Қазіргі кезде жүргізушіге көмек ретінде барлық жаңа электронды жүйелер шығып жатыр. Олар жолда кедергі пайда болған кезде автоматты түрде тежеледі, машинаны жолда қажетті қалыпқа өз бетінше келтіреді, қар басып қалған соң миллисекунд ішінде сырғанауды жояды, сонымен қатар, соққылардың белсенді жойылуын қамтамасыз етеді, соның есебінен жолмен ілінісуін ұлғайта және жол жүрудің басқарушылығы мен қолайлылығын жақсартады. Алғашқы жүз жыл ішінде автомобильдер осындай технологияға қолы жетпеген, ал содан кейін дарынды инженер-құрылымдаушылар және тәжірибелі тест-пилоттар әр түрлі маркалардан машиналардың басқарушылығында, серпінінде және басқа сипаттамаларында айтарлықтай айырмашылықты қалыптастырды. Бұл реттенегізгі әзірленімдер автоспортта жүргізілді, себебі, жеңіс сату көлемі үшін маңызды болатын және компаниялар өз инженерлеріне айтарлықтай ресурстар бөлетін. |
В наше время появляются все новые электронные системы помощи водителю. Они автоматически тормозят, когда на дороге появляется препятствие, самостоятельно возвращают машину в нужное положение на полосе, в течение миллисекунд устраняют скольжение после заноса, а также обеспечивают активное поглощение ударов, за счет этого увеличивая сцепление с дорогой и улучшая управляемость и комфортность езды. В течение первых ста лет автомобили были лишены подобных технологий, а после этого талантливые инженеры-конструкторы и опытные тест-пилоты создали существенную разницу в управляемости, динамике и других характеристиках машин от различных марок. При этом основные разработки велись в автоспорте, поскольку победы были важны для объемов продаж, и компании выделяли своим инженерам существенные ресурсы. |
Жақсы дөңгелектер басынан бастап автоиндустрияда үлкен роль атқарған. Бірінші мақсат – оларды тесіктерден қауіпсіздендіру, ал содан кейін олар қажетті ара қашықтықты жүріп өтулері үшін, әзірлеушілер олардың беріктігін ұлғайта бастады.Содан кейін ілінісуді және басқарушылық пен қауіпсіздікпен үйлесімділікте жүргізушімен байланысты жақсарту назар аударунысанына айналды. Егер жылдың суық мезгілінде жол жүру туралы айтатын бослақ, бұл міндет өте қиын болуы мүмкін, себебі, мұз бен лай батпақ жолға ілінісуді айтарлықтай төмендетеді. |
Хорошие шины с самого начала играли большую роль в автоиндустрии. Первой задачей было обезопасить их от проколов, а затем разработчики стали увеличивать их прочность, чтобы они могли преодолеть желаемое расстояние. После этого объектом внимания стало улучшение сцепления и связи с водителем в сочетании с управляемостью и безопасностью. Эта задача может быть особенно сложной, если говорить о езде в холодное время года, поскольку снег, лед и слякоть существенно снижают сцепление с дорожной поверхностью. |
Еуропалық түрдегі қысқы дөңгелектер (Швецияда айтқандай, континенталды түрдегі) көбінесе жұмсақ плечевинасы мен компаундтары болады, олар сулы жолдар үшін жасалған жәнежоғары температураларға қатысты. Осы ретте «солтүстік» дөңгелектер қатты ерекшеленеді, олар қар мен мұзға ілінісуді ұлғайтады, ал олардың резеңке қоспасы өте төмен температураларда икемгіштігін сақтап қалады. Осылайша, қыста қары аз болатын және күн айтарлықтай жылы оңтүстік өңірлер үшін бірінші түрдегі дөңгелектер жақсы келеді, ал Солтүстік үшін екінші санаттағы дөңгелектер қажет, оларды Auto Motor & Sport швед журналы тестілеген. |
Зимние шины европейского типа (континентального типа, как говорят в Швеции) часто обладают мягкими плечевинами и компаундом, созданным для мокрых дорог и относительно высоких температур. В то же время «нордические» шины отличаются жесткими плечевинами, увеличивающими сцепление на снегу и льду, а их резиновая смесь сохраняет эластичность при очень низких температурах. Таким образом, для южных регионов, где зимой мало снега и относительно тепло, лучше подойдут шины первого типа, а для Севера необходимы шины второй категории, которые и были протестированы шведским журналом Auto Motor & Sport. |
Сынақ фин Лапландиясында жүргізілді, ол жерде дөңгелектер әр түрлі жағдайларда тестіленген. Неғұрлым нақты нәтижелерді анықтау үшін, әр дөңгелекпен бірнеше рет жүріп көрді, ал жағдайдың тұрақтылығы мен сыртқы факторлардың болмауына ерекше назар аудартылды. |
Испытания проводились в финской Лапландии, где шины были протестированы в различных условиях. На каждых шинах проводилось по несколько заездов, чтобы определить более точные результаты, а особое внимание уделялось стабильности условий и отсутствию влияния внешних факторов. |
Көлемі 205/55 R16 жеті белгілі брендтің дөңгелектері таңдалып алынды. Әр марканың қатарында бүртабанды және үйкелісті дөңгелектер алынған, бірақ сарапшылар сыйлықақылық және арзан автобомиль дөңгелегінің тыстары арасындағы айырмашылық туралы еске салуды жөн санағандықтан, тізімге Азиядан шыққан бюджеттік модельдер де қосылған. Осылайша, жалпы алғанда 16 дөңгелек тестілеуден өткізілді, бұл жағдайда барлық үйкелісті дөңгелектер скандинавиялық түрдегі дөңгелектерге жатады.Тестерде Audi A3 және Volkswagen Golf пайдаланылды. |
Были выбраны шины семи известных брендов в размере 205/55 R16. В линейке каждой марки были взяты шипованные и фрикционные шины, но поскольку эксперты решили напомнить о разнице между премиальными и дешевыми покрышками, в список были добавлены две бюджетные модели из Азии. Таким образом, в общей сложности было протестировано 16 шин, при этом все фрикционные шины принадлежат к шинам скандинавского типа. В тестах использовались Audi A3 и Volkswagen Golf. |
