+7 (708) 972 29 72 +7 (727) 241 1973

Корзина пуста

Каталог
0
Корзина 0 тг
Auto Express: Көлемі 225/40 R18 (2016) жазғы шиналарды тестілеу

Auto Express: Көлемі 225/40 R18 (2016) жазғы шиналарды тестілеу

17.29.2022

 

 
 

Тестілеуден өткен шиналар:

 
 
Auto Express тестінің негізгі кезеңін Италияның солтүстігіндегі Виццоллада Pirelli трегінде өткізді, бірақ құрғақ жерде басқарылуын сынау жақын жерде орналасқан Тацио Нуволари атындағы автодромда өткізілді. Пәндердің әрқайсысынан 100%-дық өту жеңімпазды анықтайды, қалғандарының бағасы көшбасшы көрсеткішімен айырмашылықтан есептелді. 
 
 

Сулы жерде өткен тестілеу қорытындылары

 
Басқарушылық
Бүйірлік тұрақтылық
Тежелу
1
Continental
100%
1
Pirelli
100%
1
Michelin
100%
2
Michelin
99,8%
2
Continental
99,6%
2
Falken
95,8%
3
Pirelli
99,3%
3
Michelin
98,9%
3
Continental
93,5%
4
Goodyear
98,4%
4
Dunlop
97,9%
4
Goodyear
92,7%
5
Falken
98,0%
5
Goodyear
97,6%
5
Pirelli
927%
6
Vredestein
98,0%
6
Yokohama
97,6%
6
Hankook
91,4%
7
Yokohama
98,0%
7
Falken
97,5%
7
Dunlop
90,8%
8
Dunlop
97,6%
8
Vredestein
97,1%
8
Yokohama
90,5%
9
Hankook
97,3%
9
Hankook
95,8%
9
Vredestein
89,1%
 
 

Акважоспарлауға тұрақтылық

 
Бойлай акважоспарлау
Көлденең акважоспарлау
1
Continental
100%
1
Dunlop
100%
2
Michelin
99,6%
2
Continental
96,2%
3
Dunlop
100%
3
Michelin
96,0%
4
Pirelli
99,6%
4
Hankook
94,7%
5
Hankook
100%
5
Goodyear
93,2%
6
Goodyear
99,6%
6
Yokohama
92,6%
7
Falken
100%
7
Pirelli
88,3%
8
Yokohama
99,6%
8
Falken
85,2%
9
Vredestein
100%
9
Vredestein
79,3%
 

Құрғақ жердегі тесттер

 
Басқарушылық
Тежелу
1
Continental
100%
1
Michelin
100%
2
Michelin
99,7%
2
Dunlop
98,4%
3
Vredestein
99,5%
3
Continental
98,0%
4
Pirelli
99,5%
4
Pirelli
97,7%
5
Yokohama
99,3%
5
Goodyear
97,6%
6
Hankook
98,9%
6
Yokohama
97,5%
7
Dunlop
98,8%
7
Hankook
97,1%
8
Falken
98,7%
8
Vredestein
95,1%
9
Goodyear
98,6%
9
Falken
94,9%
 
 

Шайқалуға қарсыласу және салондағы шуыл

 
Шайқалуға қарсыласу
Салондағы шуыл
1
Pirelli
100%
1
Pirelli
100%
2
Goodyear
99,2%
2
Yokohama
99,0%
3
Hankook
98,0%
3
Falken
100%
4
Michelin
98,0%
4
Hankook
99,0%
5
Dunlop
96,7%
5
Continental
100%
6
Falken
93,7%
6
Vredestein
99,0%
7
Continental
85,8%
7
Goodyear
100%
8
Vredestein
85,3%
8
Dunlop
99,0%
9
Yokohama
81,1%
9
Michelin
100%
 

Финалдық рейтинг

 
Финалдық рейтинг
1
Michelin
100%
2
Pirelli
99,1%
3
Continental
98,9%
4
Dunlop
98,4%
5
Goodyear
98,1%
6
Hankook
977%
7
Falken
974%
8
Yokohama
96,2%
9
Vredestein
100%
 
 

