Kolesa.kz тәуелсіз дөңгелек тестілеу циклын бастады, олар олардың оқырмандарына дөңгелектер туралы бәрін білуге көмектеседі, жазға немесе қысқа не алу керек, сонымен қатар, тіпті ең жақсы дөңгелек тыстары қандай қауіпті жасырып тұрғандығы туралы кеңес алады. Бірінші болып өлшемі 235/65R17 бүртабансыз қысқы дөңгелектер сыналды. Ең мықты кроссоверлік өлшемі — Kia-дан Mercedes-Benz-ке дейін. Бұл типтік өлшемі орташа көлемдегі кроссоверлердің көпшілігіне сәйкес келеді: оған не зауыттық жиынтықтамада қолжетімді немесе өндіруші ұсынғандардың бірі болып табылады. |
Kolesa.kz начали цикл независимых шинных тестов, которые помогут их читателям узнают всё о шинах, получат совет, что купить на лето или зиму, а также какую опасность таят даже самые лучшие покрышки. Первыми были испытаны зимние нешипованные шины размерностью 235/65R17. Самый что ни на есть кроссоверный размер — от Kia до Mercedes-Benz. Этот типоразмер подойдёт на большинство среднеразмерных кроссоверов: он либо доступен в заводской комплектации, либо является одним из рекомендованных производителем. |
Бәсекелестерді іріктей отырып, Kolesa.kz сарапшылары бірінші кезекте атақты өндірушілерге бет қойды (қазіргі таңда кім қымбат кроссовері бола тұра, дөңгелегін ауыстырудан үнемдеп қалады) және Қазақстанда тиісті деңгейде ұсынылған брендтерді таңдады. Нәтижесінде 2016 жылдың басында Финляндияда қысқы полигонға дөңгелектердің алты жиынтығы жеткізілді: |
Подбирая конкурентов, эксперты Kolesa.kz в первую очередь ориентировались на именитых производителей (сегодня мало кто, имея недешёвый кроссовер, экономит на обувке) и выбирали те бренды, которые представлены в Казахстане на должном уровне. В итоге в начале 2016 года на зимний полигон в Финляндии было доставлено шесть комплектов шин: |
Дөңгелектреді сынау екі кезеңмен өткізілді: қыста және мұзда төмен температурада дөңгелек тысының өзін-өзі көрсетуі бағаланса, ал күзде ауа температурасы 10 градусқа жуық болған кездегі олардың сулы және құрғақ асфальттағы өзін-өзі ұстауы зерделенді, ол күздің соңы мен көктемнің басында сирек кездеспейді. Барлық сынақтар Nokian Tyres ұсынған полигондарда Финляндияда жүргізілді. Кіру үшін Audi Q5 және Mercedes-Benz GLC деген неміс кроссоверлері пайдаланылды. |
Испытания шин проводились в два этапа: зимой оценивалось поведение покрышек на снегу и льду при низких температурах, а осенью изучалось их поведение на мокром и сухом асфальте при температуре воздуха около 10 градусов, что далеко не редкость поздней осенью и ранней весной. Все испытания проводились в Финляндии, на предоставленных Nokian Tyres полигонах. Для заездов использовались немецкие кроссоверы Audi Q5 и Mercedes-Benz GLC. |
Сынақ бағдарламасы әр түрлі жолдарда тежегіштік және жылдамдық алу динамиканың аспаптық өлшемдерінен, басқарылуының сараптамалық бағасынан (трассадан өту уақыты қосу басқару ыңғайлылығы), сонымен қатар, қолайлылық пен акустикалық аяны бағалаудан тұрды. Басқа мамандарға қайта сатып алуға өте көп жұмысты қажет ететін үнемділікке тест қана берілді, олардың бөлігі зертханалық жағдайларда өткізілді. Өкінішке орай, Қазақстан нарығында ұсынылған барлық үлгіні тестілеуге мүмкіндік болған жоқ, себебі қазір таңдау өте үлкен. |
Программа испытаний включала в себя инструментальные замеры тормозной и разгонной динамики на различных покрытиях, экспертную оценку управляемости (время прохождения трассы плюс удобство управления), а также сравнение уровня комфорта и акустического фона. На откуп другим специалистам был отдан лишь очень трудоёмкий тест на экономичность, часть которого проводилась в лабораторных условиях. Увы, протестировать все представленные на казахстанском рынке образцы не представлялось возможным, уж слишком широк сейчас выбор. |
По этой причине получение того или иного результата требовало тщательного анализа цифр. |
