+7 (708) 972 29 72 +7 (727) 241 1973

Себет бос

Каталог
0
Кәрзеңке 0 тг
Vi Bilägare: 225/45 R17 өлшемді тікенексіз қысқы шиналарды сынақтан өткізу (2023)

Vi Bilägare: 225/45 R17 өлшемді тікенексіз қысқы шиналарды сынақтан өткізу (2023)

16.6.2024

VB кезекті сынағында жеңіс үшін жеті қатысушы күш сынасты, ал салыстыру үшін 2015 жылғы тозған шиналар алынды.


Швецияның Vі Вilägare басылымының сарапшылары өздерінің кезекті сынақтарында скандинавиялық типтегі тікенексіз шиналардың сипаттамаларын салыстырды, ал салыстыру үшін (тікенекті шиналарды сынау сияқты) сегіз жыл бұрын шығарылған бір премиум-класс шиналар жинағын алды.

VB атап өткендей, үйкеліс шиналарының жұмсақ резеңке қоспасы қаттырақ шиналармен салыстырғанда тезірек тозады, сонымен қатар олар қыста тазартылған асфальтта жиі қолданылады. Сыналған «бэуш» тікенекті шиналарымен салыстырғанда, үйкеліс тозуы жоғары болды, ал суреттің тереңдігі «тікенектердегі» 7 мм -ге қарағанда 6 мм -ден сәл жоғары болды, бірақ сынаушылардың айтуынша, резеңке біршама қатайған.

Бұл жолы дебютанттар екі шина болды - Goodyear UltraGrip Ice 3 және Pirelli Ice Zero Asimmetrico. Бірінші модель туралы VB Goodyear -да «скандинавиялықтар» мен «еуропалықтар» арасында орын алатын және мұздағы жоғары тартымдылықты дымқыл асфальтта кластағы ең жақсы қасиеттермен үйлестіретін сипаттамалар бойынша шиналарды жасау дәстүрі бар екенін айтты. Сондықтан компания бұл тәсілді жалғастырды ма, әлде олар ұрпақ өзгерген сайын түзетулер енгізді ме деген сұрақ туындады. Өз кезегінде, Pirelli Ice Zero Asimmetrico – бұл шын мәнінде бұрын Азияда ұсынылған шина және ол Скандинавияға компанияның Ресейден жеткізуді тоқтатуына байланысты келді. Бұл мәселе бойынша VB шиналар скандинавиялық типке жататындығына қарамастан, олар асфальттағы сипаттамаларға көбірек көңіл бөлетін Жапония мен Қытай үшін жасалған деп алаңдаушылық білдірді.

Мұз

Мұзда тартылыс күші де ескерілді (үдеу уақыты 5 -тен 25 км/сағ -қа дейін өлшенді), ал үздігі Michelin және Nokian болды, одан кейін Continental және Bridgestone ілесті. Қалғандарынан сәл артта қалған қытайлық Triangle, ал Pirelli «ол да әсер қалдырмады». Тежеу тиімділігі сынақтарында бірінші орын тағы да Michelin -ге бұйырды, ал Nokian және Continental да жақсы нәтиже көрсетті. Тозған шиналар соңғы орынды иеленді, бірақ олардың жаңа Triangle -ден артта қалуы таңқаларлықтай болмады.

Басқару үш жүрудің нәтижелері бойынша бағаланды - әрқайсысы үш айналым – және қатты бұрылыстар мен жоғары жүктемелермен жақсы жұмыс жасаған Continental шиналары болды. Сарапшылардың пікірінше, Bridgestone және Goodyear да жақсы басқаруды қамтамасыз етеді, ал Pirelli және Nokian жүргізушінің әрекеттеріне өте тез әсер етеді. Сонымен қатар, ескі шиналар ілінісу шегіне жеткені туралы хабарлауға қабілетті, ал Triangle сырғуға күрт және ескертусіз кетеді.

Қар

Қарда ең жақсы тартылыс күшімен көрінген Goodyear және Pirelli болды және жалпы шиналар арасындағы айырмашылықтар дәстүрлі түрде көп болмады. Тіпті тозған шиналар басқа қатысушылардан сәл артта болды, бірақ Triangle тіпті олардан да артта қалды. Тежеу қашықтығы сынағында ең жақсы және ең нашар нәтижелер арасындағы айырмашылық небәрі жарты метрді құрады және ал тығыздалған қарда үздік нәтиже көрсеткен Goodyear, Michelin және Pirelli шиналары болды.