Бүртабанды дөңгелектер | шипованные шины:
|
Бүртабансыздөңгелектер | нешипованные шины:
|
Мұзда жылдамдату мен тежеуге жүргізілген тесттер екі түрдегі дөңгелектер үшін де бірдей поцедурамен өткендігі – осы жылдың жаңалығы болды, ол дөңгелектерді таңдаған кезде көмектесуі мүмкін. Бірінші рет қарағанда, дөңгелектер арасындағы айырмашылық болар-болмас сияқты көрінуі мүмкін, ал кейде тежеу жолының ұзақтығы арасындағы айырмашылық бірнеше сантиметрді құрайды. Бірақ, мұздағы тежеу жолы 25 км/с жылдамдықпен есептелетіндігін ұмытпау қажет және егер тежеу үлкен жылдамдықтан жүзеге аырылатын босла, ол айтарлықтай өседі. Бірақ тректе бір минутқа қалу дөңгелектер өзінің жүру сапасы бойынша белгілі деңгейде ерекшеленетіндігі туралы айтады. |
Новшеством этого года стало то, что тесты на ускорение и торможение на льду проводились по одинаковой процедуре для шин обоих типов, что может помочь при выборе шин. На первый взгляд отличия между шинами могут показаться незначительными, и иногда разница в длине тормозного пути составляет всего несколько сантиметров. Однако не стоит забывать, что тормозной путь на льду высчитывался со скорости 25 км/ч, и он существенно вырастет, если торможение будет осуществляться с большей скорости. В то же время одна секунда отставания на треке говорит о том, что шины в определенной степени отличаются по своим ездовым качествам. |
Тесттерге Швециядан, Финляндиядан және Норвегиядан келген пилоттар қатысты, олар мол тәжірибеге ие және әр түрлі жағдайларда дөңгелектердің ілінісуі мен бақылануын бағалай алады. Олардың сөздері бойынша, ESC сияқты заманауи электронды жүйелер шұғыл жағдайларда бақылаудың сақталу ықтималдылығын жақсартады, бірақ, дөңгелектер сипаттамаларының да сындарлы мәні бар. Дөңгелектер жақсы болған сайын қысқы жағдайларда бұрылыстан өту де соғұрлым қауіпсіздеу болады. Бұл да автоматты тежеу жүйелеріне жатады. Тіпті егер тетік кедергіні танып, тежегішті белсендендірсе де соқтығысу бола ма жоқ па, көбінесе дөңгелектерден біледі. |
В тестах участвовали пилоты из Швеции, Финляндии и Норвегии, которые все обладают обширным опытом и могут оценивать сцепление и контролируемость шин в различных условиях. По их словам, современные электронные системы, такие как ESC, улучшают вероятность сохранения контроля в экстренных ситуациях, однако характеристики шин все так же имеют критическое значение. Чем лучше шины, тем безопаснее будет прохождение поворотов в зимних условиях. То же относится и к автоматическим системам торможения. Даже если датчики распознают препятствие и активируют тормоза, именно от шин во многом будет зависеть, произойдет столкновение или нет. |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
|
AMS тестінің қорытындыларын жариялар алдында өз оқырмандарымызға қысқы дөңгелектер бойынша бірнеше сұрақ қойдым және сауалнама нәтижесі дөңгелектерді өз тәжірибесінен кейін таңдаған кезде, осындай сұрақтардың нәтижесі - маңыздылығы бойынша екінші фактор болып табылатындығын көрсетті. Мұнан басқа дөңгелектербрендтерінің үлкен мәні бар және тіпті достардың кеңестерінің де ролі аз. |
Перед публикацией результатов теста AMS задал своим читателям несколько вопросов по поводу зимних шин, и опрос показал, что результаты подобных испытаний являются вторым по значимости фактором при выборе шин после собственного опыта. Кроме этого, большое значение имеет бренд шин, и даже советы друзей играют меньшую роль. |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
|
Жауап алынған 748 адамның 45% Швецияның солтүстік бөлігінде тұрмаймыз және ешқашан тауға бармаймыз деп жауап берді, бірақ соған қарамастан олардың 50% автомобильге бүртабанды дөңгелек орнатады. 10% ірі қалаларда бүртабандарғы тыйым салу салдарын көргендіктерін айтты. Ауылдық жерлердің тұрғындары қалалықтармен салыстырғанда бүртабанды дөңгелектерді жиірек сатып алады (42% қарсы 57% ). Олар сондай-ақ, қауіпсіздік факторына көп көңіл бөледі және олардың арасында толығымен өз дөңгелектеріне көңілі толатындар көбірек кездесті. |
45% из 748 опрошенных заявили, что живут не в северной части Швеции и никогда не ездят в горы, но несмотря на это, 50% из них устанавливают на автомобили шипованные шины. 10% сказали, что ощутили последствия запрета шипов в крупных городах. Жители сельской местности покупают шипованные шины чаще горожан (57% против 42%). Они также уделяют больше внимания фактору безопасности, и среди них оказалось больше тех, кто полностью удовлетворен своими шинами. |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
|
Үйкелісті дөңгелектерді негізінен жайлылық үшін сатып алады, ал барлық маусымға жарамды дөңгелектердің иелері өз таңдауларының үнемдеу мақсатында жасалғанын айтады. Қалалардың тұрғындары қыста негізінен сулы жолдармен жүреді, жалпы жүріп өткен жолынан небары барлығы тек 4% ғана мұздың үлесіне келді. Ауылдық жерлерде көбінесе қармен және сулы жолдармен жүруге тура келеді, ал мұздың үлесі 12%-ға дейін өседі. |
Статистика такова, что фрикционные шины покупают в основном ради комфорта, а владельцы всесезонных шин, что неудивительно, обосновали свой выбор соображениями экономии. Жители городов зимой ездят в основном по мокрым дорогам, и на долю льда пришлось всего 4% от общего пробега. В сельской местности чаще всего передвигаться приходится по снегу и мокрым дорогам, а доля льда вырастает до 12%. |