Сол себепті сол немесе басқа нәтижені алу цифрларды егжей-тегжейлі талдауды талап етті. |
Осы жағдайда дөңгелектердің перформансына не әсер етеді? Компаунд құрамы, салмағы, протектордың суреті, дөңгелектің өзінің құрылымы және басқа сипаттамлар. |
Что в данном случае влияет на перформанс шин? Состав компаунда, вес, рисунок протектора, конструкция самой шины и другие характеристики. |
Тежеу көрсеткіші дөңгелектердің ең негізгі сипаттамаларының бірі болып табылады. Жүргізуші ЖКА-ға түсе ме, оның жолын кесіп өтіп бара жатқан адамдармен жаяу жүргінші жолына дейін автмобильді тоқтатып үлгере ме, оған тежеген кезде жолда кездейсоқ туындаған кедергілерді тежеген кезде айналып өтуге бола ма, осының барлығы тежелу қашықтығына байланысты болуы мүмкін. Өлшемдердің нәтижелерін салыстырған кезде тежеу жолының ұзақтығындағы айырмашылық – мұзда максималды шашылуға - шамамен 5 метрге жетеді немесе 25 %-дан көбірек. Бұл өте көп. Бір-екі метр — бұл машинаның болжамды бұзылуы немесе жаяу жүргіншінің жарақаттануы, ал 5 метр – бұл екі сынып қалған шам және жаяу жүргіншіні басып кеткен жағдайда өліммен аяқталуы мүмкін. Қар мен құрғақ асфальттағы үзілуі айтарлықтай болмады және 10 %-дан аспады, ал сулы асфальт өте зұлым болды. Осы дисциплинада MICHELIN дөңгелектері көш бастап тұрды, ал басқа дөңгелек тыстарында Audi 7-8 метр кейінірек тоқтады. |
Показатель торможения является одной из главных характеристик шин. Именно от дистанции торможения может зависеть, попадёт ли водитель в ДТП, успеет ли осадить автомобиль до пешеходного перехода с пересекающими его людьми, удастся ли ему при торможении совершить объезд внезапно возникшего на пути препятствия. При сравнении результатов замеров стало очевидным, что разница в длине тормозного пути достигает максимального разброса на льду — почти 5 метров, или больше 25 %. Это очень много. Пара метров — это возможные повреждения машины или травма для пешехода, а 5 метров — это два разбитых авто и, возможно, летальный исход в случае наезда на пешехода. Отрывы на снегу и сухом асфальте были незначительны и не превысили 10 %, а мокрый асфальт оказался очень коварным. В данной дисциплине лидировали шины MICHELIN, на других покрышках Audi останавливался на 7-8 метров позже. |
Басқарылуы автомобильдің маңызды сипаттамаларының бірі болып табылады. Және дұрыс резеңкені таңдау автомобильдің өзін-өзін ұстауын айтарлықтай өзгертеді, әсіресе қысқы кезеңде: ол бұрылыста қалай басқарылады, қарда/мұзда/сулы асфальтта бүйірлік ілінісуінің деңгейі қандай, бұрылар алдында машинаны тежеп үлгеруге бола ма және кезекті қиын жерден шыққан кезде жылдамдық алу қаншалықты тиімді болатындығы. |
Одной из важнейших характеристик автомобиля является его управляемость. И выбор правильной резины довольно серьёзно меняет повадки автомобиля, особенно в зимний период: как он управляется в повороте, каков уровень бокового сцепления на снегу/льду/мокром асфальте, можно ли успеть осадить машину перед поворотом и насколько эффективен разгон на выходе из очередной шпильки. |
Continental дөңгелектері елдің ерекше ілтипатына ие болды. Бұл түсінікті де болжамды жағдай. Жүру жеңіл, меңгерік пен басқышты басқарған кезде қиындық жоқ. Сондай-ақ, Nokian дөңгелегі үйде де осылай. Тежелісі тиімді және жүрдек. Toyo жүрдек және бұрылыста тұрып қалады- жылдамдықты аздап басу керек. Жылдамдық алған кезде тұрып қалуға бейім, бірақ басқару түсінікті күшке салып айдамаса болғаны. MICHELIN-нің «мерседестен» айырмашылығы артқы жетекті сипатында. Машина барынша жылдам, ойнақы ретінде көрінеді, осы кезде қарға ілінісіп қалу деңгейі сақталады. Егер әлі автомобильдің мінез-құлқы мен әлеуетін сезінбесеңіз, онда француз дөңгелектері керемет таңдау болады. |
