+7 (708) 972 29 72 +7 (727) 241 1973

Корзина пуста

Каталог
0
Корзина 0 тг
Тест зимних шин для внедорожников 215/65 R16 (Автоцентр Украина, 2016)

Тест зимних шин для внедорожников 215/65 R16 (Автоцентр Украина, 2016)

17.29.2022

 

Кроссоверлерге арналған қысқы дөңгелектерді «Автоцентр» әдеттегідей поляр шеңберінің арғы жағында тестіледі. 2016 жылдың маусымына мамандар шағын кроссоверлерге арналған скандинавиялық 10 үйкелісті дөңгелекті тестіледі. Бұл 215/65 R16 өлшемі.

 

Зимние шины для кроссоверов «Автоцентр» традиционно протестировал за полярным кругом. К сезону 2016 наши специалисты протестировали 10 фрикционных шин скандинавского типа, которые предназначены для небольших кроссоверов. Это размер 215/65 R16.

 

Өткен қыстың жылы болғанына қарамастан, скандинавиялық қысқы дөңгелектер біз үшін қарапайым себептермен аса өзекті болып қалады. Нағыз суық түсетін аздаған кезеңде олар бізге аса жоғары қауіпсіздік деңгейін қамтамасыз етеді. Ал бұл дегеніміз – машинаның сақталуы, ең бастысы – автомобильшілер мен жаяу жүргіншілердің өмірі мен денсаулығы.

 

Несмотря на теплую прошлую зиму, скандинавские зимние шины остаются для нас наиболее актуальны по очень простой причине. В те короткие периоды, когда к нам приходят настоящие холода, они обеспечивают намного более высокий уровень безопасности. А ведь это означает сохранность машин, а главное – жизнь и здоровье автомобилистов и пешеходов.

 

 

 Тестіленген дөңгелектер тізімі | Список протестированных шин:

  • Continental ContiVikingContact 6
  • Falken Espia EPZ
  • Goodyear UltraGrip Ice 2
  • Michelin X-ice Xi3
  • Nexen WinGuard ice SUV
  • Nokian Hakkapeliitta R2 SUV
  • Premiorri ViaMaggiore
  • Sailun Ice Blazer WSL2
  • Yokohama Geolandar I/T-S G073
  • General Altimax Arctic (без шипов) (вне зачета)

 

Тест-драйвқа қатысушылар арасында – премиум-класс қысқы дөңгелектерінің таңдаулысы, сонымен қоса медиум- және бюджеттік класс дөңгелектері. Әртүрлі сегменттер моделін салыстыру аса қажет, себебі сатып алушылар премиум-дөңгелектерді сатып ала отырып, не үшін артық төлейтіндерін көруі тиіс. Біздің тізімімізде Continental ContiVikingContact 6, Goodyear UltraGrip Ice2, Nokian Hakkapeliitta R2 SUV, Michelin X-Ice Xi3, Yokohama Geolandar I/T-S G073, Nexen Winguard Ice SUV, Falken Espia EPZ, Sailun Ice Blazer WSL2, сонымен қоса Rosava белоцерковтық зауыт конвейерінен шыққан – Premiorri ViaMaggiore және атын әзірге біз әдейі атамайтын тағы бір дөңгелек.   

 

Среди участников тест-драйва – элита зимних шин премиум-класса, а также шины медиум- и бюджетного класса. Сравнение моделей из разных сегментов очень востребовано, так как покупатели должны видеть, почему они больше платят, приобретая премиум-шины. В нашем списке Continental ContiVikingContact 6, Goodyear UltraGrip Ice2, Nokian Hakkapeliitta R2 SUV, Michelin X-Ice Xi3, Yokohama Geolandar I/T-S G073, Nexen Winguard Ice SUV, Falken Espia EPZ, Sailun Ice Blazer WSL2, а также шина с конвейера белоцерковского завода Rosava – Premiorri ViaMaggiore и одна покрышка, имя которой мы сознательно не будем упоминать.

 

 

Медиум-класының "no name" дөңгелегін біз тестке әдейі қостық, бірақ ол бүртабан салуға арналған (бүртабан салатын саңылаулары бар), сол себепті үйкелісті дөңгелектермен ашық түрде бәсекеге түспеуі тиіс. Украинада дәл бүртабан салуға арналған қысқы дөңгелектер көптеп сатылады. Олар көбінесе бүртабанды дөңгелектерге қарағанда арзан болады, сондықтан автомобиль иелерінің көбі бұл дөңгелектердің бүртабансыз сипаттамасының қаншалықты жақсы болатынына мән бермейді. Біз бүртабан тұратын блоктағы ламельдердің аз мөлшері (бұжыртабандағы ұсақ ойықтар) қалай әсер ететініне талдау жасағымыз келеді.   

