Өткен күзде біз тест-тобы АВТОВАЗ полигонының төңірегінде қарлы алаңды іздеп шапқылаған 2015 жылдың жаңбырлы қаңтары мен ақпанын нала еске алған едік. Сол кезде-ақ Ресейдің орта жағында жиі қонақтаған жылы қыстан Финляндияның солтүстігіне қашып кетуге тырысуды шештік. Nokian компаниясы «ақ» тест үшін Таммиярви көліндегі «Белый ад» полигонын құрметпен ұсынды. |
Прошлой осенью мы с грустью вспоминали дождливые январь и февраль 2015 года, когда тест-группа носилась в окрестностях полигона АВТОВАЗа в поисках снежной площадки, которую еще не полностью смыло дождем. Тогда-то и решили, что в следующий раз попробуем убежать от теплой зимы, ставшей частой гостьей в средней полосе России, на север Финляндии. Компания Nokian любезно предоставила для «белых» тестов полигон «Белый ад» на озере Таммиярви. |
Ақпан айының соңында біз Лапландияға алдын ала жүргізіп төселген дөңгелектерді жеткіздік және наурыз айының бірінші жартысында Skoda Octavia автомобилімен қысқы сынақтың негізгі бөлігін өткіздік – қарда және мұзда. Тіпті көктемнің бірінші айында да поляр шеңберінің арғы бетінде нағыз қыс болды – өзгеше жылы және қарсыз болған Поволжьеге қарағанда. Жалпы алғанда, солтүстікке кеткеніміз дұрыс болды. Және де тек ауа райына бола ғана емес. Десе де мамандандырылған дөңгелек полигоны жұмысты жеңілдетіп қана қоймай, қосымша сынақтар жүргізуге және әрбір модельді бағалау үшін көбірек ақпарат алуға мүмкіндік береді. |
В конце февраля мы доставили в Лапландию заранее обкатанные шины и в первой половине марта на автомобиле Skoda Octavia провели основную часть зимних испытаний - на снегу и льду. Даже в первый месяц весны за полярным кругом царила настоящая зима - в отличие от Поволжья, где она оказалась необычно теплой и практически бесснежной. В общем, правильно сделали, что ушли на север. И не только из-за погоды. Все-таки условия специализированного шинного полигона не только упрощают работу, но и позволяют провести дополнительные испытания и получить больше информации для оценки каждой модели. |
«Белый адта» -20-дан -2 ºС дейінгі ауа температурасында барлық қардағы және мұздағы жаттығуларымызды орындадық. Өкінішке орай, тығыз, бастырылған қар болмағандықтан, ауыстырудан бас тартуға тура келді. Ал жұмсақта шеті бүйір жағын тірейтін және дөңгелектің қардағы көлденең ілінісуін дұрыс бағалауға мүмкіндік бермейтін терең ізаралық жылдам пайда болады. Орнына басқарылуын бағалауды екі арнайы трассада өткіздік– қарлы және мұзды. |
В «Белом аду» при температуре воздуха от -20 до -2 ºС выполнили все наши снежные и ледовые упражнения. К сожалению, пришлось отказаться от переставки, поскольку плотного, укатанного снега не нашлось. А на мягком быстро образуется глубокая колея, буртики которой служат своеобразным боковым упором и не позволяют корректно оценить поперечное сцепление шин на снегу. Зато оценку управляемости мы провели на двух специальных трассах - снежной и ледовой. |
Тестіленген дөңгелектер тізімі | Список протестированных шин: |
||
1. Continental IceContact 2 2. Cordiant Snow Cross 3. Dunlop SP Winter Ice02 4. Formula Ice 5. Goodyear UltraGrip Ice Arctic 6. Hankook Winter i*Pike RS+ W419D |
|
7. Matador MP 30 Sibir Ice 2 8. Michelin X-Ice North 3 9. Nokian Hakkapeliitta 8 10. Nokian Nordman 5 11. Toyo Observe G3-ICE 12. Triangle IceLink (PS01) |