Шины Continental вызвали однозначную симпатию. Абсолютно понятное и прогнозируемое поведение. Ехать легко, минимум суеты при управлении рулём и педалями. Так же дома себя ведёт шина Nokian. Эффективно оттормаживается и разгоняется. Toyo с характером, немного упираются в повороте — нужно немного сбрасывать скорость. При разгоне наблюдается склонность к пробуксовке, но в целом управление понятное, если не гнать на все деньги. MICHELIN наделяют «мерседес» ярко выраженным заднеприводным характером. Машина воспринимается как более живая, игривая, при этом сохраняется должный уровень сцепления на снегу. И если еще не пришло ощущение характера и потенциала автомобиля, то франзузские шины станут идеальным выбором. |
Hankook, керісінше бұрылуы қиын. Бұрылысқа кіруге болады, бірақ қандай жылдамдықта. Шығар кезде машинаны меңгерікті күштеп ұстауға тура келеді. Бұрылыстан шығар кезде акселератордың басқышын ұмытуға тура келеді, машина бой бермейді, сыртқы қар үйіндісіне ұмтылады. Тек қатты жүруге болмайды. Қар жамылғысында контрманёвр жасау бұл машинаға арналмаған. Kolesa.kz сарапшылары әжептеуір жылдамдықта қар жамылғысында қатты бұрылыста меңгерікті басқарғылары келмейді. «Бриджстоунның» проблемасы басқа. Қарда тұрған керемет, бірақ тәртібін айтып болуға болмайды. Автомобиль қарда желіп жүреді, сондықтан тез жүруге болады. |
Hankook, наоборот, наделяют машину недостаточной поворачиваемостью. В поворот-то зайти можно, только вот на какой скорости. На выходе машину приходится ловить чрезмерной работой рулём. Можно забыть про педаль акселератора на выходе из поворота — машина не слушается и норовит передом вспахать внешнюю снежную обочину. Только небыстрая езда. Совершить контрманёвр на зимнем покрытии — не про этот комплект. Не хотели бы эксперты Kolesa.kz оказаться за рулём, когда на снежном прямике на приличной скорости последует крутой поворот. У «Бриджстоуна» другая проблема. Держат на снегу потрясающе, но поведение довольно непредсказуемое. На снегу автомобиль рыскает, при этом ехать можно довольно быстро. |
Ең жақсы дөңгелек тұрақты жүреді деп қорытынды шығаруға болады. Мұндай жиынтық маневр жасау үшін көп кеңістік береді. Сонда сенімді жүру үшін кәсіби жүргізуші болудың қажеті жоқ. Тежеген кезде желілік байланыс сенімді екпін алу болып табылады. Қалай дұрыс бұрылу керек деп ойланудың қажеті жоқ, тек бұрылу керек. Демек, әр жиынтықта таңдау үшін өз мінез-құлқы бар. Айналыстың жылдамдығы үнемі шешімді бола бермейді. |
И всё же напрашивается вывод, что лучшая шина — та, что едет стабильно. Такой комплект предоставляет больше пространства для манёвра. И тогда не нужно быть водителем-профессионалом, чтобы ехать уверенно. Линейная связь при торможении, уверенный разгон. Не нужно думать, как правильно повернуть, просто поворачивать. Впрочем, у каждого комплекта свой характер на выбор. И не всегда скорость круга становится тут решающей. |
Continental сырғануға икемділігін көрсетеді. Екпін алған кездегі тоқтау ұзақтығы. Бұрылысқа оңтайлы кіреді. Бүйірден сырғанаудың шамадан тыс деңгейі. Акселераторларға абайлап басуға тура келді. Бірде шығу, бірде кіру. Қарда бұл дөңгелектер өзін-өзі жақсы ұстайды. |
Continental демонстрируют склонность к скольжению. Продолжительная пробуксовка при разгоне. Широко заходит в повороты. Избыточный уровень бокового скольжения. Акселератором приходилось выжимать очень осторожно. То снос, то занос. На снегу эти шины вели себя лучше. |
Toyo-дан алған алғашқы сезім ұқсас. Күткеннен де көп сырғанайды. Қолайсыз. Ілінісу төменгі жылдамдықта ғана. Меңгерікті басқарғанда сенімділік жоқ. Автомобиль тежегіші тұрақсыз. Сырғанақтаған кезде автомобильді минималды бағытқа қайтару мүмкін емес. Мұзда меңгерікпен тез қимыл жасауға болмайды. |
Первые впечатления от Toyo оказываются похожими. Скользит больше, чем ожидалось. Некомфортно. Сцепление присутствует только на низкой скорости. Нет уверенности за рулём. На торможении автомобиль нестабилен. При уходе в скольжение шансы вернуть автомобиль на курс минимальны. Резкие движения рулём на льду лучше исключить. |