 

Шину "no name" медиум-класса известного бренда мы включили в тест специально, но она предназначена под ошиповку (имеются отверстия для шипов), поэтому в открытую конкурировать с фрикционнами шинами не должна. Но мы включили ее в тест по очень простой причине. Дело в том, что в Украине продается множество зимних шин именно под ошиповку. Они часто дешевле шипованных, поэтому многие авто­владельцы не вникают в вопрос, насколько хороши характеристики этой шины без шипов. Мы хотим проанализировать, как влияет минимальное количество ламелей (мелкие прорези в протекторе) в блоках, где должны стоять шипы.

 

Тест нәтижесіне сәйкес, таңдап алынған дөңгелектің мұзда да, сол сияқты басылған қарда да басқарылуы нашар және жылдамдық алу динамикасы төмен. Асфальтта оның қабілеті орташа, бірақ акважоспарлауға тұрақтылығы жағынан және сулы жолда басқарылуы жағынан ол тіпті көшбасшылар ішінде. Дегенмен бұл бүртабанның жоқтығы емес, көбіне дөңгелек қабының құрылымының жетістігі деуге болады.   

 

Согласно результатам теста, выбранная шина обладает плохой управляемостью как на льду, так и на укатанном снегу и обеспечивает низкую разгонную динамику. На асфальте ее свойства средние, но по устойчивости к аквапланированию и управляемости на мокром покрытии она даже в числе лидеров. Хотя это в большей степени заслуга конструкции самой покрышки, а не отсутствия шипов.

 

 

Негізгі бәсекелестерге келер болсақ, премиум-төрттіктің дөңгелектерінің қорытынды бағалары өте жақын болғанын атап өткіміз келеді, алайда олардың әрқайсысы әр түрлі дисциплинада өзінің ерекшелігі мен өз артықшылықтарын көрсетті. Финдық өндірушінің Nokian Hakkapeliitta R2 SUV моделі дәстүрлі түрде мұзды трассаның патшайымы болып табылады. Алайда ол басқа төсемдерде де жақсы нәтиже көрсетті, сондықтан бәсекелестерінің бірімен бірге лайықты бірінші орынды бөлісті.   

 

Возвращаясь к основным конкурентам, хочется отметить, что шины премиум-четверки получили очень близкие итоговые оценки, хотя каждая из них имеет свои особенности и демонстрирует свои преимущества в разных дисциплинах. Модель финского производителя Nokian Hakkapeliitta R2 SUV традиционно является королевой ледовых трасс. Но она показала хорошие результаты и на других покрытиях, поэтому заслуженно разделила первое место с одним из соперников.

 

Екінші жеңімпаз – өзін сулы асфальтта жақсы көрсеткен Goodyear UltraGrip Ice2 дөңгелегі үнемді, өте жайлы және басқа сипаттамалары бойынша сәтсіз көрсеткіштері болмады. Екінші орын Continental компаниясында. Оның ContiVikingContact 6 моделі қысқы жолдың барлық түрінде жақсы теңдестірілген сипаттамаларына және сулы, құрғақ жолдардағы керемет басқарылуына ие. Сынақтағы үшінші орын мұзда және құрғақ асфальтта жақсы тежеу қабілеті бар және құрғақ жолда жақсы басқарылатын Michelin компаниясының X-Ice Xi3-нде. Бұдан өзге, бұл дөңгелек мұзда өзін лайықты көрсетті, сонымен бірге ол жайлы және үнемді.    

 

Второй победитель – шина Goodyear UltraGrip Ice 2, которая хорошо себя проявила на мокром асфальте, является экономичной, очень комфортой и не имеет провальных свойств по другим характеристикам. Второе место у компании Continental. Ее модель ContiVikingContact 6 обладает хорошими сбалансированными характеристиками на всех типах зимних дорог и отличной управляемостью на мокром и сухом асфальте. Третье место в зачетке компании Michelin X-Ice Xi3, которая обладает хорошими тормозными свойствами на льду и сухом асфальте и управляемостью на сухом покрытии. Кроме того, эта покрышка достойно выглядела на льду, при этом она комфортна и экономична.

