Vi Bilägare журналының қазан айындағы нөмірінде жарияланған бүртабанды шиналардың осы тесті шведтердің ақпан айында мұз бен қарда сынақ жүргізу әдеті болмағанда, мүмкін, тым шытырман болар еді. Және де Michelin өзінің X-Ice North 4 аса бүртабанды жаңа өнімі туралы бір ай бұрын құлақтандырғанда, осы тестілеудің аралық нәтижелері мен қорытынды есебі мүлдем басқаша болатын еді.
Бірақ олай болмады. Тестілеуге қазіргі маусым сессиясын қоса алғанда, 2017 жылғы тест көшбасшылары мен әрдайым қатысушылары қатысты.
Тест Финляндиядағы «Белый ад» сынақ трассасында өткізілді: басты дисциплиналар бойынша – ақпан айында -8 – -1° С температурада; асфальтта – мамыр айында +5 – +14° С температурада. Шинаны тежеуі, жылдамдық алуы, басқарылуы, шуылы үшін тестілеуге - Volvo V40 (мұз, қар, асфальт) және отын шығынына тестілеу үшін Volvo V60 автомобилі таңдап алынды.
Тестке осы жылы финдық Nokian Tyres шығарған бүртабансыз қысқы шина - Nokian Hakkapeliitta R3 қосылды. Осылайша Vi Bilägare бүртабансыз сегменттің біршама өзекті модельдерінің бірін үлгі ретінде ала отырып, үйкелісті қысқы шиналардың өнімділігі қаншалықты көтерілгенін анықтамақ болып шешті.
Тестіленген шиналар тізімі:
Bridgestone Noranza 001
Continental IceContact 2 |
Nokian Hakkapeliitta 9 |
Goodyear UltraGrip Ice Arctic |
Gislaved Nord*Frost 200 |
Bridgestone Noranza 001 |
Yokohama iceGUARD iG65 |
Nexen WinGuard WinSpike WH62 |
Nokian Hakkapeliitta R3 |
|
Дисциплина | Балл | |||||||
Мұзда жылдамдық алуы (5-25 км/сағ) | 5 | 5 | 2 | 3 | 4 | 4 | 1 | 1 |
Мұзда тежеуі (25-5 км/сағ) | 15 | 15 | 12 | 9 | 12 | 9 | 3 | 3 |
Мұзда басқарылуы (с) | 15 | 15 | 9 | 9 | 12 | 6 | 3 | 6 |
Мұздағы жалпы баға | 35 | 35 | 23 | 21 | 28 | 19 | 7 | 10 |
Қарда жылдамдық алуы (5-40 км/сағ) | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 4 | 2 | 5 |
Қарда тежеуі (40-5 км/сағ) | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 | 5 |
Қарда басқарылуы (с) | 15 | 12 | 12 | 12 | 9 | 6 | 6 | 6 |
Қардағы жалпы баға | 23 | 22 | 19 | 20 | 16 | 15 | 11 | 16 |
Сулы төсемде тежеуі (100-0 км/сағ) | 8 | 6 | 10 | 8 | 4 | 8 | 6 | 2 |
Сулы төсемде басқарылуы (с) | 5 | 5 | 3 | 4 | 2 | 5 | 4 | 2 |
Сулы төсемдегі жалпы баға | 13 | 11 | 13 | 12 | 6 | 13 | 10 | 4 |
Құрғақ төсемде тежеуі (100-0 км/сағ) | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 |
Құрғақ төсемде басқарылуы (субъективті) | 4 | 4 | 3 | 2 | 3 | 4 | 3 | 2 |
Құрғақ төсемдегі жалпы баға | 9 | 7 | 7 | 6 | 6 | 8 | 7 | 7 |
80 км/сағ жылдамдықта отын шығыны | 4 | 6 | 6 | 6 | 8 | 8 | 6 | 10 |
Ішкі шуыл (субъективті) | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 4 | 5 |
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | 86 | 83 | 71 | 68 | 66 | 65 | 45 | 52 |
ОРЫН | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | есептен тыс |