Nokian жиынтығы тоқтаған кезде еркін екпін алуға мүмкіндік береді. Бұрылыста шамадан артық және кем күш жоқ. Мінез-құлқы бейтарап. Тіпті агрессивті драйвингтің өзінде бұрылыста жылдамдық алуға қауіп жоқ. |
Комплект Nokian позволяет более свободно разгоняться с минимумом пробуксовки. Нет избытка и недостатка в поворотах. Характер нейтральный. Нет риска перебрать со скоростью в повороте даже при агрессивном драйвинге. |
«Мишлен» өзінің ойнақы мінез-құлқын қайтадан көрсетеді. Бастысы, мұндай ойнақылыққа әуес болуға болмайды. Тежеген кезде АБС бұрын жұмыс істеп кетеді. Дөңгелектердің мұндай тәртібі сәл қатайтады, алайда сарапшыларға оның мінез-құлқы ұнайды. Бастысы ілінісу бар. |
«Мишлен» снова раскрывает свой игривый характер. Главное, не увлечться этой игривостью. При торможении АБС срабатывает раньше. Такое поведение шины немного напрягает, однако экспертам нравится ее характер. Есть сцепление и это главное. |
Bridgestone-да жолда үнемі ілінісуді байқауға болады. Бұл жиынтық босаңсуға жол бермейді, бірақ теңгерімді байқасаңыз, сенімді түрде жүруге болады. Жалпы алғанда, мінез-құлықтың бірізді болмауы және басты теңгерімді іздестіру ойландырады - меңгерікте отырып шаршайсың. |
На Bridgestone приходится постоянно нащупывать сцепление с дорогой. Этот комплект не даёт расслабиться, но если нащупать баланс, то можно ехать уверенно. В целом немного смущает неоднозначность поведения и поиск искомого баланса — за рулём устаёшь. |
Hankook мұзда өзін әлсіз ұстайды. Мұны уақыт дәлелдейді. Автомобиль бұрылыстың сыртына сырғанақтауға ұмтылады. Барлығын абайлап жасау қажет. Бұл қауіпсіз. |
Hankook ведёт себя на льду слабенько. И время это доказывает. Автомобиль норовит соскользнуть наружу поворота. Всё приходится делать очень осторожно. Зато безопасно. |
Шеңбердің ұзындығы 350 метрді құрайды. Жабыны – мұз. Осы дисциплинаның мақсаты — дөңгелектердің әр моделі үшін бүйірлік ілінісу деңгейін өлшеу. Сынақ жүргізуші құлату/кіргізу шегінде теңгерімдей отырып, автомобильді басқарады. Шеңбердің кең өткелі оның өту уақытын ұлғайтады, нақты сол себепті бұл жерде оңтайлы, тар траекторияны ұстап тұру қажет. Тұрақтандыру жүйесі деактивтендірілген – сақтандырушы электорника мұзда жұмыс істеген кезде автомобиль жылдамдық ала алмайды, электронды қарғы тығылып қалуды бәсеңдетеді, кейбір жағдайларда тіпті автомобильді тоқтатқанға дейін. Қашықтықтан өту уақыты дөңгелектердің мұзға ілнісуінің сол немесе басқа деңгейін көрсетеді. Жылдам болған сайын ілінісу деңгейі де жоғары. Әр жиынтықта сынақ жүргізуші алты рет айналады. |
Длина окружности составляет 350 метров. Покрытие — лёд. Цель данной дисциплины — измерить уровень бокового сцепления на льду для каждой модели шин. Испытатель управляет автомобилем, постоянно балансируя на грани сноса/заноса. Широкое прохождение круга увеличивает время его прохождения, именно поэтому тут нужно удерживать оптимальную, узкую траекторию. Система стабилизации деактивирована — при работе страхующей электроники на льду автомобиль не может набрать скорость, электронный ошейник глушит пробуксовку, в некоторых случаях вплоть до остановки автомобиля. Время прохождения дистанции демонстрирует тот или иной уровень зацепа шин на льду. Чем быстрее, тем выше уровень сцепления. На каждом комплекте испытатель проезжает шесть кругов. |
Өндірушілер стандартты тәсілдермен шектелмейді - протектордағы ламелдерден басқа өз ноу-хаулары да бар: MICHELIN және Bridgestone дөңгелектеріндегі микропоралар, Continental-дағы сатылы ламелдер немесе Nokian-дағы ламель-сорғылар. Бірақ, көзге көрініп тұрған шешімдердің маңыздылығын асыра бағалауға болмайды, дөңгелектердің құрамы айтарлықтай маңыздырақ, Бірақ компаундты қаруланбаған көзбен көру мүмкін емес - өндірушілер өз технологияларын бәсекелестерден жасыруға бар күшін салады. |
