Бұл біздің қарапайым ресей тұтынушысының көзқарасымен: жайлылық, қауіпсіздік, шуылы және меңгеріктегі сенімділік тарапынан әр түрлі жол төсемдерінде 205/55 R16 өлшеміндегі аса қымбат емес дөңгелектерді бағалаған 2016 жылғы алғашқы қысқы дөңгелектерді толыққанды тестілеуіміз. |
Это наш первый полноценный тест зимних шин в 2016 году, в котором мы оценивали недорогие покрышки размерности 205/55 R16 на разных покрытиях с точки зрения обычного российского потребителя: комфорт, безопасность, шумность и уверенность за рулем. |
Басқа «жабысқыш дөңгелектерді» бағалау кезінде негізге алатын базалық дөңгелек ретінде біз беделді және қымбаттарының бірі - Nokian Hakkapeliitta R2-ні алдық. Оның интернет-дүкендердегі (205/55 R16 өлшемінің) орташа құны – 6500 рубльден басталады. Ал қалған дөңгелектердің бағасы 3700 рубльден аспайды: ресейлік Viatti Brina, корейлік Nexen Winguard Ice, қытайлық Maxxis SP-02 Ice Trekker және Goodride SW618 (айтпақшы, ҚХР-ның екі компаниясы да әлемдегі ең ірі ондыққа кіреді). |
В качестве базовой шины, от которой станем отталкиваться при оценке других «шин-липучек», мы взяли Nokian Hakkapeliitta R2 — одну из самых авторитетных и относительно недёшевых. Ее средняя стоимость (в размерности 205/55 R16) в интернет-магазинах — от 103 $ за 1 шину. В то время как остальные протестированные покрышки в среднем стоят 70 $: российские Viatti Brina, корейские Nexen Winguard Ice, китайские Maxxis SP-02 Ice Trekker и Goodride SW618 (кстати, обе компании из КНР входят в десятку крупнейших в мире). |
Салыстырмалы тест қарда және мұздағы қабілеттерін бағалау үшін Финляндияның солтүстігіндегі White Hell полигонына барудан басталды, содан кейін біз дөңгелектерді құрғақ және сулы асфальтта +5 градус температурада тексеру үшін елдің оңтүстігіне аттандық. |
Сравнительный тест начался с визита на полигон White Hell на севере Финляндии для оценки снежных и ледовых качеств, а затем мы отправились на юг страны для проверки покрышек на сухом и мокром асфальте при температуре +5 градусов. |
|
Мәнділік коэффициенті |
Hakkapeliitta R2 |
Viatti Brina V-521 |
Maxxis SP-02 Arctic Trekker |
Nexen Winguard Ice |
Goodride SW618 |
Мұз | Лед |
||||||
Тежеу | Торможение |
0,15 |
100,00 |
89,30 |
92,60 |
94,00 |
65,10 |
Жылдамдық алу | Разгон |
0,10 |
100,00 |
93,20 |
83,30 |
84,60 |
58,50 |
Жиынтық ілінісу қабілеті (айналым уақыты) | Суммарное сцепные св-ва (время круга) |
0,05 |
100,00 |
95,80 |
79,80 |
81,10 |
52,60 |
Мұздағы тұрақтылық | Устойчивость на льду |
0,05 |
100,00 |
80,00 |
80,00 |
90,00 |
40,00 |
Барлығы мұз | Итого лед |
0,35 |
35,00 |
31,51 |
30,21 |
31,12 |
20,25 |
Қар | Снег |
||||||
Тежеу | Торможение |
0,10 |
99,50 |
100,00 |
97,40 |
94,40 |
88,20 |
Жылдамдық алу | Разгон |
0,03 |
98,40 |
100,00 |
96,90 |
93,90 |
81,60 |
Жиынтық ілінісу қабілеті (айналым уақыты) | Суммарное сцепные св-ва (время круга) |
0,05 |
100,00 |
96,40 |
90,60 |
93,10 |
77,50 |
Қардағы тұрақтылық | Устойчивость на снегу |
0,03 |
100,00 |
85,00 |
85,00 |
75,00 |
60,00 |
Тайғанауға қарсыласуы | Сопротивляемость заносу |
