тестілеудегі сияқты, алғашқы болып Nexen дөңгелегі жол берді. Борттық шетінде және қапталы мен бұжыртабан шегінде екі рет тесіліп, бұл дөңгелектер олармен тегіс жолда жүрген дұрыс екенін тағы да растады. Hakkapeliitta 8 эталондық дөңгелегі тегіс емес жерді жүріп өтуде ең үздік жайлылығымен және салмағының аздығымен қуантты, алайда бұны қапталының әлсіздігімен өтеуге тура келеді. Кама Euro-519-да 50 км/сағ және 40 км/сағ жылдамдықта жарық түзіп, тура тесіп өттіғ ал 45 км/сағ қапталының қампайғаны сонша, жаңа дөңгелек алуға тура келетіндей еді. Тесілуге ең төзімді қатты қапталының арқасында ресейлік Viatti Brina Nordico болды.

 

 

Мұның бәрі нені білдіреді?

Қысқа арналған арзан бүртабанды дөңгелектерді ерекше мұқияттылықпен таңдау қажет. Кейбір бюджеттік дөңгелектерде бүртабан өз қызметін үстіртін орындайды. Олар не бұжыртабанға тым батырылған немесе мұзда жұмыс істемейді. Авто Mail.Ru сарапшылары Sunny мен Nexen дөңгелектерінің жүрісін қауіпті деп санайды, сол себепті сатып алуға нұсқа ретінде кеңес етпейді. Тек эталонды Hakkapeliitta 8 бен Euro-519 – оларды кенеттен тайып, сырғанаудан қауіптенбей, ESP қосылмаған (немесе онсыз) автомобильде пайдалануға мүмкіндік береді.

 

Эталон

Nokian Hakkapeliitta 8

Өлшемі

205/55R16

Шығарылған күні

2015 ж. 45-ші аптасы

Жылдамдық индексі/ Жүк көтергіштік индексі

(T) 190 км/сағ / (94) 670 кг

Дөңгелектің салмағы, кг

8,8

Дөңгелектегі жүк, гр (орташа)

29

Бұжыртабанның биіктігі, мм

8,7

Бұжыртабанның Шор бойынша қаттылығы, бірл.

51

Қысқы сынақтан кейінгі бүртабанның ұзындығы, мм

1,3

Бүртабан саны/ алдыңғы дөңгелекте орташа жоғалтылған, дана

190

Өндіруші ел

Ресей

Hakkapeliitta 8 барлық жолда (қар, мұз, сулы және құрғақ асфальт) жұмсақ ауысу режимімен қауіпсіз жүріс көрсетті, алайда құрғақ және сулы асфальтта бұл дөңгелек өзін қолайсыз сезінеді, оның үстіне қатты шуылдайды (бүртабан санының көптігі әсер етеді).  Мұндай дөңгелектерді қолданудың негізгі ортасы – көбінесе қарлы және мұз басқан жол. 

Бірақ есте сақтаңыз, жақсы дөңгелектің болуы сізден жақсы жүргізуші жасамайды. Жол жағдайын тиісті түрде бағалап, тәуекел етпеңіз. Бұл дөңгелектерді орнатқан кезде автомобильде  ESP (тұрақтандыру жүйесі) болуы міндетті емес.  


Жақсы жақтары: кез келген қарлы және мұзды жолдағы жоғары ілінісуі; қауіпсіз басқарылуы; жолтабаннан қорықпайды; тегіс емес жерді жайлы жүріп өтеді.


Нашар жақтары: шуыл, құрғақ асфальттағы реакциясының дәлсіздігі; сулы асфальттағы ілінісудің орташа көрсеткіші; жұмсақ қапталы.

1-орын

Viatti Brina Nordico V-522

Өлшемі

205/55R16

Шығарылған күні

2015 ж. 34-ші аптасы

Жылдамдық индексі/ Жүк көтергіштік индексі

(T) 190 км/сағ / (91) 615 кг

Дөңгелектің салмағы, кг

9,7

Дөңгелектегі жүк, гр (орташа)

30

Бұжыртабанның биіктігі, мм

8,8

Бұжыртабанның Шор бойынша қаттылығы, бірл.