Производители не ограничиваются стандартными приёмами — помимо ламелей на протекторе есть собственные ноу-хау: микропоры на шинах MICHELIN и Bridgestone, ступенчатые ламели у Continental или ламели-насосы на Nokian. Однако не стоит переоценивать важность видимых глазу решений, гораздо важнее состав шины. Но компаунд невооружённым глазом не увидеть — производители всеми силами стараются скрыть свои технологии от конкурентов. |
Сынақ екі түрлі жолда жүргізіледі. Бірінішісі – қарда. Екіншісі – жабық тоннельде мұзды қашықтықта. Аппаратура 5–30 км/, қарлы жерде 5-40 км/с диапазонындағы мұздағы жылдамдық алу уақытын тіркейді. Қарлы және мұзды жолдарда жылдамдық алу, ол қар болса да, мұз болса да қысқы жолдарда дөңгелектердің ілінісуі қаншалықты тиімді екендігіне қорытынды жасады. |
Испытания проводятся на двух покрытиях. Первое — на снегу. Второе — на ледяной дистанции в закрытом тоннеле. Аппаратура фиксирует время разгона на льду в диапазоне 5–30 км/ч, на снежном покрытии 5–40 км/ч. Разгон на снежном и ледяном покрытиях позволяет сделать вывод, насколько эффективно сцепление шин на зимнем покрытии, будь то снег или лёд. |
Құрғақ асфальттебарлық алтылықтан — Hankook және Bridgestoneекі дөңгелек жиынтығын бөліп көрсетуге болады.Бұл дөңгелектер көлденең бағытта ілінісу қасиеті бойынша бәсекелестерінің алдын орап алады, оларға доғадағы жоғары жылдамдықты күшейтуге болады, рульге реакциялар айтарлықтай айдақ-сойдақ емес. Қалған жиынтықтар рульдің бұрылысына нақтырақ ықпал етеді, тайғанауға жеңілірек тегістеледі, тұрақтандыру жүйесі ертерек іске қосылады. Сонда да MICHELIN ең тұрақты және қауіпсіз болып шықты. Бұрылыста жылдамдықты қосқан кезде олар алдымен шиқылдайды, бірақ жүргізуші дөңгелектер ұстап тұрғандығын сезеді және тек ары қарай жылдамдық көтерілген жағдайда сырғанай бастайды, бірақ бұны болжамды түрде және шамадан тыс немесе жеткіліксіз бұрылушылықсыз көлбеусіз барлық дөңгелегімен жасайды. |
На сухом асфальте из всей шестёрки можно выделить два комплекта шин — Hankook и Bridgestone. Эти шины превосходят конкурентов по сцепным свойствам в поперечном направлении, на них получается развить большую скорость на дуге, реакции на руль не такие размазанные. Остальные комплекты менее точно реагируют на повороты руля, легче срываются в скольжение, раньше срабатывает система стабилизации. И всё же самыми стабильными и безопасными оказались шины MICHELIN. При превышении скорости в повороте они сначала пищат, однако водитель чувствует, что шины держат, и лишь при дальнейшем повышении скорости автомобиль начинает скользить, но делает это предсказуемо и всеми колёсами без склонности к избыточной или недостаточной поворачиваемости. |
Су төгілген басқарутрассасы дөңгелектердің тәртібіндегі, құрғақ асфальтпен кіргеннен кейінгіден салыстырғандағы айырмашылықты түсінуге мүмкіндік береді. Осылай Hankook дөңгелектері тезірек жүруге мүмкіндік береді, оны ең алдымен олардың қатты болуымен түсіндіруге болады. Toyo дөңгелектері неғұрлым жайырақ жүретін болып шықты, бірақ оларды аутсайдерлар деп айтуға аузың бармайды – өте түсінікті және алдын-ала болжауға болатын дөңгелек тыстары. Тек ілінісу қасиетінің шегіне жақынаса болғаны, дөңгелектер жүргізушіні сақтандырыы, шиқылдай жөнеледі. Бұл басқаруды жоғалту мүмкін болатын жылдамдыққа дейін жылдамдық алуға мүмкіндік бермейді. Continental дөңгелек тыстарымен айтарлықтай тезірек жүруге болады, бірақ ол оңай бола салмайды. Осы жиынтықта автомобиль шамадан тыс бұрылушылыққа қол жеткізеді, бірақ медальдің кері жағы - оларды рульдің жылдам қозғалысымен түзетуге болатын күртік қардағы оқыс олқылықтар. Қалған үлгілер ұқсас нәтижелер көрсетті, тәртібіндегі айырмашылық тек бөлшектермен анықталды. Bridgestone дөңгелектерінде автомобиль бұрылысқа осылай ынтамен кірмейді, Nokian машиналарға жеткіліксіз бұрылуышлықты береді, ал MICHELIN-де бірден жүре алдық. Жылдам емес, бірақ біркелкі және тегіс. |