Қорытындылар кестесі және сарапшылардың үкімі

 
Шина Қорытындылар
1
 
Тесттер Қорытынды, % Орын
Құрғақ жердегі басқарушылық 99,7 2
Құрғақ жердегі тежелу 100,0 1
Сулы жердегі басқарушылық 99,8 2
Сулы жердегі тежелу 100,0 1
Сулы жердегі бойлай тұрақтылық 98,9 3
Бойлай акважоспарлау 99,6 2
Көлденең акважоспарлау 96,0 3
Шайқалуға қарсыласу 98,0 3
Салондағы шуыл 98,0 8
Жалпы бағасы 100
Бұл жаңа өнім Michelin Pilot Sport 3-тің орнына келген деп ойлауға болатын еді, бірақ бәрі ондай оңай емес. Француздар барлығын түсіндіру үшін көп күш салады және қысқаша айтқанда  онда жаңа өнім атауына қарамастан, Michelin Pilot Super Sport суперкар шиналарының жетілдірілген нұсқасының көрінісі, 3 нөмірлі Pilot Sport-пен ортақ ұқсастықтары аз ғана. Жан-жағынан алып қарағанда, «фейслифтинг» Michelin Pilot Super Sport жаңа шиналардың шығарылымына айналып кетті және осы шиналар биылғы жылдың АЕ тестінде бірінші орынға заң бойынша ие болып отыр.
 
Michelin тек шулы деңгейін тестілеуде ғана подиумға шыға алмады, ал жалпы алғанда олар қарсыластарынан айтарлықтай оза отырып, асып кетті. Құрғақ тректе Mchelin Continental сияқты екпінмен көрінген және аздап қана жайырақ жүрді, ал олардың реакциясының жылдамдығы басқа бәсекелестердің өздерін «езілген» және енжар сияқты сезінуіне әкеліп соғады. Бұрылыстарда Michelin Continental-дан басқа басқа шиналардың барлығының тіркемесін ұстап тұрады, ал олардың спорттық болуы толығымен француз брендінің мұрасына сәйкес келеді. Michelin тежелу тиімділігін тестілеуде бәсекелестеріне ешқандай мүмкіндік қалдырған жоқ (тіпті осы тұрғыда әрдайым  мықты болған  Continental-ға  кез келген жерде керемет басқарылады). Michelin сондай-ақ, акважоспарлауға керемет тұрақтылығын көрсетті және олар отынды үнемдей отырып, сулы жерде тіркелудің жоғары дәрежесін де үйлестіре білді – осы пәнде олар үшінші орынды иеленді.
 
Үкім: Керемет әмбебаптылық
 
2
 
Pirelli
PZero (2016)
Тесттер Қорытынды, % Орын
Құрғақ жердегі басқарушылық 99,5 3
Құрғақ жердегі тежелу 97,7 4
Сулы жердегі басқарушылық 99,3 3
Сулы жердегі тежелу 92,7 4
Сулы жердегі бойлай тұрақтылық 100,0 1
Бойлай акважоспарлау 98,6 4
Көлденең акважоспарлау 88,3 7
Шайқалуға қарсыласу 100,0 1
Салондағы шуыл 100,0 1
Жалпы бағасы 99,1%
Тестке Pirelli PZero-ның ең соңғы нұсқасы қатысты және бұлар сол атпен шыққан шиналар емес. Басқа компаниялармен салыстырғанда, Pirelli жаңа модельді цифрмен белгілемеуді ұйғарды және жаңа өнім айтарлықтай  көп күттірген өнім болды – оның алдындағы шина – 2008 жылдың өзінде АЕ тесттерінде жеңген болатын. Әрине түрлендірулер болды, бірақ, биылғы жылы Pirelli бірінші рет толығымен өз флагманын жаңартты, тіпті енді Pirelli PZero – бұл бір ғана емес,  Pirelli әр түрлі автомобильдер үшін әр түрлі шиналарды ұсынуға дайын дегенді білдіретін  Perfect Fit тұжырымдамасына сәйкес әзірленген үш модель.
 
Осы тестте екінші деңгейлі нарыққа арналған шиналар қатысты да, сарапшылар жаңа Pirelli PZero-ді ұзақ күтуге тура келді, бірақ, нәтижесі соған тұрарлықтай болғандығын айтты. Бұл ретте, бұқаралық нарыққа арналған шиналарға тән үнемділікке ерекше назар аудартылды. Осы пәнде Pirelli бұрын жақсы көрсеткіш көрсеткен  Goodyear-ден асып түсіп  бірінші орынды иеленді және бұл кезде олар сулы жерде тіркесуге залал тигізбестен қол жеткізе алды, жалпы ол оңай орындалатын міндет болып есептелмейді. Pirelli сулы тректе үздік бүйірлік тұрақтылықты көрсетті, ал бұрылыстар сериясында олар өздерін сенімді және болжанған түрдегідей көрсетті. Осындай жақсы басқарушылықты Pirelli құрғақ жерде де көрсетті және оларда Continental-дағы сияқты мұндай тез жауап қату болмаса да, олардың тарту күші қалыпты жағдайда.
 