Олардың қай жерде пайдаланылатындығына байланысты егер тестте бағалардың салмағын өзгертсе, күштердің орналастырылуы да өзгеретіндігін атап өтті. Бұрыштың басына AMS мұздағы жүру сапасын қояды (45%), себебі, осындай жағдайларда дөңгелектерге ілінісуді ұстап тұру бәрінен де қиын. Бірақ, ірі қалалардың қалауларын назарға алсақ, Goodyear-ді ең жақсы бүртабанды дөңгелектер деп мойындауға болады, себебі олар сулы жолда, бірінші орын алған Nokian-нан айтарлықтай жақсырақ тежеледі. Ауылдық жер үшін бүртабанды да, үйкелісті де Nokian –бәрінен де жақсы келеді. |
Эксперты отметили, что если изменить весомость оценок в тесте в зависимости от того, где они будут эксплуатироваться, изменится и расстановка сил. AMS во главу угла ставит ездовые качества на льду (45%), поскольку в подобных условиях шинам сложнее всего удерживать сцепление. В то же время если принять во внимание предпочтения жителей крупных городов, то лучшими шипованными шинами следуют признать Goodyear, поскольку на мокром покрытии они тормозят намного лучше, чем Nokian, занявшие первое место. Для сельской местности же лучше всего подходят как раз Nokian - и шипованные, и фрикционные. |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Басыңыз үшін үлкейту |
Нажмите для увеличения |
Орын |
Дөңгелек | Шина |
Қорытынды | Итоги |
||
1 |
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
9,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
10,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
10,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,9 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
10,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
10,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
10,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
10,0 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
7,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
7,7 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
10,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
10,0 |
|||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
10,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
10,0 |
|||
Бүртабан саны | Количество шипов: 190 |
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
9,6 |
||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 170 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
5/5 |
||
+ Қар мен мұзда ілінісуі жоғары және қауіпсіздік деңгейі оңтайлы | Высокое сцепление и оптимальный уровень безопасности на снегу и льду |
||||
+ Құрғақ жолда таң қаларлықтай жақсы нәтижелер | На удивление хорошие результаты на сухом покрытии |
||||
- Сулы жолда тежелу жолы ұзақ және рульдің бұрылыстарына реакциялары айқын емеc | Длинный тормозной путь и неточные реакции на повороты руля на мокром покрытии |
||||
|
||||
2 |
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы
|
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
10,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
8,5 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
10,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,7 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
9,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
10,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,2 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,0 |
||
Управляемость |
5% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,7 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,8 |
|||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
Бүртабан саны | Количество шипов: 190 |
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
9,3 |
||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 190 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
4,5/5 |
||
+ Қар мен мұзда жүру сапасы жақсы тұрақты және сенімді дөңгелектер | Стабильные и надежные шины с хорошими ездовыми качествами на снегу и льду |
||||
- Құрғақ асфальтта тежеудің басқарушылығы мен тиімділігіне тестерде бағалы баллдарын жоғалтып алды | Потеряли ценные баллы в тестах на управляемость и эффективность торможения на сухом асфальте |
||||
|
||||
3 |
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы
|
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
8,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
9,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,1 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
9,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
9,5 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,2 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,3 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
7,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
|
7,5 |
||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
Бүртабан саны | Количество шипов: 170 |
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
8,8 |
||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 190 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
4/5 |
||
+ Қар мен мұздағы нәтижесі жақсы | Хорошие результаты на снегу и льду |
||||
- Құрғақ жолда жеткіліксіз бұрылушылыққа өте қатты бейімділік | Очень сильная склонность к недостаточной поворачиваемости на сухом покрытии |
||||
- Сулы жолдағы тежеу жолы ұзақ | Длинный тормозной путь на мокром покрытии |
||||
|
||||
4 |
Pirelli
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