Залитая водой трасса управляемости позволяет понять, что разница в поведении шин гораздо больше, чем казалось после заездов по сухому асфальту. Так, ехать заметно быстрее позволяют шины Hankook, что можно объяснить в первую очередь их высокой жёсткостью. Наиболее медленными оказались шины Toyo, однако назвать их аутсайдерами язык не поворачивается — очень понятные и предсказуемые покрышки. Стоит только приблизиться к пределу сцепных свойств, как шины начинают визжать, предостерегая водителя. Это не позволяет разгоняться до тех скоростей, когда возможна потеря управляемости. Относительно быстро можно ехать на покрышках Continental, но даётся это непросто. На этом комплекте автомобиль обретает избыточную поворачиваемость, но обратная сторона медали — резкие срывы в занос, которые приходится корректировать быстрыми движениями руля. Остальные образцы показали похожие результаты, а разница в поведении определялась лишь деталями. На шинах Bridgestone автомобиль не так охотно заезжает в поворот, Nokian наделяют машину недостаточной поворачиваемостью, а на MICHELIN сразу же получилось ехать. Небыстро, но стабильно и ровно. |
Осындай жағдайларда жазғы дөңгелектер өздерін қаншалықты жақсы сезінеді? Салыстыру үшін Nokian Hakka Line SUV жазғы дөңгелектерімен бірнеше рет кірдік. Олардың нәтижелері қысқы дөңгелектердің ең жылдам жиынтығынан аздап жақсырақ болып шықты. Бірақ бұл ең шегі емес. Үйкелісті моделдерден кейін бұл мүлдем басқа деңгей және өзін кешірек тежеуге мәжбүрлеу үшін, дөңгелек тыстары үлкен жылдамдықты ұстап тұрғандығын тексеру үшін белгілі бір уақыт керек болды. Ал уақыт болған жоқ. |
Насколько лучше в этих условиях чувствуют себя летние шины? Для сравнения провели несколько заездов на летней резине Nokian Hakka Line SUV. Их результаты оказались на секунду с небольшим лучше самого быстрого комплекта зимних шин. Но это далеко не предел. После фрикционных моделей это совершенно другой уровень, и нужно было определённое время, чтобы заставить себя тормозить позже, чтобы поверить, что покрышки держат большую скорость. А времени не было. |
Жаздық дисциплиналарда қыста көңілді қалдырған Hankook Winter i’cept дөңгелек тыстары ішінара ақтап шығарылды. Корей дөңгелектерінің ең қатты протекторы басқару трассасында өзін өте жақсы көрсеткендігі таң қаларлық емес (сулы, сондай-ақ құрғақ жолда да). Бұл жерде тек жолға көбірек ілініскені ғана емес, сонымен бірге ең болжамды тәртіп те байқалып тұрды – жаздық дөңгелектегі сияқты. Бірақ, ең қысқа тежеу жолы MICHELIN Latitude X-Ice 2 дөңгелектерінде, мұны құрамы қаттырақ және терең емес протектормен байланыстыруға болады. |
В летних дисциплинах отчасти реабилитировались покрышки Hankook Winter i’cept, разочаровавшие зимой. Неудивительно, самый твёрдый протектор корейских шин отлично показал себя на трассе управляемости (как на мокром, так и на сухом покрытии). Тут не только заметно больше сцепления с дорогой, но ещё и самое прогнозируемое поведение — будто на летней резине. Но самый короткий тормозной путь у шин MICHELIN Latitude X-Ice 2, что опять же можно связать с составом большей жёсткости и неглубоким протектором. |
Тербеліске қарсыласу коэффициенті дөңгелектің деформациялануы кезінде энергияның тұтынылуын көрсетеді, ол дөңгелек жолға ілініскен кезде туындайды. Осы көрсеткіш төмен болған сайын, дөңгелек тысы соғұрлым үнемдірек. Дөңгелектің жеңіл айналуы отынның азырақ жұмсалуын және CO2 шығарылуын қамтамасыз етеді. Энергияның тек 20–30 % автомобильдің өзін орнынан қозғаған кезде пайдаланылады. Қалғаны жылдамдық алу мен тежеуге, сонымен қатар, тербелу мен ауа ағынына қарсыласуды жеңуге жұмсалады. Тест жылдамдық алу барабан қондырғысында зертханалық жағдайларда жүргізіледі. Дөңгелек тысының әр моделі жылдамдық алу барабанында үш сағаттық «кіруден» өтеді. Осы дисциплина ISO 28580 тестілік әдіске сәйкес жүргізіледі. |
