2016-2017 жылдардың қысқы маусымына Continental ресейлік нарықта өзін көрсетіп үлгерген өткен маусым жаңалығы — Continental ContiVikingContact 6-ның өлшемдік қатарын жаңартып жатыр. |
К зимнему сезону 2016-2017 годов Continental обновляет размерный ряд новинки прошлого сезона, успевшей себя отлично зарекомендовать на российском рынке — Continental ContiVikingContact 6 |
Жаңартылғаннан кейін Continental ContiVikingContact 6 дөңгелектер тізбегіне жеңіл автомобильдер мен SUV класы автомобильдеріне арналған 97 атау кіреді. Сонымен қоса, осы маусымнан бастап Continental ContiVikingContact 6 дөңгелектің ішіндегі қымтақтың көмегімен диаметрі 5 мм дейінгі тесікті жөндеусіз қаптап тастайтын тесілмейтін ContiSeal технологиясымен, сонымен қатар дөңгелектің бүйір жақ қапталдарының дөңгелек істен шыққан жағдайда автомобильдің салмағын өзіне алып, автомобиль 80 км/сағ жылдамдықпен тағы да 80 км жүре алатын күшейтілген SSR апатты қорғау жүйесімен қолжетімді. |
После обновления линейка шин Continental ContiVikingContact 6 теперь включает в себя 97 наименований для легковых автомобилей и автомобилей класса SUV. Кроме того, с этого сезона Continental ContiVikingContact 6 доступны с беспрокольной технологией ContiSeal, которая посредством герметика внутри шины затягивает проколы диаметром до 5 мм без последующего ремонта, а также системой аварийной защиты SSR, благодаря которой укрепленные боковые стенки шин принимают на себя вес автомобиля в случае выхода покрышки из строя, и автомобиль может продолжать движение еще 80 км со скоростью до 80 км/час. |
ContiSeal технологиясы | Технология ContiSeal
Continental ContiVikingContact 6 – бұл скандинавиялық және ресейлік қысқа арнап арнайы әзірленген қысқы бүртабансыз дөңгелек. Өндіруші мәлімдегендей, дөңгелектің негізгі ерекшелігі оның «қысқы жолдың кез келген төсеміндегі мінсіз ілінісуі» болса, ал оның әмбебаптығына қызметіне қарай үш бөлікке бөлінген, жұмсақтығының дәрежесі оңтайлы инновациялық резеңке қоспасынан жасалған ассиметриялық бұжыртабанының арқасында қол жеткізіледі. Дөңгелек қысқы қаланың ауыспалы жағдайында біртұтас жұмыс істегенімен, бұжыртабанының сыртқы бөлігі - құрғақ асфальтта, мұзда – орташа, ал ішкі бөлігі – қарда ілінісуді қамтамасыз етеді. |
Continental ContiVikingContact 6 – это зимняя нешипованная шина, разработанная специально для скандинавской и российской зимы. Как заявляет производитель, основной особенностью шины служит ее «безупречное сцепление на любых покрытиях зимней дороги», а ее универсальность достигается благодаря функционально разделенному на три части асимметричному протектору, который сделан из инновационной резиновой смеси оптимальной степени мягкости. Внешняя часть протектора обеспечивает сцепление на сухом асфальте, средняя – на льду, а внутренняя часть – на снегу, тогда как вся шина работает как единое целое в переменчивых условиях зимнего города. |
ContiVikingContact 6 ламелі әйнек тазалағыштың қылшағы тәрізді жұмыс жасайды да сулы асфальтта «акважоспарлау» әсерінің алдын алады. Сонымен қоса, дөңгелектің қарлы жолда тайғанауға қарсы бұғауға ұқсас әрекет ететін кішкене тосқауылдармен жалғастырылған арнайы блоктармен жабдықталғанын атап өткен жөн. |
Ламели ContiVikingContact 6 действуют подобно щеткам стеклоочистителя и таким образом предотвращают эффект «аквапланирования» на мокром асфальте. Стоит отметить, что шина также снабжена специальными блоками, которые соединены небольшими перемычками, которые на заснеженной дороге действуют подобно цепям противоскольжения. |
Continental ContiVikingContact 6 2016 жылдың күзінде «За рулем» және «Авторевю» Ресей журналдарымен өткізілген қысқы үйкелісті дөңгелектер тестілеуінде көшбасшы болып танылды. Дәлірек, «За рулем» келесі сипаттамаларын атап өте отырып, дөңгелектерді бірінші орынға қойды: «Мұздағы ең жақсы көлденең ілінісу, қарда және сулы асфальттағы тежеу қабілеті; мұздағы ең жақсы тежеу қабілеті және қардағы жылдамдық алуы; қардағы ұғымды бағыттық тұрақтылығы және мұздағы басқарылуы; ең жайлы». |
Continental ContiVikingContact 6 признана лидером тестов зимних фрикционных шин, проведенных осенью 2016 в России журналами «За рулем» и «Авторевю». В частности «За рулем» поставил шины на первое место, отметив следующие характеристики: «Лучшее поперечное сцепление на льду, тормозные свойства на снегу и на мокром асфальте; отличные тормозные свойства на льду и разгон на снегу; понятная курсовая устойчивость на снегу и управляемость на льду; самые комфортные». |
Дереккөз | Источник: colesa.ru