 

 

Yokohama Geolandar I/T-S G073 дөңгелегі мұзды және қарлы трассаны лайықты жүріп өтті, ал асфальтта болса, оның сипаттамалары әлі де жақсартуды талап етеді. Nexen Winguard Ice SUV корей дөңгелегі өзінің сипаттамаларымен таңдандырды – медиум-класты бұл модельдің сипаттамалары мұз және қармен қоса, асфальтта да жақсы болып шықты.    

 

Шина Yokohama Geolandar I/T-S G073 достойно выступила на ледовых и снежных трассах, а вот на асфальте ее характеристики оставляют желать лучшего. Корейская покрышка Nexen Winguard Ice SUV впечатлила своими характеристиками – у этой модели медиум-класса они окозались очень приличными как на льду и снегу, так и на асфальте.

 

Sailun Ice Blazer WSL2 қытайлық бұйымы мұзда және сулы асфальтта аса жақсы тежемейді және қар мен құрғақ асфальтта да басқарылуы айтарлықтай емес, бірақ бірқатар сипаттамалары бойынша мойындауға тұрарлық. Ал Falken Espia EPZ дөңгелегінің мұз бен қардағы және асфальттағы теңгерімсіздігі жоғары болды, сол себепті оған бір балға айыппұл салынды. 

 

Китайское изделие Sailun Ice Blazer WSL2 не очень хорошо тормозит на льду и мокром асфальте и не лучшим образом управляется на снегу и сухом асфальте, но по ряду характеристик все-таки заслуживает уважения. А вот у шины Falken Espia EPZ самый большой дисбаланс в характеристиках на льду и снегу и на асфальте, из-за чего ее оштрафовали на один балл.

 

 

 ТЕСТ НӘТИЖЕЛЕРІ | РЕЗУЛЬТАТЫ ТЕСТОВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орын
Место
Дөңгелек
Шина
Сарапшылар пікірі
Мнения экспертов
1 Бағасы | Оценка:  8,7  ЖИ және ЖИ | ИН и ИС: 98Е

Goodyear
UltraGrip Ice 2

 

Бұжыртабан суретінің бағыттылығы | Направленность рисунка протектора: есть
Сыртқы/ішкі жағы | Наружняя/внутренняя сторона: нет
Бұжыртабан суретінің тереңдігі | Глубина рисунка протектора, мм: 8,8
Шор бойынша резеңкенің беріктігі | Твердость резины по Шору: 63
Қапталының қаттылығы | Жесткость боковины: очень мягкая
Салмағы | Вес, кг: 8,95
Шығарылған күні (апта/жыл) | Дата производства (неделя/год): 40/2015
Өндірілген жері | Место изготовления: Германия
Қауіпсіздік рейтингі | Рейтинг безопасности: ****
Баға/сапа рейтингі | Рейтинг цена/качество: ****
 
Goodyear UltraGrip Ice 2 – барлық тестілеуде жоғары нәтиже көрсеткен теңдестірілген дөңгелек.  Мұзда оның жылдамдық алуы және доғадағы тұтқырлығы жақсы, және тек жылдамдық алған кезде ғана бұрылыста алдыңғы осі тайғанауы мүмкін.  Қарда бұл дөңгелек шапшаң жылдамдық алады. Сулы асфальтта тамаша басқарылады және бұрылыс пен тежеу кезінде берік. Құрғақ жолда бұл модель  шапшаң және жақсы болжанады.

Goodyear UltraGrip Ice 2 – сбалансированная шина, которая во всех тестах показала высокие результаты. На льду у нее хороший разгон и цепкость на дуге, и только при разгоне в повороте возможен снос передней оси. На снегу эта покрышка быстро ускоряется. На мокром асфальте она отменно управляется и цепкая в поворотах и при торможении. На сухом эта модель быстра и прогнозируема.
+ Қабілеті теңдестірілген | Сбалансированные свойства
+ Қарда және сулы асфальтта жақсы басқарылуы | Управляемость на снегу и мокром асфальте
+ Сулы асфальттағы тежеу қабілеті | Тормозные свойства на мокром асфальте 
Үкім | Вердикт: Ұсынылады | Рекомендована
 