Коэффициент сопротивления качению демонстрирует потребление энергии во время деформации шины, которая возникает во время сцепления шины с дорогой. Чем ниже данный показатель, тем экономичнее покрышка. Лёгкое вращение шины обеспечивает пониженный расход топлива и выброс CO2. Только 20–30 % энергии используется при передвижении самого автомобиля. Остальная затрачивается на разгон и торможение, а также преодоление сопротивления качению и воздушному потоку. Тест проводится в лабораторных условиях на установке разгонного барабана. Каждая модель покрышки проходит трёхчасовой «заезд» на разгонном барабане. Данная дисциплина проводится согласно тестовому методу ISO 28580. |
Үнемділікті өлшеу әдісі круиз-бақылауының белсендендірілген жүйесі бар автомобильде тұрақты жылдамдығы 80 км/с он километрлік қашықтықтан өтуден тұрады. Осытест Audi Q5автомобиліне жүргізілді. |
Методика измерения экономичности заключается в прохождении десятикилометровой дистанции с постоянной скоростью 80 км/ч в автомобиле с активированной системой круиз-контроля. Данный тест проводился на автомобиле Audi Q5. |
МICHELIN және Hankook —акустикалық қолайлылық бойынша көшбасшылар. Бұлар қыстық дөңгелектер болғанына қарамастан, шуыл деңгейін жаздық үлгілермен салыстыруға келеді. Bridgestone да біраз шуылы басымырақ, бірақ жапондық дөңгелектер тысының максималды деңгейі жоғары. Осы жиынтықта тегіс емес жерлер азырақ білінеді. MICHELIN мен Bridgestone-ға біз көшбасшылық пен бірдей балл санын бердік: біріншісі тынышырақ, екіншісі қолайлырақ, бірақ айырмашылығы аз. Hankook ең алдымен тегіс емес жерлердің неғұрлым қатты болуынан артта қалады. Nokian, Continental мен Toyo айтарлықтай шуылды, оның үстіне неміс дөңгелек тыстары тегіс емес жерлерден айтарлықтай қаттырақ өтеді, ал Toyo тегіс емес жерлерде анық білінетіндей селкілдейді. |
MICHELIN и Hankook — лидеры по части акустического комфорта. Несмотря на то что это шины зимние, уровень шума сравним с летними образцами. Немногим шумнее и Bridgestone, но на стороне японских покрышек максимальный уровень комфорта. На данном комплекте неровности менее ощутимы. Лидерство и равное количество баллов мы присуждаем MICHELIN и Bridgestone: первые тише, вторые комфортнее, но разница минимальна. Hankook отстают прежде всего из-за более жёсткого прохождения неровностей. Nokian, Continental и Toyo заметно шумнее, причём немецкие покрышки гораздо жёстче проходят неровности, а Toyo заметнее потряхивают на неровностях. |
Орын Место |
Дөңгелек Шина |
Сарапшылардың пікірі Мнение экспертов |
|
1 | Баллмен бағасы | Оценка в баллах: 966 | Шығарған ел | Страна производства | Канада |
|
Шығарылған күні | Дата производства | 2015 г., Сәуір | Апрель | |
Бір дөңгелек тысының салмағы | Вес одной покрышки, кг | 14,1 | ||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости, км/ч | 190 | ||
Жүктеме индексі, дөңгелекке кг | Индекс нагрузки, кг на колесо | 1000 | ||
Протектор биіктігі | Высота протектора, мм | 8,3 | ||
Шору бойынша протектор қаттылығы | Твёрдость протектора по Шору | 42 | ||
Құны | Стоимость, тг | от 52 000 | ||
+ Барлық қыстық жолдарда керемет нәтиже + Отличные результаты на всех зимних покрытиях |
|||
+ Асфальтта өнімді, қолайлы және аз шуылдайды + Самые комфортные и малошумные на асфальте |
|||
- Қымбаттау - Дороговата |
|||
Үкім: Керемет Вердикт: Отлично |
|||
2 | Баллмен бағасы | Оценка в баллах: 958 | Шығарған ел | Страна производства | Финляндия |
|
Шығарылған күні | Дата производства | 2016 г., Қаңтар | Январь | |
Бір дөңгелек тысының салмағы | Вес одной покрышки, кг | 13,2 | ||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости, км/ч | 170 | ||
Жүктеме индексі, дөңгелекке кг | Индекс нагрузки, кг на колесо | 1000 | ||
Протектор биіктігі | Высота протектора, мм | 8,8 | ||