0,02 |
100,00 |
80,00 |
80,00 |
65,00 |
10,00 |
Өтімділігі | Проходимость |
0,02 |
100,00 |
92,00 |
88,50 |
88,50 |
71,90 |
Барлығы қар | Итого снег |
0,25 |
24,90 |
23,81 |
23,10 |
22,23 |
18,58 |
Сулы асфальт | Мокрый асфальт |
||||||
Тежеу | Торможение |
0,10 |
73,00 |
73,20 |
80,00 |
69,80 |
100,00 |
Жиынтық ілінісу қабілеті (айналым уақыты) | Суммарное сцепные св-ва (время круга) |
0,04 |
94,70 |
94,10 |
97,90 |
92,00 |
100,00 |
Сулы асфальттағы тұрақтылығы | Устойчивость на мокром асфальте |
0,01 |
90,00 |
85,00 |
100,00 |
70,00 |
95,00 |
Барлығы сулы асфальт | Итого мокрый асфальт |
0,15 |
11,99 |
11,93 |
12,92 |
11,36 |
14,95 |
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт |
||||||
Тежеу | Торможение |
0,04 |
94,70 |
90,50 |
98,70 |
95,60 |
100,00 |
Устойчивость на сухом асфальте |
0,01 |
100,00 |
75,00 |
100,00 |
75,00 |
95,00 |
Барлығы құрғақ асфальт | Итого сухой асфальт |
0,05 |
4,79 |
4,37 |
4,95 |
4,57 |
4,95 |
Жолтабанға қарсыласуы | Сопротивляемость колеям |
|
95,00 |
95,00 |
95,00 |
100,00 |
100,00 |
Жолтабанға қарсыласуы | Сопротивляемость колеям |
0,02 |
1,90 |
1,90 |
1,90 |
2,00 |
2,00 |
Жүрісінің бірқалыптылығы | Плавность хода |
|
95,00 |
90,00 |
90,00 |
92,50 |
100,00 |
Жүрісінің бірқалыптылығы | Плавность хода |
0,04 |
3,80 |
3,60 |
3,60 |
3,70 |
4,00 |
Акустикалық жайлылық | Акустический комфорт |
|
100,00 |
90,00 |
90,00 |
100,00 |
70,00 |
Акустикалық жайлылық | Акустический комфорт |
0,04 |
4,00 |
3,60 |
3,60 |
4,00 |
2,80 |
Бүйір жақ кесілуге қарсыласуы |
|
90,00 |
100,00 |
100,00 |
80,00 |
80,00 |
Бүйір жақ кесілуге қарсыласуы | Сопротивляемость боковым порезам |
0,10 |
9,00 |
10,00 |
10,00 |
8,00 |
8,00 |
Барлығы | Итого |
1,00 |
95,38 |
90,72 |
90,27 |
86,98 |
75,53 |
Тестілеудегі орны | Место в тесте |
|
сынақтан тыс |
1 |
2 |
3 |
4 |
Орын |
Дөңгелек | Шина |
Сарапшылардың пікірі | Мнение экспертов |
-- |
Nokian Hakkapeliitta R2 | Бағасы | Оценка: 95,38 |
|
Hakkapeliita R2 не үшін артық төлеу керектігін көрсетті - өзге дөңгелектерге қарағанда, ол көптеген қателіктерді кешіреді: бұрылыстағы меңгеріктің бұрылып қалуы, айналып кеткен баранкамен жылдамдық алу; басқа дөңгелектер болса, басқаруға көнбей тайғанай бастар еді. Таңғаларлық, бірақ R2-нің тіпті асфальттағы реакциясы да асыл және салыстыра тексерілген. ESP бар және онсыз автомобильдерде жолдың барлық төсемдерінде басқару қауіпсіз. |
||
Hakkapeliita R2 показала, за что просят переплатить — в отличие от остальных шин, она прощает многие ошибки: перекрут руля в повороте, ускорение при вывернутой баранке; остальные шины уже бы скользили, не реагируя на управление. Удивительно, но у R2 даже на асфальте реакции породистые и выверенные. А управляемость безопасна на всех типах покрытия на автомобилях с ESP и без. При установке данных шин ESP (система стабилизации) на автомобиле необязательна. |
||
+ Мұз бақылау өте жақсы |
||
+ Отличная управляемость на льду |
||
|
||
1 |
|
Viatti Brina (V-521) | Бағасы | Оценка: 90,72 |