Үкім: Көп күтуге тура келді, бірақ, ол күтуге тұрарлықтай болды
 
3
 
Тесттер Қорытынды, % Орын
Құрғақ жердегі басқарушылық 100,0 1
Құрғақ жердегі тежелу 98,0 3
Сулы жердегі басқарушылық 100,1 1
Сулы жердегі тежелу 93,5 3
Сулы жердегі бойлай тұрақтылық 98,9 2
Бойлай акважоспарлау 100,0 1
Көлденең акважоспарлау 96,2 2
Шайқалуға қарсыласу 85,5 7
Салондағы шуыл 98,4 5
Жалпы бағасы 98,9%
Continental-ді AutoExpert тесттеріндегі қазіргі кездегі чемпион деп айтуға болады. Диаметрі 18 дюйм шиналарды британдықтар 2010 жылдан бері тесттен өткізбесе де, ол кезде Continental ContiSportContact 3 жеңген, ал  17-дюймдік шиналарды өткен жылдағы сынақтарда бірінші орын осы тестке қатысқан модельге бұйырды. Continental өз артықшылықтарынан айырылған жоқ, және осы жолы да олар төрт пәнде жеңіске жетті, ал тағы үшеуінде күміске ие болды. Осы жолы Continental рейтингте тек үшінші жолға ғана қол жеткізсе де,  шиналар тартымдылығын жоғалтқан жоқ және олардан тек екі жаңа модель кішкене ғана асып түсті.
 
Тестте құрғақ жердегі басқарушылық Continental трегінде ең үздік болып танылды, олардың ептілігі керемет болғандықтан, олар рульде минималды күш  жұмсай отырып, бұрылысқа кіруге мүмкіндік береді.   Олар анда-санда траекториядан ауытқыса да, барлығы бақыланады, ал вираждан шығар кезде жылдамдатуды өте ерте басқаруға болады, бұл жүргізушіге сенімділік беріп, тезірек жүруге мүмкіндік береді. Continental инженерлері тежелудің тиімділігін арттыру үшін тиянақты жұмыс істеді және мұнан басқа шиналардың акважоспарлауға деген тұрақтылығы керемет, ол құрғақ және сулы жердегі тест қорытындылары бойынша көрініп тұр. Continental-дың жаңа екі өнімге жол беруі бірінші орындардағы шиналармен салыстырғанда  ең алдымен 3%-ға нашар болған жақсы отын үнемділігі жеткіліксіз болғандығымен тсіндірілеі.
 
Үкім: Бұрынғыдай нарықтағы ең жақсы шиналардың біреуі, бірақ үнемдеу жағы қалыс қалып отыр
 
4
 
Dunlop
Sport Maxx RT2
Тесттер Қорытынды, % Орын
Құрғақ жердегі басқарушылық 98,8 7
Құрғақ жердегі тежелу 98,4 2
Сулы жердегі басқарушылық 97,6 8
Сулы жердегі тежелу 90,8 7
Сулы жердегі бойлай тұрақтылық 97,9 4
Бойлай акважоспарлау 98,9 3
Көлденең акважоспарлау 100,0 1
Шайқалуға қарсыласу 96,7 5
Салондағы шуыл 98,0 8
Жалпы бағасы 98,7%
Кішкентай, бірақ құнды айырмашылықтар Dunlop пен Goodyear бөлді  және сарапшылар олар алдыңғы Dunop моделін көп тестілемесе де, жаңа өнім нарық көшбасшыларымен бір деңгейде тұрғандығын атап өтті. Сондай-ақ бір өндірушінің екі шинасы жоғары орындарға ие болды, бірақ олар оны әр түрлі тәсілмен жасады. Себебі Dunlop – неғұрлым  спорттық бағытталған бренд, Dunlop Sport Maxx RT2 құрғақ жерде жақсы өнер көрсетті. Тежелу тиімділігін тестілеуде олар екінші орынға ие болды, және олар Michelin-ге көп жол берсе де, олар басқа бәсекелестерден айтарлықтай асып кетті. Басқарушылықты сынау кезінде  Dunlop Goodyear-ден аздап асып кетті, бірақ оларға сол бір реакциялардың дәлсіздігі тән болды, сол себепті олар Continental-мен теңесе алмады. Сулы жерде Dunlop-тың алдыңғы білікке тіркесуінде проблема бар, ол айналу уақытына әсер етеді, бірақ, көлденең авкажоспарлауға тұрақтылық жоспарында шиналар бірініші орынды иелене алды, бұл кезде ол бәсекелестерін айтарлықтай басып озды. Шайқалысқа қарсы тұруы – төмен, бірақ Dunlop маркасының Goodyear немесе басқа модельдердегідей дәрежеде емес.
 