Шору бойынша протектор қаттылығы | Твёрдость протектора по Шору | 34 | ||
Құны | Стоимость, тг | от 50 620 | ||
+ Барлық қыстық жолдарда керемет нәтиже + Отличные результаты на всех зимних покрытиях |
|||
+ Мұз бен қардағы дисциплиналардағы ең үздік нәтижелер + Безапелляционно лучшие на льду и снегу |
|||
- Қымбаттау - Дороговата |
|||
Үкім: Керемет Вердикт: Отлично |
|||
3 | Бағасы | Оценка (в баллах): 924 | Шығарған ел | Страна производства | Жапония | Япония |
Bridgestone
|
Шығарылған күні | Дата производства | 2015 г., Шілде | Июль | |
Бір дөңгелек тысының салмағы | Вес одной покрышки, кг | 14,9 | ||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости, км/ч | 180 | ||
Жүктеме индексі, дөңгелекке кг | Индекс нагрузки, кг на колесо | 1000 | ||
Протектор биіктігі | Высота протектора, мм | 10,0 | ||
Шору бойынша протектор қаттылығы | Твёрдость протектора по Шору | 38 | ||
Құны | Стоимость, тг | от 45 600 | ||
+ Барлық қыстық жолдардағы нәтижелері жақсы + Хорошие показатели на всех зимних покрытиях |
|||
+ Сипаттамалардың жақсы теңгерімі үшін көңілге қонымды баға + Приемлемая цена за неплохой баланс характеристик |
|||
Үкім: Өте жақсы Вердикт: Очень хорошо |
|||
4 | Баллмен бағасы | Оценка в баллах: 913 | Шығарған ел | Страна производства | Германия |
Continental
|
Шығарылған күні | Дата производства | 2015 г., Қараша | Ноябрь | |
Бір дөңгелек тысының салмағы | Вес одной покрышки, кг | 15,2 | ||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости, км/ч | 190 | ||
Жүктеме индексі, дөңгелекке кг | Индекс нагрузки, кг на колесо | 1000 | ||
Протектор биіктігі | Высота протектора, мм | 8,1 | ||
Шору бойынша протектор қаттылығы | Твёрдость протектора по Шору | 38 | ||
Құны | Стоимость, тг | от 51 666 | ||
+ Барлық қыстық жолдардағы нәтижелері жақсы + Хорошие результаты на всех зимних покрытиях |
|||
- Ауыр, бірақ, қолайлылық пен акустикаға жағымсыз әсер етеді - Тяжела, что негативно сказывается на комфорте и акустике |
|||
- Тесттегі нәтижелері өте жақсы емес екенін ескерсек, бағасы өте жоғары - Цена довольно высока, учитывая не самые лучшие результаты в тесте |
|||
Үкім: Жақсы Вердикт: Хорошо |
|||
5 | Баллмен бағасы | Оценка в баллах: 879 | Шығарған ел | Страна производства | Жапония | Япония |
Toyo
|
Шығарылған күні | Дата производства | Март 2015 г. | |
Бір дөңгелек тысының салмағы | Вес одной покрышки, кг | 14,1 | ||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости, км/ч | 180 | ||
Жүктеме индексі, дөңгелекке кг | Индекс нагрузки, кг на колесо | 900 | ||
Протектор биіктігі | Высота протектора, мм | 10,3 | ||
Шору бойынша протектор қаттылығы | Твёрдость протектора по Шору | 44 | ||
Құны | Стоимость, тг | от 39 000 | ||
+ Қыстық жолдардағы көрсеткіштері орташа + Умеренные показатели на зимних покрытиях |
|||
+ Бағасы + Цена |
|||
- Асфальттағы басқарушылығы тежелуі жеткіліксіз - Недостаточные управляемость и торможение на асфальте |
|||
- Онша қолайлы емес; шулы - Не очень комфортны; шумные |
|||
Үкім: Қанағаттанарлық Вердикт: Удовлетворительно |
|||
6 | Баллмен бағасы | Оценка в баллах: 872 | Шығарған ел | Страна производства | Венгрия |
Hankook
|
Шығарылған күні | Дата производства | 2015 г., Маусым | Июнь | |
Бір дөңгелек тысының салмағы | Вес одной покрышки, кг | 14,1 | ||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости, км/ч | 240 | ||
Жүктеме индексі, дөңгелекке кг | Индекс нагрузки, кг на колесо | 1000 | ||
Протектор биіктігі | Высота протектора, мм | 8,3 | ||
Шору бойынша протектор қаттылығы | Твёрдость протектора по Шору | 54 | ||
Құны | Стоимость, тг | от 38 240 | ||
+ Сулы асфальттағы көрсеткіштері өте жақсы + Отличные показатели на мокром асфальте |
|||
+ Бағасы + Цена |
|||
- Қысқы жолдардағы нәтижелері ең нашар - Самые слабые результаты на зимних покрытиях |
|||
Үкім: Қанағаттанарлықсыз Вердикт: Неудовлетворительно |
Дереккөз / Источник: kolesa.kz