Мамыр айында өткен мерекелер жол талғамайтын көлік иелеріне аздаған жолсыз жермен жүру келеңсіздігімен қоса болатын табиғатқа шығу, кәуап және белсенді демалыс сияқты жағымды жайларды еске салды. Auto Zeitung неміс бейінді басылымының сарапшылары SUV-шиналарының қайсысы тек қала көшелері емес, сонымен қатар қара жолға, құмды және қиыршық тасты жолдарға жарайтынын анықтамақшы болды.
Өткен 2015 жылы Auto Zeitung журналы жазғы тестілеу өткізді және ол 215/65 R16 өлшемімен шығарылатын қуатты спорттық жеңіл автомобильдерге арналған 225/40 R18 өлшемді жеңіл шиналарға арналды. Осы жылы, белгілі сценарийге сүйене отырып, неміс сарапшылары 225/45 R17 өлшемді жазғы дөңгелек тысын тестілеу қорытындысын жариялады, енді кезек SUV-шиналарына (№12/2016) да жетті.
BMW X5 сияқты заманауи жол талғамайтын көліктер көбінесе көшелерде жүреді, алайда олардың иелері жеңіл жолсыз жерде де, мысалы, жағажайға шығу немесе қара жол, немесе қиыршық тас жолмен жүру қажет болған жағдайда, қауіпсіздікті күтеді. Мұндай жағдайларда SUV-шиналар тек жоғары жүктемені көтеріп қана қоймай, сонымен қатар құрғақ және сулы жолда қауіпсіз іліністі қамтамасыз етуі тиіс, сол сияқты түрлі борпылдақ жолдарда жүре алуы тиіс.
2016 жылғы Auto Zeitung неміс бейінді басылымының сарапшыларымен жүзеге асырылған жол талғамайтын көліктерге арналған жазғы шиналарды тестілеу олардың қайсысы 255/55 R18 109W/Y өлшемінде SUV класындағы көлік құралдары иелерінің үмітін ақтайтынын анықтады.
Қалалық жол талғамайтын көліктерге арналған шиналар жол төсемінің кез келген түрінде сенімді жүріс көрсетуі тиіс. Тестінің ең маңызды дисциплинасы шиналардың сулы жолда тежеу тиімділігін «ашып салған» сынақтар, олардың құмдағы тарту күші және слаломды секцияда жаттығулар қарастырылған меңгерік басқаруындағы кемшіліктер болды.
Тесттік агрегаттасушы ретінде қуаты 306 а.к. болатын турбоқозғалтқышымен BMW X5 xDrive35i қолданылды.
Тестіленген модельдер тізімі:
• Pirelli Scorpion Verde Ecoimpact
• Nokian zLine SUV
• Hankook K117A Ventus S1 evo2 SUV
• Falken Azenis FK453 CrossComfort
• Dunlop SP QuattroMaxx
Тестіленген сегіз жазғы модель жалпы алғанда асфальтта және жеңіл жолсыздықта 20 дисциплинадан өтуі тиіс еді. Сенімді жеңіс Continental SportContact 5 SUV шиналарына тиесілі болды. Жасаушылардың айтуы бойынша олардың құрылымы, ал шиналар 2016 жылдың алғашқы аптасында шығарылған (DOT 0116), нәтижесінде шайқалуға кедергіні шамамен 5% азайтқан жағдайда «сулы» тежеу сипаттамасын 10% жақсартуға мүмкіндік берген оңтайландырудан өтті.