1 Бағасы | Оценка:  8,7  ЖИ және ЖИ | ИН и ИС: 102R

Nokian
Hakkapeliitta R2 SUV

Бұжыртабан суретінің бағыттылығы | Направленность рисунка протектора: есть
Сыртқы/ішкі жағы | Наружняя/внутренняя сторона: нет
Бұжыртабан суретінің тереңдігі | Глубина рисунка протектора, мм: 9,0
Шор бойынша резеңкенің беріктігі | Твердость резины по Шору: 54
Қапталының қаттылығы | Жесткость боковины: мягкая
Салмағы | Вес, кг: 11,34
Шығарылған күні (апта/жыл) | Дата производства (неделя/год): 6/2016
Өндірілген жері | Место изготовления: Финляндия
Қауіпсіздік рейтингі | Рейтинг безопасности: ****
Баға/сапа рейтингі | Рейтинг цена/качество: ****
 
Nokian Hakkapeliitta R2 SUV мұзда өзін бәрінен жақсы көрсетті - ол тамаша тежейді, сенімді жылдамдық алады және жылдамдықпен жүргенде жақсы болжанады. Қарда бұл дөңгелек жылдамдық алу-тежеу, маневр жасау кезінде де жолға жақсы жабысады. Жақсы қысқы қабілеттері сулы және құрғақ асфальттағы қабілеттеріне залалын тигізбеген, "хакка" бірқалыпты және газды түсірген кезде аздаған сырғанап таюларды тоқтатуға мүмкіндік береді. 

Nokian Hakkapeliitta R2 SUV лучше всех показала себя на льду – она отлично тормозит и уверенно разгоняется и прогнозируема на скоростях. На снегу эта шина цепко держится за дорогу и при разгоне-торможении, и при маневрах. Хорошие зимние свойства не пошли в ущерб характеристикам на мокром и сухом асфальте, где «хакка» стабильна и под сброс газа позволяет остановить небольшие заносы и сносы.
+ Мұздағы қабілеті | Свойства на льду
+ Қарда басқарылуы және жайлылығы | Управляемость на снегу и комфорт
+ Қабілеті теңдестірілген және үнемділігі | Сбалансированные свойства и экономичность 
Үкім | Вердикт:  Ұсынылады | Рекомендована
 
2 Бағасы | Оценка:  8,5  ЖИ және ЖИ | ИН и ИС: 102Q

Continental ContiVikingContact 6

 

Бұжыртабан суретінің бағыттылығы | Направленность рисунка протектора: нет
Сыртқы/ішкі жағы | Наружняя/внутренняя сторона: есть
Бұжыртабан суретінің тереңдігі | Глубина рисунка протектора, мм: 8,4
Шор бойынша резеңкенің беріктігі | Твердость резины по Шору: 65
Қапталының қаттылығы | Жесткость боковины: мягкая
Салмағы | Вес, кг: 11,62
Шығарылған күні (апта/жыл) | Дата производства (неделя/год): 34/2016
Өндірілген жері | Место изготовления: Германия
Қауіпсіздік рейтингі | Рейтинг безопасности: ****
Баға/сапа рейтингі | Рейтинг цена/качество: ***
 
Сontinental ContiViking Contact 6 барлық қысқы жолдарда теңдестірілген қабілетіне ие. Мұзда маневр жасау кезінде тек "хаккамен" салыстырғанда аздап таяды және жылдамдық алу мен тежеу қабілеті аздап нашарлау.  Бірақ доғада бұл дөңгелек мұзда өзін жақсы ұстайды. Асфальтта ол шапшаң, тұрақты және жылдамдық асырған кездегі ығуы жеңіл қалпына келтіріледі.

Сontinental ContiViking Contact 6 обладает сбалансированными свойствами на всех зимних дорогах. На льду при маневрах в сравнении только с «хакка» есть небольшая склонность к сносу и чуть хуже разгонные и тормозные свойства. Но на дуге эта шина цепко держится за лед. На асфальте она быстрая, устойчивая и легко стабилизируемая при сносе в случае перебора скорости.
+ Сипаттамалары теңдестірілген | Сбалансированные характеристики
+ Құрғақ асфальтта басқарылуы | Управляемость на сухом асфальте
+ Сулы асфальттағы ілінісу қабілеті | Сцепные свойства на мокром асфальте 
Үкім | Вердикт:  Ұсынылады | Рекомендована
 
3 Бағасы | Оценка:  8,3  ЖИ және ЖИ | ИН и ИС: 102T

Michelin
X-ice Xi3

 