7,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
9,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
9,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
7,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
7,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,2 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,7 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
7,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
7,8 |
|||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
Бүртабан саны | Количество шипов: 130 |
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
8,6 |
||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 190 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
4/5 |
||
+ Сулы жолдағы нәтижесі жақсы | Хорошие результаты на мокром покрытии |
||||
- Құрғақ жолдажеткіліксіз бұрылушылыққа өте қатты бейімділік | Очень сильная склонность к недостаточной поворачиваемости на сухом покрытии |
||||
- Тежеу жолы ұзақ, рульдің бұрылуына реакциялары айқын емес және мұзда, қарда және құрғақ жолда бүйірлік тұрақтылығы әлсіз | Длинный тормозной путь, неточные реакции на повороты руля и слабая боковая устойчивость на льду, снегу и сухом покрытии |
||||
|
||||
5 |
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
8,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
7,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
7,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
7,4 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
10,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
9,5 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,9 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,5 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,3 |
|||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
Бүртабан саны | Количество шипов: 130 |
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
8,5 |
||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 190 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
4/5 |
||
+ Құрғақ жолдағы нәтижесі өте жақсы | Очень хорошие результаты на сухом покрытии |
||||
+ Сулы жолдағы нәтижесі жақсы | Хорошие результаты на мокром покрытии |
||||
- Қар мен мұздағы басқарушылығыайтарлықтай жақсы емес | Недостаточно хорошая управляемость на снегу и льду |
||||
|
||||
6 |
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
8,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
7,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
7,9 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
8,5 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,5 |
|||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
7,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
|
7,0 |
||
Бүртабан саны | Количество шипов: 96 |
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
|
8,3 |
|
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 190 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
|
3,5/5 |
|
+ Құрғақ жолдағы нәтижесі өте жақсы | Очень хорошие результаты на сухом покрытии |
||||
- Тежеу жолы ұзақ және мұздағы бүйірлік тұрақтылығы әлсіз | Длинный тормозной путь и слабая боковая устойчивость на льду |
||||
- Қардағы нәтижелері айтарлықтай әлсіз (дөңгелектер айтарлықтай болжамды болғанына қарамастан) | Относительно слабые результаты на снегу (хотя шины ведут себя достаточно предсказуемо) |
||||
|
||||
7 |
Bridgestone
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
7,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
8,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,0 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
8,5 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,1 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,2 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Торможение |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,6 |
|||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
6,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
6,5 |
|||
Бүртабан саны | Количество шипов: 96 |
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
8,0 |
||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 190 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
3,5/5 |
||
+ Сулы жолдағы тежеу жолы қысқа | Короткий тормозной путь на мокрой поверхности |
||||
+ Құрғақ жолдағы басқарушылығы жақсы | Хорошая управляемость на сухой поверхности |
||||
- Қар мен мұзда ілінісуі сенімсіз | Ненадежное сцепление на снегу и льду |
||||
|
||||
8 |
Goodride
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
6,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
5,5 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
7,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
6,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
7,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
6,3 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
6,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
7,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
6,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
5,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
7,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
6,3 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
10,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
10,0 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Торможение |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