Үкім: Құрғақ және сулы жерде де керемет көрсетіштерімен
 
5
 
Goodyear
Eagle F1 Asymmetric 3
Тесттер Қорытынды, % Орын
Құрғақ жердегі басқарушылық 98,6 9
Құрғақ жердегі тежелу 97,6 5
Сулы жердегі басқарушылық 98,4 4
Сулы жердегі тежелу 92,7 4
Сулы жердегі бойлай тұрақтылық 97,6 5
Бойлай акважоспарлау 97,6 6
Көлденең акважоспарлау 93,2 5
Шайқалуға қарсыласу 99,2 2
Салондағы шуыл 98,2 7
Жалпы бағасы 98,4%
Бұл тест Миревалдағы әдеттегі тест-драйвтің ворын вебнарында ұсынылған Goodyear жаңа «асимметриктері» үшін алғашқы болды. Жаңа өнім Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2-нің  орнына келді, оларда АЕ тестерінде проблема туындады, себебі  олар нарықта бес жылға жуық уақыт нарыққа шығып жүр және жаңа Goodyear бар болғаны бесінші орынды ғана иеленгенімен, ол шын мәнісінде жаңа ғана ұсынылған Pirelli-ге бірнеше пайыздық тармақты ғана берген.   Goodyear де сулы тректе көшбасшыларға жақын болды, бірақ бұрылыстарда олар басқа жақсы  шиналармен салыстырғанда тіркесуді тезірек жоғалтады. Құрғақ тректе Goodyear басқа шиналармен салыстырғанда жұмсағырақ және шуылы көп болып сезілді және мұнан басқа олар жоғары температураның ықпалына барлығынан көп ұшыраған. Қандай болған күнде де, Goodyear өте жақсы қорытынды көрсетті және бұл алдыңғы модельмен салыстырғанда алдыға қарай жылжу боп табылады.
 
Үкім: Модельді жаңарту бәсекелестерден қалмауға мүмкіндік берді
 
6
 
Hankook
Ventus S1 evo2 K117
Тесттер Қорытынды, % Орын
Құрғақ жердегі басқарушылық 98,9 6
Құрғақ жердегі тежелу 97,1 7
Сулы жердегі басқарушылық 97,3 9
Сулы жердегі тежелу 91,4 6
Сулы жердегі бойлай тұрақтылық 95,8 9
Бойлай акважоспарлау 97,8 5
Көлденең акважоспарлау 94,7 4
Шайқалуға қарсыласу 98,0 3
Салондағы шуыл 98,6 4
Жалпы бағасы 98,1%
Hankook соңғы жылдары айтарлықтай прогресске қол жеткізгендігімен дауласа алмайсың, ол компанияның BMW және Mercedes сияқты брендтері үшін шиналар жеткізе бастауға мүмкіндік берді.  AE тестерінде  Hankook шиналары да бірнеше рет подиумға тығыз жақындап үлгерді, сондықтан биылғы жылдың сынақтарындағы алтыншы орынды  иеленуі қуанарлық жайт емес. Шын мәнісінде нақты осы модель бір-екі жыл бұрын көшбасшылар үштігіне кіруге жақындап қалған, бірақ ол айтарлықтай ескі болса да, көптеген жерлерде ол осы тесттің жеңімпаздарымен теңесе алды. Hankook шуылының деңгейі айтарлықтай төмен, ал сулы тректе олар көшбасшыдан небәрі 3%-ға ғана қалып қалды. Сарапшылар сулы тректе тіркесу жүйелі түрде және жағымсыз тосынсыйларсыз жоғалғандығын, ал құрғақ жерде барлығы одан да жақсы болғандығын және жоғары тартылу күші бұрылыстан шығарда айтарлықтай ерте жеделдетілуге мүмкіндік бергендігін атап өтті. Hankook-тің бір ғана айқын кемшілігі – сулы жерде тежелу тиімділігінің төмендігі.
 
