|
|
Continental Sport Contact 6 — рульді басқару кезіндегі автокөлік реакциясының дәлдігі мен үздік басқару қасиетіне ие жоғарғы жылдамдықтығы шиналар қатарындағы жаңа спорттық шина. Бұл жаңа үлгі алдыңғы ContiSportContact 5 үлгісімен салыстырғанда, жоғарғы жылдамдық кезіндегі жүктемелерге барынша бейімделген.
Continental SportContact 6 — новая спортивная шина в сегменте высокоскоростных шин, обладающая значительно улучшенными управляемостью и точностью реакции автомобиля на повороты руля. Новинка гораздо лучше приспособлена к нагрузкам при высоких скоростях по сравнению с предыдущей моделью ContiSportContact 5.
|
Осындай жетістіктерге қол жеткізу үшін, оның ішінде — пайдалану сипаттамаларын 14%-ға жақсарту үшін, Continental-дың технолог мамандары резеңке құрамының сапасын оңтайландырды және шинаның құрылысы мен протектордың жаңа кескіндемесін өңдеген болатын.
|
|
Для достижения таких результатов, среди которых — улучшение эксплуатационных характеристик на 14%, технологи Continental оптимизировали свойства резиновой смеси и разработали новые рисунок протектора и конструкцию шины.
|
Continental SportContact 6-ның пайдалану сипаттамалары алдыңғы үлгілерден де асып түсуі үшін Continental компаниясындағы химиялық талдау мамандары ең алдымен резеңкенің құрамымен жұмыс істеген болатын. Ол жаңа сапамен Black Chili деген атауға ие болды.
|
|
Чтобы эксплуатационные характеристики Continental SportContact 6 превзошли предыдущую модель, специалисты химического анализа в компании Continental прежде всего поработали над резиновой смесью. В новом качестве она получила название Black Chili.
|
Экстремальды түрде салмақ түскен жағдайда жол төсемі бар жаңа шинаның жақсартылған ажыратқышы мына екі фактордың есебінен жұмыс істейді, олар: жаңа резеңке қоспа жолдың тегіс емес жерлерімен шинаның ілінісіне кепілдеме береді, мұндағы жолдың беті мен шинаның резеңке қоспасының арасындағы уақытша атомдық байланыстар наноскопиялық деңгейде шағын вакуумдық сорғыштар сияқты жұмыс істейді.
|
|
Улучшенное сцепление новой шины с дорожным покрытием даже при экстремальных нагрузках достигается за счет двух факторов: новая резиновая смесь гарантирует «зацепление» шины с неровностями дороги, при этом временные атомные связи между резиновой смесью шины и поверхностью дороги работают как крошечные вакуумные присоски на наноскопическом уровне.
|
Мұндай факторлар барлық жағдайларда ең жоғарғы деңгейдегі ажыратқышқа демеу болады — тежеу кезінде, ылғал және құрғақ жолдарда жылдам жүру мен өткелдерден өту кезінде.
Басқарудың жоғарғы дәлдігі мен руль дөңгелегінің айналымының шиналардың жылдам реакциясы күштің тиімділікпен берілуі үшін күшті бағыттаудың Continental өңдеушілері жаңа технологиясын пайдалануы арқасында қол жеткізді. Технология шиналардың сыртқы, ішкі және орталық секцияларында протектордың әртүрлі элементтерінің қатысуымен жүзеге асырылады. Шинаның өлшеміне байланысты, ортасы бойынша орналасқан бірнеше қабырғалары, сонымен бірге шинаның ішкі иін аумағы рульмен басқару дәлдігін барынша жақсартып, көлденеңнен ең жоғарғы беріліс күшімен қамтамасыз етеді. Мұнда қабырғаларының жиектері әдейі асимметриялық тұрғыдан жасалған, себебі шинаның сыртқы бөлігі шинаның аса өзге аумақтары бұрылыс кезінде көп салмақ түсуі мүмкін. Осындай ерекшелігінің арқасында қабырғаларының тұрақтылығы арта түседі және олар аса жоғарғы салмақтарға төзімді келеді. Шинаның сыртқы иін аумағының құрылысын өңдей отырып, Continental инженерлері протектордың аса ірі элементтерін жасау үшін әртүрлі формадағы блоктарды біріктірген болатын. Сыртқы бөлігіндегі протектордың аса ірі блоктары екінші қатарда бір бірімен элементтермен өзара жалғанған. Олар бірге жылдам бұрылыстың өтуі кезінде көлденең түсетін салмақтың тиімділікпен берілісін қамтамасыз етеді.