Орын | Место | Дөңгелек | Шина | Пікір | Мнение |
1 | Балл сомасы | Сумма баллов: 952 |
+ Көлденең бағытта бәрінен жақсы мұзда жүреді және сулы асфальтта тежейді; қарда және мұздағы жақсы бойлық ілінісу; жұмсақ
- Незначительные замечания к курсовой устойчивости на асфальте и уровню комфорта |
Үкім | Вердикт: Үздік | Отлично | ||
2 | Балл сомасы | Сумма баллов: 916 |
+ Мұздағы - көлденең, қардағы бойлық жоғары ілінісу; тамаша өтімділігі, қарлы жолдағы жақсы бағыттық тұрақтылығы
- 90 км/сағ жылдамдықта жоғары отын шығыны; басқарылуы, бағыттық тұрақтылығы мен шуыл деңгейіне аздаған шағымдар |
Үкім | Вердикт: Үздік | Отлично | ||
3 | Балл сомасы | Сумма баллов: 894 |
+ Мұздағы - көлденең, қардағы бойлық жоғары ілінісу; тамаша өтімділігі, қарлы жолдағы жақсы бағыттық тұрақтылығы
- Мұзда күрделі басқарылуы; қарлы жолда басқарылуына және жүрісінің бірқалыптылығына біраз ескертулер; шулы |
|
||
Үкім | Вердикт: Өте жақсы | Хорошо | ||
4 | Балл сомасы | Сумма баллов: 874 |
+ 90 км/сағ жылдамдықта төмен отын шығыны; мұзды және қар басқан жолдағы ширақ басқарылуы; жұмсақ
- Құрғақ асфальттағы нашар тежеу қабілеті; шулы |
Hankook
|
||
Үкім | Вердикт: Өте жақсы | Очень хорошо | ||
5 | Балл сомасы | Суммма баллов: 871 |
+ Мұзда сенімді басқарылуы; қалың қардағы жақсы өтімділігі; төмен отын шығыны
- Құрғақ асфальтта төмен тежеу қабілеті |
|
||
Үкім | Вердикт: Өте жақсы | Очень хорошо | ||
6 | Балл сомасы | Сумма баллов: 863 |
+ Қарда өте жақсы жылдамдық алу; мұзда және қарда түсінікті басқарылуы; қарлы жолда нақты бағытпен жүру
- Асфальттағы ең төмен тежеу қабілеті; 60 және 90 км/сағ жылдамдықта жоғары отын шығыны; шулы |
Cordiant
|
||
Үкім | Вердикт: Жақсы | Хорошо | ||
7 | Балл сомасы | Сумма баллов: 863 |
+ Понятная управляемость на наснеженных дорогах
- Сулы асфальттағы нашар тежеу қабілеті; 90 км/сағ жылдамдықтағы жоғары отын шығыны |
Toyo
|
||
Үкім | Вердикт: Жақсы | Хорошо | ||
8 | Балл сомасы | Сумма баллов: 861 |
+ Қардағы жақсы тежеу қабілеті және асфальттағы бағыттық тұрақтылығы; жұмсақ
- Мұздағы төмен бойлық ілінісу қабілеті |
|
||
Үкім | Вердикт: Жақсы | Хорошо | ||
9 | Балл сомасы | Сумма баллов: 856 |
+ Қардағы өте жақсы тежеу қабілеті; жоғары өтімділік
- Мұздағы өте төмен көлденең ілінісу; сулы асфальттағы нашар тежеу қабілеті; асфальттағы төмен бағыттық тұрақтылығы; 90 км/сағ жылдамдықтағы жоғары отын шығыны |
Dunlop
|
||
Үкім | Вердикт: Жақсы | Хорошо | ||
10 | Балл сомасы | Сумма баллов: 855 |
+ Қарда өте жақсы жылдамдық алу; кез келген жылдамдықта үнемді
- Жүріс бірқалыптылығының төмендігі; басқарылуына, өтімділігіне, бағыттық тұрақтылығына және шуылының деңгейіне аздаған шағым |
Formula
|
||
Үкім | Вердикт: Жақсы | Хорошо | ||
11 | Балл сомасы | Сумма баллов: 832 |
+ Құрғақ асфальтта жақсы тежеу қабілеті, сулы жолда - орташа
- Мұздағы ең нашар бойлық ілінісу; қарда күрделі басқарылуы және төмен бағыттық тұрақтылығы; шулы |
|
||
Үкім | Вердикт: Қанағаттанарлық | Удовлетворительно | ||
12 | Балл сомасы | Сумма баллов: 825 |
+ Құрғақ асфальтта ең жақсы тежеу қабілеті, сулыда - орташа
- Мұзда нашар көлденең ілінісу, қарда ең нашар тежеу; өтімділігі төмен; қардағы басқарылуы және асфальттағы бағыттық тұрақтылығының нашарлығы; өте қатты |
Triangle
|
||
Үкім | Вердикт: Нашар | Плохо |