Үкім: Қауіпсіздік жағынан тыныш, сенімді және аса қымбат тұрмайды
 
7
 
Falken
Azenis FK510
Тесттер Қорытынды, % Орын
Құрғақ жердегі басқарушылық 98,7 8
Құрғақ жердегі тежелу 94,9 9
Сулы жердегі басқарушылық 98,0 5
Сулы жердегі тежелу 95,8 2
Сулы жердегі бойлай тұрақтылық 97,5 7
Бойлай акважоспарлау 97,5 7
Көлденең акважоспарлау 85,2 8
Шайқалуға қарсыласу 93,7 6
Салондағы шуыл 98,8 3
Жалпы бағасы 97,7%
Жаңа Falken UHP сегментіне сұранысты қанағаттандыру үшін биыл ұсынылған болатын және олар тесте неғұрлым жоғары алады деп күтуге болатын. Қалай болған күнде де жопан брендінің шиналары   акважоспарлауды нашар жүзеге асырады, әсіресе, бұрылыста ордың түбі өзгеріске ұшыраған кезде және ең қызығы оларда сондай-ақ құрғақ тректе де проблемалар болған, ол жерде олар тежелу тиімділігін сынауда соңғы орынға ие болған. Бұл жағдайда сулы жердегі тежелу жолы айтарлықтай қысқа болды, бірақ, сонда да шайқалуға қарсы келу сондай жаңа шиналарда төмен болуы да мүмкін еді.
 
Үкім: Жалпы алғанда көп үміт кұттірген дебют, әсіресе бәсекелестік деңгейін есепке алғанда
 
8
 
Yokohama
ADVAN Sport V105
Тесттер Қорытынды, % Орын
Құрғақ жердегі басқарушылық 99,3 5
Құрғақ жердегі тежелу 97,5 6
Сулы жердегі басқарушылық 98,0 5
Сулы жердегі тежелу 90,5 8
Сулы жердегі бойлай тұрақтылық 97,6 5
Бойлай акважоспарлау 97,0 8
Көлденең акважоспарлау 92,6 6
Шайқалуға қарсыласу 81,1 9
Салондағы шуыл 99,0 2
Жалпы бағасы 97,4%
Қазіргі уақытта жаңа шиналарды әзірлеу жылдамдығы жақсы әсер қалдырмауы мүмкін емес, сол себепті екі ең ескі шиналар рейтнгтің соңғы жолына тұрақтағаны тосынсый болған жоқ. Yokohama бірінші кезекте  шайқалуға қарсы тұруға тестте тозу белгілерін көрсетті және үнемділік ешқашан да олардың мықты жағы болмаса да, қазір ол осы жағынан алып қарағанда көшбасшылардан қарағанда шамамен 4%-ға нашар. 
 
Басқа тесттерде Yokohama жаңа шиналардан айтарлықтай артта қалған жоқ, бірақ сулы жерде тежелу жағынан олардың қорытындысы жеңімпазбен салыстырғанда 10%-ға нашар және оның үстіне рульді бұруға реакция жылдамдығы жетпейді. Құрғақ тректегі көрініс жақсырақ болған,  және одан басқа Үokohama тестте ең тыныш шиналардың бірі болып шықты, олар тек сарапшыларды шынымен таң қалдырған Pirelli-ге ғана жол берді.
 
Үкім: Өте теңдестірілген шиналар, бірақ үнемділігі қазіргі стандарттарға жауап бермейді
 
9
 
Vredestein
Ultrac Vorti
Тесттер Қорытынды, % Орын
Құрғақ жердегі басқарушылық 99,7 3
Құрғақ жердегі тежелу 95,1 8
Сулы жердегі басқарушылық 98,0 5
Сулы жердегі тежелу 89,1 9
Сулы жердегі бойлай тұрақтылық 97,1 8
Бойлай акважоспарлау 96,4 9
Көлденең акважоспарлау 79,3 9
Шайқалуға қарсыласу 85,3 8
Салондағы шуыл 98,4 5
Жалпы бағасы 96,2%
Үнділерге тиесілі голландиялық Vredestein бір кездері жауын-шашынды ауа райы үшін ең жақсы шиналарды жасаған, бірақ соңғы буынның шиналары осы абыройды сақтап қала алмады және тректе су пайда бола салысымен Vredestein неғұрлым жаңа шиналарды қуып жете алмай қалды, әсіресе көлденең акважоспарға қарсы келу тұрғысында. Сулы жерде тежелумен де проблемалар болды және  Vredestein тежегіш аралығының ұзындығы Michelin-мен салыстырғанда үш метрге ұзынырақ. Осындай тестте, құрғақ жерде шиналар көшбасшыларға жақын болған, бірақ оларға тек 8-орын бұйырды. Vredestein өздерін құрғақ жердегі басқарушылық трек сынақтарында өте жақсы көрсетті, ол жерде олар қолаға қол жеткізді.
 
Үкім: Тестегі ең ескі модель – ауыстыру қажет
 

Мақалада colesa.ru сайтының материалдары пайдаланылды