|
|
Данные факторы поддерживают максимальный уровень сцепления во всех ситуациях — при торможении, прохождении поворотов и ускорении как на сухом, а также на мокром дорожном покрытии.
Высокая точность управления и быстрое реагирование шины на повороты рулевого колеса были достигнуты благодаря использованию разработчиками Continental новой технологии направления усилий для оптимальной передачи сил. Технология реализуется при участии различных элементы протектора во внешней, внутренней и центральной секциях шины. В зависимости от размера шины, несколько ребер расположенных по центру, а также внутренняя плечевая зона шины, обеспечивают максимальную передачу поперечных усилий, значительно улучшая точность рулевого управления. При этом края ребер намерено сделаны асимметричными, так как внешняя часть шины наиболее других областей шины подвержена воздействию высоких нагрузок при прохождении поворотов. За счет такой особенности повышается устойчивость ребер и они способны переносить более высокие усилия. Разрабатывая конструкцию внешних плечевых зон шины, инженеры Continental объединили блоки разной формы для создания более крупных элементов протектора. Крупные блоки протектора на внешней части соединены со связанными между собой элементами во втором ряду. Вместе они представляют собой самоподдерживающую структуру, которая при быстром прохождении поворотов обеспечивает оптимальную передачу поперечных сил.
|
Өндірушілердің өтініштері бойынша, Continental Sport Contact 6 шиналары 350 км/с дейінгі жылдамдықпен пайдалануы мүмкін, ал бұл дегеніміз: шина мінсіз тежеуді, басқаруды және бағыт тұрақтылығын ғана қамтамасыз етіп қоймайды, сонымен бірге осындай жоғарғы жылдамдыққа төзімді келетін және осылармен байланысты зор ортадан түсетін салмаққа төзімді құрылысқа ие болуы керек. Шинаның осындай талаптарға сәйкес келуі үшін, Continental инженерлері шинаға түсетін осындай экстремальды салмаққа қарсы тұруға қабілетті және қозғалыстың жоғарғы қауіпсіздігін қамтамасыз ететін инновациялық құрылысын өңдеген болатын. Continental SportContact 6 өндірісі кезінде Aralon 350 инновациялық материалы қолданған, бұл арнайы осы үлгі үшін өңделген — синтетикалық талшық, яғни күшейтілген арамидтің екі жібі созылмалы нейлонның бір жібімен тармақталған. Осындай резеңке қоспадағы талшық брекердің тігіссіз қабатындағы протектор астында орналасады. Осындай күрделі құрылысы 350 км/с дейінгі жылдамдық кезінде де қауіпсіздікті қамтамасыз ететін және шинаның контурын тұрақтандыратын, қосымша болат брекердің ролін атқарады.
|
|
По заявлениям производителя, шины Continental SportContact 6 может эксплуатироваться на скоростях до 350 км/ч, что означает: шина должна не только обеспечивать идеальное торможение, управляемость и курсовую устойчивость, но и обладать конструкцией, которая способна выдерживать такие высокие скорости и связанные с ними огромные центробежные нагрузки. Чтобы шина соответствовала такому заявлению, инженеры Continental разработали инновационную конструкцию, которая способна противостоять таким экстремальными нагрузками на шину и обеспечивает максимальную безопасность движения. При производстве Continental SportContact 6 используется инновационный материал Aralon 350, специально разработанный для этой модели — синтетическое волокно, в котором две нити усиленного арамида переплетены с одной нитью эластичного нейлона. Волокно в такой резиновой смеси размещается под протектором в бесшовном слое брекера. Столь сложная структура выступает в роли дополнительного стального брекера, стабилизируя контур шины и обеспечивая безопасность даже при скоростях до 350 км/ч.