Viatti Brina Нижнекамск дөңгелектері қардағы тежеу (эталоннан жақсы) нәтижесімен және мұздағы жалпы ілінісуімен таңғалдырды. Viatti уақытының көбінде бетіне мұз қатқан қарлы жолда жүретіндер үшін жарамды. Алайда басқарылуы жағынан шағым бар - мұз бен қарда тайғанағанда кенеттен болатын олқылықтар үйренбегендерге жағымсыз тосынсый болуы мүмкін, сондықтан бұл дөңгелектерді ESP жүйесі бар автомобильдерге орнатуға кеңес береміз. Мықты қапталы болжап болмайтын ресей жолдарында көмектеседі. |
||
Нижнекамские шины Viatti Brina удивили результатами торможений на снегу (лучше эталона) и общим сцеплением на льду. Viatti подойдет тем, кто большую часть времени проводит на снежных дорогах с наледью. Однако по части управляемости есть претензии — резкие срывы в скольжение на льду и снегу могут стать неприятным сюрпризом для новичков, поэтому рекомендуем устанавливать данные шины на автомобили с системой ESP. Крепкая боковина поможет на непредсказуемых российских дорогах. При установке данных шин ESP (система стабилизации) на автомобиле рекомендована |
||
+ Қарда және мұздағы жақсы нәтиже, мықты қаптал |
||
+ Хорошие показатели на снегу и на льду, прочная боковина |
||
|
||
2 |
|
Maxxis SP02 Arctic Trekker | Бағасы | Оценка: 90,27 |
Maxxis бұжыртабанының суреті мен жүрісіне қарай Viatti-ге ұқсас - меңгеріктің ауытқуына спорттық реакция. Бірақ дөңгелектерде SP-02 Arctic Trekker-ді қолайлы пайдалану саласы өзге - ол өзін құрғақ және сулы асфальтта жақсырақ ұстайды. Мысалы, көшелері жақсы тазартылатын миллиондық қалада. |
||
Maxxis похож на Viatti по рисунку протектора и поведению — спортивные реакции на отклонения руля. Но сфера благоприятного использования у шин SP-02 Arctic Trekker другая — лучше всего он ведет себя на сухом и мокром асфальте. Например, в городе-миллионнике с хорошей уборкой улиц. При установке данных шин ESP (система стабилизации) на автомобиле рекомендована. |
||
+ Құрғақ және сулы асфальттағы ілінісу қабілеті, барлық жол төсемдеріндегі теңдестірілген сипаттамасы, мықты қапталы |
||
+ Сцепные свойства на сухом и мокром асфальте, сбалансированные характеристики на всех покрытиях, прочная боковина |
||
|
||
3 |
|
Nexen WinGuard ice | Бағасы | Оценка: 86,98 |
Nexen инженерлері мұздағы өзін ұстауына көп көңіл бөліп, басқа төсемдер туралы ұмытып кеткен тәрізді. Қарда, сулы немесе құрғақ асфальтта дөңгелектер тым "шадыр". Және де артқы жетекпен жүргізу дағдысын талап етеді, тіпті алдыңғы жетекті VW Golf-те - меңгерікті ұзақ және үлкен бұрышқа бұруға тура келеді. Әлсіз қапталы бүйір жақ тесілуге осал. Алайда дөңгелектер шуылдамайды, жолтабанды және аздаған төмпешіктерді байқамайды. |
||
Похоже, инженеры Nexen заигрались с поведением на льду и забыли про другие покрытия. На снегу, мокром или сухом асфальте шины слишком «заносчивы». И требуют заднеприводных навыков вождения, даже на переднеприводном VW Golf — руль приходится крутить много и на большие углы. Слабая боковина уязвима к боковым пробоям. Зато шины не шумят, не замечают колеи и небольшие кочки. При установке данных шин ESP (система стабилизации) на автомобиле очень рекомендована |
||