54

Қысқы сынақтан кейінгі бүртабанның ұзындығы, мм

1,5

Бүртабан саны/ алдыңғы дөңгелекте орташа жоғалтылған, дана

92 / 11

Өндіруші ел

Ресей

Қардағы ең қысқа тежеу жолы, мұздағы ең үздік айналым уақыты – тіпті эталонды Nokian дөңгелегі де артта қалды. Алайда, Viatti Brina Nordico дөңгелегін әзірлегенде «цифрлық» көрсеткіштер (жылдамдық алу, тежеу, айналым уақыты) басты мақсат, ал таю мен сырғанаудағы ауысу жұмсақтығының сипаттамасы – асфальтты қосқанда барлық жолда, екінші орында болғандай әсер қалдырды, Viatti осінің бірі кенет жұлынып алынған кезде дайындалған реакцияны талап етеді.

 

Viatti өзін мұзды және қарлы жолдарда жақсы көрсетеді, ал құрғақ және сулы асфальтта мұндай дөңгелекпен мұқият болған жөн.

 

Жақсы жақтары: мұздағы тамаша ілінісу және жүріс; қардағы ең жақсы тежеу; берік қапталы.

 

Нашар жақтары: бүртабандарының нашар бекітілуі; сулы және құрғақ асфальттағы нашар нәтиже.

2-орын

Sava Eskimo Stud

Өлшемі

205/55R16

Шығарылған күні

2014 ж. 33-ші аптасы

Жылдамдық индексі/ Жүк көтергіштік индексі

(T) 190 км/сағ / (91) 615 кг

Дөңгелектің салмағы, кг

9,8

Дөңгелектегі жүк, гр (орташа)

29

Бұжыртабанның биіктігі, мм

9,6

Бұжыртабанның Шор бойынша қаттылығы, бірл.

58

Қысқы сынақтан кейінгі бүртабанның ұзындығы, мм

1,2

Бүртабан саны/ алдыңғы дөңгелекте орташа жоғалтылған, дана

130 / 0

Өндіруші ел

Польша

Іш жағынан резеңке шектеуішпен бекітілген тік ламельдері бар қызықты бұжыртабан, өзіндік жүріс береді. Мұз бен қарда кенеттен ілінісуін жоғалтып, күрт тұрақтануы жаңадан жүргізіп жүргендер үшін қолайсыз тосынсый болуы мүмкін, сол себепті бұл дөңгелектерді ESP бар автомобильдерде пайдаланған жөн. Дөңгелектер жолдың барлық төрт төсемінде: қар, мұз, сулы және құрғақ асфальт, жүру сипаттамасының оңтайлы балансына ие, және бірде-бір санатта сәтсіздігі жоқ.

 

Жақсы жақтары: барлық жолдарда сәтсіздіксіз теңдестірілген нәтиже; құрғақ және сулы асфальттағы жақсы ілінісу; тегіс емес жерде шусыз және жайлы.

 

Нашар жақтары: қарда/мұзда «асфальттағыдай» жүрісінің кенеттігі; тайғанақ жолда басқару біршама жүргізу тәжірибесін талап етеді.

3-орын

Кама Euro-519

Өлшемі

205/55R16

Шығарылған күні

2015 ж. 27-ші аптасы

Жылдамдық индексі/ Жүк көтергіштік индексі

(T) 190 км/сағ / (91) 615 кг

Дөңгелектің салмағы, кг

9,6

Дөңгелектегі жүк, гр (орташа)

28

Бұжыртабанның биіктігі, мм

8,9

Бұжыртабанның Шор бойынша қаттылығы, бірл.

60

Қысқы сынақтан кейінгі бүртабанның ұзындығы, мм

0,9

Бүртабан саны/ алдыңғы дөңгелекте орташа жоғалтылған, дана

136 / 0

Өндіруші ел

Ресей

Бүртабан тек 0,9 мм-ге ғана шығып тұр және мұзда жұмыс жасамайды, бұл дисциплиналарда Каманың соңғы болмауы таңғаларлық. Егер сіз жолдары көбінесе асфальтсыз болып келетін ауылдық жерде тұрсаңыз, және АБС пен ESP жоқ автомобильді жүргізсеңіз, және де сіздің қысқы дөңгелекке ақшаңыз жетпесе, онда Кама Euro-519 сіздің таңдауыңыз бола алады. Олармен автомобиль Eskimo Stud пен Brina Nordico-ға қарағанда баяуырақ жүрсе де, мұздағы, қардағы барлық реакциясы болжанады – жүргізушінің қатесін түзетуге уақыты болады. Жүрісі Nokian-ды еске салады – сірә, бұжыртабан суретін көшіру жақсы ой болған сияқты.

 

Тежеу кезінде бәсеңдеу кез келген қысқы жолдағы жылдамдық алу динамикасынан артық. Қысқасы – дөңгелек қатты жылдамдықпен жүруге арналмаған. Қалған жағдайларда алғашқы екіліктің бірін таңдаған дұрыс, себебі қаладан тыс трассада Кама сенімділік сезімін танытпайды.