|
Continental концернінің мамандары Continental ContiSportContact 5 алдыңғы үлгісінің сипаттамаларынан асып түсетіндей біраз еңбектенулері керек. Нәтижесінде, жаңа үлгі 14% рульмен басқарудың ұлғайтылған дәлдігіне ие болған, ал құрғақ жолда басқару — 11% жеткен. Мұнда жарыс алаңында қозғалу кезінде ажыратқыштың 4% өсімін көрсеткен, ылғал және сулы жолдарда ажыратқыш сипаттамасы тұтастай 2% алдыңғы үлгіде көрсетілген, осындай тәртіптеге жоғарғы нәтижелерден асып кеткен. Бұдан өзге қызмет көрсету мерзімі жоғарылаған және жайлылық деңгейі — 7% жоғарылаған.
|
|
Специалисты концерна Continental пришлось изрядно потрудиться, чтобы превзойти внушительные характеристики предшествующей модели Continental ContiSportContact 5. В результате, новая модель получила увеличенные точность рулевого управления на 14%, а управляемость на сухом дорожном покрытии — на 11%. При этом шина показала 4% прирост сцепления при движении на гоночном треке, характеристики сцепления с мокрым дорожным покрытием в целом на 2% превышают максимальные результаты в данной дисциплине, показанные предыдущей моделью. Помимо этого, выросли срок службы и уровень комфорта — на 7%.
|
Continental болжауы бойынша, Continental SportContact 6 жүргізушілер арасында ғана емес, сонымен бірге автокөлік өндірушілерінің арасында да танымал болады. Мұндай болжамдардың жасалуы негізсіз емес —Continental авто көліктердің танымал үлгілерінің көптеген мөлшеріне өздерінің өнімдерін бейімдеуде көп жылдық тәжірибесі бар. Бұл бірінші үлгінің шығарылымынан бастап, жақсартылған ContiSportContact бірнеше үлгілеріне де қатысты. Осы уақытта еуропалық авто өндірушілердің барлық жаңа тасымалдау көліктерінің Continental шинасымен жабдықталған шамамен үштен бірі конвейерден сатылып жатады.
|
|
Continental ожидает, что Continental SportContact 6 станет популярной не только среди водителей, но и среди производителей автомобилей. Такие ожидания далеко не беспочвенны — Continental многолетний опыт в адаптации своей продукции к большому количеству известных марок автомобилей. Это касается и модельного ряда ContiSportContact, который омологируется, начиная с выпуска первой модели. На данный момент около трети всех новых транспортных средств европейских автопроизводителей сходят с конвейера, будучи оснащенными шинами Continental.
|
Түпнұсқа жинақтамада автокөлік сатып алушыларының жалпы жоғарғы талаптарына қарамастан — әсіресе Еуропада — Continental технолог мамандары оптимистік көңіл күйде. Мысалы, Honda компаниясы Continental SportContact 6 шиналарын өздерінің Civic Type R жаңа үлгісіне енгізген болатын, ал бұл автокөлікке дүние жүзілік танымал «Нюрбургринг» жарыс трассасында жаңа рекорд жасауға мүмкіндіктер берді.
|
|
Несмотря на обычно высокие требования покупателей автомобилей в оригинальной комплектации — особенно в Европе — технологи Continental настроены весьма оптимистично. Так например, компания Honda уже включила шины Continental SportContact 6 в комплектацию своей новой модели Civic Type R, что помогло автомобилю установить новый рекорд на всемирно известной гоночной трассе «Нюрбургринг».
|