Бұл тестте өз көрінісін тапты. Ганновер әзірлемесінің жолдың сулы бетіндегі тежеу жолының ұзындығы Goodyear Eagle F1 Asymmetric SUV және Nokian zLine SUV-тің жақын ізбасарларына қарағанда екі метрге аз болды, бұл 20 км/с асатын қалдық жылдамдығына сәйкес келеді.
|
|
Таңқаларлық, алайда Auto Zeitung журналының сарапшылар тобы жеңімпаздың ешбір кемшілігі жоқтығын айтады. Оларды тіпті ContiSportContact 5 SUV –тің көрсеткіштері жақсы болмаған модельдің бойлық және көлденең акважоспарлаудағы тестілеудің қорытындысы да қымсындырмады. Алайда, тестілеушілер оның күнделікті өмірде қауіпсіздікке еш қауіп төндірмейтініне сенімді. Дегенмен де, Shina.Guide техникалық маманының айтуынша, басқа шиналар акважоспарлауға төзімдірек болып келеді.
|
|
|
Continental шиналарының артықшылығы сонымен қатар тежеу тиімділігі ең үздік болған құрғақ жолдарда және жолдан шет жағдайларда да анықталды.
Тест қорытындысы бойынша жалпы есепте екінші орынға көшбасшыға 25 балл ұтылған Dunlop SP QuattroMaxx шиналары шықты. Су процедураларында олар Conti-ге етене жақындады және ең дегенде акважоспарлауға төзімділік жағынан олардан асып түсті, алайда басқа жағынан ContiSportContact 5 SUV-тің көбірек «қытығына тию» үшін құнттылық жетпеді. Табанды түрде ұсынылады.
|
Үшінші орын және «табанды түрде ұсыну» тестіленген шиналар арасында шайқалуға ең жоғары кедергі түрінде құрғақ жағдайдағы «болмашы» кемшіліктерге қарамастан Pirelli Scorpion Verde Ecoimpact-тың активіне кетті. Алайда сулы жолда да, офф-роудта да модельге мін тағуға болмайды.
|
|
Төртінші орынды Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117A шиналары алды. Олар құмда ең жоғары тартым күшін және сулы жолда «таза» бұрылуды көрсетті. Десе де, Auto Zeitung журналының тест-тобы осы дөңгелек тысының сулы және құрғақ асфальтта жеткіліксіз тежеу тиімділігін байқады.
|
Goodyear Eagle F1 Asymmetric SUV шиналарына тек бесінші орын тиді. Сарапшыларды спорттық шина деген атқа жарамсыз сулы жолдағы солғын қимыл мен «құрғақтағы» ақырын жүріс қанағаттандырмады.
Falken Azenis FK453 CrossComfort шиналары қорытынды бойынша рейтингтің алтыншы жолағына шықты. Тестерлер оларды офф-роуд үшін тым нәзік деп тапты, дегенмен шиналардың бәсекелестеріне қарамастан едәуір арзан болуына қарамастан, жоғары ылғалдылық жағдайында айтуға тұрарлық өнімділігін атап өтті.
Жетінші болып мәреге Michelin Latitude Sport 3 шиналары жетті. Олар сулы сынақта қатты «отырды» (ең төмен нәтиже), олардың заттаңбасы тежеудің қысқа қашықтығын көрсеткенімен, тестте ол расталмады. Құрғақ жолда олар слаломда ең жылдам болды және шайқалуға ең төмен кедергі көрсетті.
Ал нәтижесінде жарыстан шығарылған Nokian zLine SUV шиналарының оқиғасы бөлек. Жалпы ұпай санын есепке алғанда олар үшінші орын алар еді. Бірақ олай болмады, бұл қола иегері болған итальяндықтарды айтқысыз қуантты. Мұның себебі финдық өндіруші төңірегіндегі жанжалға еш байланысты емес тәрізді.
Мәселе Auto Zeitung сынақшыларының Nokian zLine SUV шинасының құрғақ жолда аса жоғары тозуын анықтауында болып тұр. Тіпті өндірушінің өзі мұны өндіріс қателігі деп таныды. Бірақ Auto Zeitung сарапшыларының қолына дәл ақаулы шина (DOT 3415) түскен, ал басқаларын олар сатылымға түспегендіктен тестілеу мүмкін болмаған. Тест қорытындысының құрама кестесінде «ақаулы» дөңгелек тыстарының көрсеткіштері көрсетілгеніне назар аударыңыз.
Тест қорытындысы
Үлкейту үшін суретті басыңыз
Үлкейту үшін суретті басыңыз
Үлкейту үшін суретті басыңыз