Бұралған қарлы жолда күштердің орналасуы өзгерді, ал бірінші орындар Nokian және Continental -ға берілді, олар ең үлкен жылдамдықпен бұрылуға мүмкіндік береді. Goodyear да жақсы жұмыс жасады, ал пайдаланылған шиналар жалпы ілінісу деңгейінің төмендігіне қарамастан Triangle -ге қарағанда жақсы басқаруды қамтамасыз етеді.

Дымқыл асфальт

Дымқыл төсемде Goodyear көлігін ең жылдам тоқтатты, ал Michelin де бәсекелестіктен асып түсті. Көптеген басқа шиналардың тежеу қашықтығы (80 -нен 5 км/сағ -қа дейін баяулаған кезде) Triangle -ге қарағанда 1-2 метрге қысқа болды, бірақ нағыз проблемалар Pirelli -дің «жаңасында» пайда болды, олар тоқтау үшін көліктің барабар ұзындығына қосымша қашықтықты қажет етті.

Басқару сынағында дымқыл асфальтпен ең жақсы ілінісуді Goodyear қайта көрсетті, ал Continental да теңдестірілген әрекет етеді және бұрылыстарда бүйірлік тартылуға жақсы қарсы тұрады. Сонымен қатар, Triangle күрт және ескертусіз сырғуға қабілетті, ал Bridgestone -да бұрылыстың жеткіліксіздігіне қатты бейімділік бар.

Goodyear (Michelin -мен бірге) акважоспарлануға өте жақсы қарсы тұрады, дегенмен «скандинавиялықтар» бұл тәріпте жиі қиындықтарға тап болады. Алайда, Bridgestone және тозған шиналар тапсырманы орындады.

Құрғақ асфальт

Протектордың тереңдігі неғұрлым аз болса, шинаның құрғақ төсемдегі ілінісі соғұрлым жоғары болады, сондықтан тозған Nokian сынақтың осы бөлігіндегі тежегіш қасиеттері бойынша ең жақсы болды. Жұмсақ резеңке қоспасы бар Bridgestone шиналары жаңа шиналар арасында үздік болды, содан кейін Continental және Triangle ілесті. Соңғы жолды Pirelli алды.

Субъективті бағалар құрғақ төсемде басқару үшінқойылды (курстың тұрақтылығы және слаломдағы жүрісі сияқты факторларды ескере отырып) және Goodyear үздік деп танылды. Pirelli шиналары да жүктеме кезінде өте тұрақты әрекет етеді, ал тозған шиналар көлікті басқаруды нашарлатады.

Жанармай шығыны 70 км/сағ VW Golf GTI пайдаланумен өлшенді және протектордың таяз тереңдігінің арқасында пайдаланылған шиналар жақсы нәтиже көрсетті, бірақ сонымен бірге Goodyear -да бұл көрсеткіш әлдеқайда нашар болмады. Ең жоғары тербеліс кедергісі Michelin мен Bridgestone -да болды.

Шуды бағалау децибелметрмен өлшеуді де, үлкен салмаққа ие субъективті бағалауды да ескере отырып қойылды. Сарапшылардың пікірінше, қанық сурет пен жұмсақ компаунд арқасында Bridgestone жоғары акустикалық жайлылықты қамтамасыз етеді, ал Triangle оларға қарама-қарсы болды, өйткені олар қазірдің өзінде төмен жылдамдықта тітіркендіргіш дыбыстар шығарады.

Үкім

Continental VikingContact 7 шиналары өз премьерасынан бері бірнеше рет сынақтарда жеңіске жетті, ал жаңа сынақтарда да бірінші орынға ие болды, өйткені олар барлық жол беттерінде басқаруды жеңілдетеді және айқын кемшіліктері жоқ. Екінші орынды жаңа Goodyear UltraGrip Ice 3 иеленді, әсіресе асфальт сынақтарында жақсы нәтиже көрсетті, ал үшінші орынды Nokian Hakkapeliitta R5 иеленді, олар керісінше мұз бен қарда өздерінің ең жақсы қасиеттерін көрсетті. Соңғы орынды Triangle иеленді, олар тозған Nokian шиналары сияқты ұпай жинады және VB бұл туралы жаңа шиналар шын мәнінде қауіпсіздік деңгейін жоғарылататынын атап өтті, бірақ егер де премиум-класс өнімін алатын болса.