7,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
7,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
7,0 |
|||
Бүртабан саны | Количество шипов: 96 |
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
7,0 |
||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 190 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
2,5/5 |
||
+ Сулы жолдағы басқарушылығы өте жақсы | Очень хорошая управляемость на мокрой поверхности |
||||
- Ілінісуі төмен, бүйірлік тұрақтылығы әлсіз және қарда өзін-өзі ұстауы жиі бақыланбайды | Низкое сцепление, слабая боковая устойчивость и часто неконтролируемое поведение на снегу |
Орын |
Дөңгелек | Шина |
Қорытынды | Итоги |
||
1 |
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
10,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
10,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
10,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
10,0 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
9,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
10,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
10,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,9 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
7,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,3 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
10,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,0 |
|||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
10,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
10,0 |
|||
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
9,6 |
|||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 170 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
5/5 |
||
+ Мұздағы басқарушылығы өте жақсы | Отличная управляемость на льду |
||||
+ Қардағы басқарушылығы жақсы | Хорошая управляемость на снегу |
||||
- Сулы жолдағы нәтижесі айтарлықтай әлсіз | Относительно слабые результаты на мокром покрытии |
||||
|
||||
2 |
Continental
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
9,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
9,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,5 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
9,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
9,5 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,3 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
7,6 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,8 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
7,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,3 |
|||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
9,2 |
|||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 190 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
4,5/5 |
||
+ Мұз мен қардағы нәтижелері жақсы(бүйірлік тұрақтылығы жақсырақ болғандықтан, Nokian-ға жол берді) | Хорошие результаты на льду и снегу (уступили Nokian из-за менее хорошей боковой устойчивости) |
||||
- Сулы жолдағы ілінісу шегіндегі өзін-өзі ұстауы аздап мазасыздау | Несколько нервозное поведение на пределе сцепления на мокром покрытии |
||||
|
||||
3 |
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
9,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
9,5 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,2 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
9,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
8,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,9 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,8 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Торможение |
5% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
9,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,0 |
|||
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
9,0 |
|||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 210 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
4,5/5 |
||
+ Ілінісуі жоғары және мұздағы бақылануы жақсы | Высокое сцепление и хорошая контролируемость на льду |
||||
+ Қардағы өзін-өзі ұстауы болжамды | Предсказуемое поведение на снегу |
||||
- Сулы және құрғақ жолдағы нәтижелері әлсіз | Слабые результаты на мокром и сухом покрытии |
||||
|
||||
4 |
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
8,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
8,5 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
7,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
7,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,0 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
9,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
9,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
7,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
10,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
10,0 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,3 |
|||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
9,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,0 |
|||
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
8,7 |
|||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 190 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
4/5 |
||
+ Қардағы, құрғақ және сулы жолдардағы нәтижелері жақсы | Қардағы, құрғақ және сулы жолдардағы нәтижелері жақсы | Хорошие результаты на снегу, сухом и мокром покрытии |
||||
- Тежеу жолы ұзақ және мұздағы басқарушылығы айтарлықтай жақсы емес | Длинный тормозной путь и недостаточно хорошая управляемость на льду |