+ Мұздағы жақсы тежеу, мұздағы өзін түсінікті ұстауы және орташа ілінісуі, шуылсыз және жайлы |
||
+ Хорошее торможение на льду, понятное поведение и среднее сцепление на льду, тихие и комфортные |
||
|
||
4 |
|
Goodride SW618 | Бағасы | Оценка: 75,53 |
Goodride SW618 дөңгелегі қала сыртындағы жолда жолтабанды сезбейді, бірақ, өкінішке орай, қар мен мұзда да бұрылысты сезбейді: меңгерік қаншалықты бұрылса да тігінен жүреді. Қытайлық дөңгелектің бұжыртабаны қатты резеңке қоспасынан жасалған (Шор бойынша 67 бірл), бұл жазғы дөңгелектерге сәйкесірек келеді, сондықтан олардың мұзда дәрменсіздігі таңғаларлық емес. Нәтижесінде барлық маусымға арналған дөңгелектің қытайлық нұсқасы шықты - резеңке қоспасы жазғы, ал бұжыртабанының суреті - қатты қысқа арналған. |
||
Шины Goodride SW618 не замечают колеи на загородной дороге, но, к сожалению, не замечают и повороты со снегом или льдом: едут прямо независимо от того, насколько повернут руль. Протектор китайских шин сварен из твердой резиновой смеси (67 ед по Шору), что соответствует скорее летним покрышкам, поэтому неудивительно, что они беспомощны льду. В итоге получился китайский вариант всесезонных шин — резиновая смесь летняя, а рисунок протектора — для суровых зим. Представители Goodride подозрительно отнеслись к предоставлению шин — «тесты не куплены, мы можем быть уверены в результатах?». Можете быть уверены — поэтому шину SW618 мы можем рекомендовать разве что жителям южных приморских районов, где зима бывает набегами и в основном льют дожди. Опасайтесь ям, на SW618 легко пробить боковину. При установке данных шин ESP (система стабилизации) на автомобиле очень рекомендована |
||
+ Құрғақ және сулы асфальттағы ілінісу қабілеті, жол бұдырынан жүріп өткендегі жайлылық |
||
+ Сцепные свойства на сухом и мокром асфальте, комфорт при проезде неровностей |
2016 жылдың қысына қандай дөңгелектерді сатып алған жөн? Бюджеттік «жабысқыш дөңгелектерге» шағым, көбінесе, қарда да, мұзда да, сонымен қатар кейбір жағдайларда құрғақ және сулы асфальтта да жылдам ілінісуін жоғалтуынан болды. Жылдамдық алуы мен тежеуі бойынша олар премиум-дөңгелектерге жақынырақ келді, сондықтан, егер сіздің машинаңызда тұрақтандыру жүйесі мен АБС болса, ал сіз болсаңыз – дұрысын білесіз, онда біздің рейтингіміздегі алғашқы үш орынды біз ақшасын үнемдегісі келетіндерге кеңес берер едік. Дөңгелектер сипаты бойынша әр түрлі, сондықтан төмендегі әрбір модельдің сипаттамасымен толығырақ танысыңыздар. |
Какие шины лучше купить на зиму 2016? Претензии к бюджетным «шинам-липучкам» вызваны, в основном, резкой потерей сцепления как на снегу, так и на льду, а также, в некоторых случаях, на сухом и мокром асфальте. По разгону и торможению они уже вплотную подобрались к премиум-шинам, поэтому, если на вашей машине есть система стабилизации и АБС, а у вас — голова на плечах, то первые три места в нашем рейтинге мы можем посоветовать тем, кто хочет сэкономить деньги. Шины разные по характеру, поэтому читайте ниже подробное описание каждой модели. |
Дереккөз | Источник: auto.mail.ru