 

Жақсы жақтары: жолдың барлық түріндегі жүрісінің түсініктілігі: қардағы орташа ілінісу.

 

Нашар жақтары: сулы асфальтта және мұзда нашар ілінісу; тайғақ жолда нашар жылдамдық алуы; жолтабанға жоғары сезімталдығы; шуылы.

4-орын

Sunny Winter-grip SN3860

Өлшемі

205/55R16

Шығарылған күні

2015 ж. 26-шы аптасы

Жылдамдық индексі/ Жүк көтергіштік индексі

(H) 210 км/сағ / (91) 615 кг

Дөңгелектің салмағы, кг

10,0

Дөңгелектегі жүк, гр (орташа)

91

Бұжыртабанның биіктігі, мм

9,0

Бұжыртабанның Шор бойынша қаттылығы, бірл.

65

Қысқы сынақтан кейінгі бүртабанның ұзындығы, мм

1,4

Бүртабан саны/ алдыңғы дөңгелекте орташа жоғалтылған, дана

130 / 12

Өндіруші ел

Қытай

Жасау сапасы өте нашар. Дөңгелектердің салмағының арасындағы айырмашылық 500 гр-нан асуы мүмкін, сондықтан теңгеру кезінде дөңгелекке 105 гр-нан жүк бекітуге тура келді.

 

Қарда ілінісуінің болмауы, және мұзда мүлдем нашар. Ұзын бүртабандар орнынан қозғалуға көмектесті, бірақ асфальттағы дисциплиналарда тез істен шықты. Шынын айтқанда, қыс үшін қауіпті нұсқа.

 

Сулы және құрғақ асфальтта үздік нәтиже көрсетті. Енді ше, өйткені оларда компаундтың «жазғы» қаттылығы емес пе – Шор бойынша 65 бірл. Бірақ сатып алушыға бүртабанды жазғы дөңгелектің қажеті не?

 

Бұл дөңгелектерді автомобильге орнатуға кеңес етілмейді.

 

Жақсы жақтары: сулы асфальтта ілінісуі жақсы, құрғақта – орташа.

 

Нашар жақтары: мұз бен қарда ілінісуінің жоқтығы; бүртабанның нашар бекітілуі; басқарылуы нашар; жүрісінің бірқалыптылығы төмен.

5-орын

Nexen Winguard Winspike WH62

Өлшемі

205/55R16

Шығарылған күні

2015 ж. 17-ші аптасы

Жылдамдық индексі/ Жүк көтергіштік индексі

(T) 190 км/сағ / (94) 670 кг

Дөңгелектің салмағы, кг

9,7

Дөңгелектегі жүк, гр (орташа)

60

Бұжыртабанның биіктігі, мм

9,1

Бұжыртабанның Шор бойынша қаттылығы, бірл.

65

Қысқы сынақтан кейінгі бүртабанның ұзындығы, мм

1,1

Бүртабан саны/ алдыңғы дөңгелекте орташа жоғалтылған, дана

110 / 0

Өндіруші ел

Корея

Гараж кеңес берушілері айтуы мүмкін: «Winguard Winspike WH62 құйып қойғандай тігінен тұр», және мұнымен келісуге болады. Бірінші қарлы бұрылысқа дейін. Жүрісі жүргізушінің зәресін ұшыратын мұздағы бірінші түптеп тежеуге дейін. Қоспасының қатты құрамына қарамастан, (Шор бойынша 65 бірл.) дөңгелек құрғақ және сулы асфальтта орташа нәтиже көрсетті. Кейбір дөңгелектерге теңдестіру үшін 80 гр-нан жүк жұмсауға тура келді. Төмпешіктерде соққы салонға беріледі. 40 км/сағ жылдамдықта – қапталының екі қабат тесілуі!

 

Бүртабанның мұзда мұншалықты нашар жұмысымен (кейбіреулері бұжыртабан деңгейінен төмен) және барлық жолдарда өзін түсініксіз ұстауында, алдындағы бүртабансыздарды тестілеуге қатысқандардың біреуін таңдаған дұрыс.

 

Бұл дөңгелектерді автомобильге орнатуға кеңес етілмейді.

 

Жақсы жақтары: құрғақ және сулы асфальтта ілінісуі орташа.

 

Нашар жақтары: мұзда және қарда ілінісуінің болмауы; қарда және мұзда жүрісін болжап болмау; жүрісінің бірқалыптылығының төмендігі; қапталының нашарлығы.

 

 

 


Дереккөз: Авто.Майл.ру