||||
|
||||
5 |
Bridgestone
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
8,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
8,5 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,7 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
10,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
9,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
7,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
7,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
|
8,2 |
||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
10,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,5 |
|||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
7,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
7,0 |
|||
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
8,5 |
|||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 190 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
4/5 |
||
+ Мұздағы өзін-өзі ұстауы теңгерімді және болжамды | Сбалансированное и предсказуемое поведение на льду |
||||
- Қардағы басқарушылығы айтарлықтай жақсы емес | Недостаточно хорошая управляемость на снегу| |
||||
- Сулы жолдағы рульдің бұрылыстарына реакциялары айқын емес | Неточные реакции на повороты руля на мокром покрытии |
||||
|
||||
6 |
Hankook
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
7,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
8,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,0 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
8,5 |
||
Поперечное сцепление |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
7,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
7,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,0 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,0 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
7,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
7,5 |
|||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
8,0 |
|||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 190 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
3,5/5 |
||
+ Мұздағы басқарушылығы жақсы | Хорошая управляемость на льду |
||||
- Қардағы ілінісуін өте тез жоғалтып алуы мүмкін | Слишком быстро могут потерять сцепление на снегу |
||||
- Құрғақ және сулы жолдағы басқарушылығы айтарлықтай жақсы емес | Недостаточно хорошая управляемость на сухом и мокром покрытии |
||||
|
||||
6 |
Pirelli
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
6,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
7,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
|
7,6 |
||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
8,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
7,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
7,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
7,9 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
9,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
9,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
9,3 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
9,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
|
9,0 |
||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,5 |
|||
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
8,0 |
|||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 190 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
3,5/5 |
||
+ Мұз бен сулы жолдағы басқарушылығы жақсы | Хорошая управляемость на льду и мокром покрытии |
||||
- Қарда алдыңғы білікте ілінісуін тез жоғалтып алуы мүмкін | На снегу могут быстро потерять сцепление на передней оси |
||||
|
||||
8 |
Nankang
|
Тесттер | Тесты |
% |
Балл | Баллы |
Мұз | Лед (45%) |
||||
Тежеу | Торможение |
15% |
6,5 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
10% |
7,0 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
7,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
10% |
7,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
7,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
7,1 |
|||
Қар | Снег (25%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,0 |
||
Жылдамдық алу | Разгон |
5% |
8,5 |
||
Көлденең ілінісу | Поперечное сцепление |
5% |
7,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
7,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,0 |
|||
Сулы асфальт | Мокрый асфальт (15%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
8,0 |
||
Басқарушылығы | Управляемость |
5% |
7,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
8,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
7,8 |
|||
Құрғақ асфальт | Сухой асфальт (10%) |
||||
Тежеу | Торможение |
5% |
7,5 |
||
Басқарушылығы | Управляемость (субъектив.) |
5% |
6,5 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
|
7,0 |
||
Үнемділігі | Экономичность (5%) |
||||
Теңселуге қарсыласуы | Сопротивление качению |
5% |
8,0 |
||
Жалпы бағасы | Общая оценка |
8,0 |
|||
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒА | ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА |
7,5 |
|||
Жылдамдық индексі | Индекс скорости: 160 км/ч |
Қауіпсіздік рейтингісі | Рейтинг безопасности |
3/5 |
||
+ Қарда өзін ұстауы бейтарап | Нейтральное поведение на снегу |
||||
- Мұзда, құрғақ және сулы жолдағы нәтижелері әлсіз (ілінісуді жоғалтқан жағдайда, оны екі білікте де жоғалтады) | Слабые результаты на льду, сухом и мокром покрытии (в случае потери сцепления теряют его на обеих осях) |