Бұжыртабан суретінің бағыттылығы | Направленность рисунка протектора: есть
Сыртқы/ішкі жағы | Наружняя/внутренняя сторона: нет
Бұжыртабан суретінің тереңдігі | Глубина рисунка протектора, мм: 8,4
Шор бойынша резеңкенің беріктігі | Твердость резины по Шору: 60
Қапталының қаттылығы | Жесткость боковины: мягкая
Салмағы | Вес, кг: 10,38
Шығарылған күні (апта/жыл) | Дата производства (неделя/год): 42/2015
Өндірілген жері | Место изготовления: Испания
Қауіпсіздік рейтингі | Рейтинг безопасности: ****
Баға/сапа рейтингі | Рейтинг цена/качество: ****
 
Michelin X-Ice Xi3 – жақсы тежеу қабілеті мен құрғақ асфальттағы басқарылу иегері. Сипаттамалары жақсы теңдестірілген жайлы және үнемді дөңгелек. Мұзда жақсы тежеу және жылдамдық алу қабілетін көрсетеді, бұрылыста жолға жақсы жабысады. Онымен қарлы трассада жүру - бір ғанибет, өйткені таюға аздаған икемділігі тіпті бұрылыстарды жүріп өтуді жеңілдетеді.

Michelin X-Ice Xi3 – обладательница хороших тормозных свойств и управляемости на сухом асфальте. Комфортная и экономичная шина с хорошим балансом характеристик. На льду демонстрирует хорошее торможение и разгон, цепко держится за дорогу в повороте. Ездить по снежными трассами на ней – одно удовольствие, поскольку небольшая склонность к заносу даже облегчает прохождение поворотов.
+ Мұзда тежеу қабілеті | Тормозные свойства на льду
+ Қабілеті теңдестірілген | Сбалансированные свойства
+ Құрғақ асфальттағы басқарылуы және жайлылығы | Управляемость на сухом асфальте и комфорт 
Үкім | Вердикт:  Ұсынылады | Рекомендована
 
4 Бағасы | Оценка:  7,9  ЖИ және ЖИ | ИН и ИС: 98Q

Nexen
WinGuard ice SUV

 

Бұжыртабан суретінің бағыттылығы | Направленность рисунка протектора: нет
Сыртқы/ішкі жағы | Наружняя/внутренняя сторона: нет
Бұжыртабан суретінің тереңдігі | Глубина рисунка протектора, мм: 8,9
Шор бойынша резеңкенің беріктігі | Твердость резины по Шору: 58
Қапталының қаттылығы | Жесткость боковины: средняя
Салмағы | Вес, кг: 11,285
Шығарылған күні (апта/жыл) | Дата производства (неделя/год): 17/2015
Өндірілген жері | Место изготовления: Южная Корея
Қауіпсіздік рейтингі | Рейтинг безопасности: ***
Баға/сапа рейтингі | Рейтинг цена/качество: ***
 
Nexen Winguard Ice SUV барлық қысқы жолда керемет тежеу қабілетімен таңғалдырды. Бірақ мұзда кенеттен ығуы мүмкін, бірақ таюдың басталуын болжауға болады. Қарда жылдамдық алуы аса қарқынды емес, ал басқарылуы жағынан бұл модель орташа. Сулы асфальтта алдыңғы ось дөңгелектерінің ығуы, ал құрғақ асфальтта артқы ось дөңгелектерінің тайғанауы орын алады.

Nexen Winguard Ice SUV удивила хорошими тормозными свойствами на всех зимних дорожных покрытиях. Но вот на льду возможен внезапный снос, но зато начало заноса прогнозируемое. На снегу разгон не очень динамичен, а по управляемости эта модель середнячок. На мокром асфальте проявляется снос колес передней оси, а на сухом возможен срыв в занос колес задней оси.
+ Түрлі жолдағы тежеу қабілеті | Тормозные свойства на разных покрытиях
+ Жайлылығы | Комфорт
- Құрғақ асфальтта және мұзда басқарылуы | Управляемость на сухом асфальте и на льду 
Үкім | Вердикт:  На усмотрение
 
5 Бағасы | Оценка:  7,7  ЖИ және ЖИ | ИН и ИС: 98T

Premiorri
ViaMaggiore

 

Бұжыртабан суретінің бағыттылығы | Направленность рисунка протектора: есть
Сыртқы/ішкі жағы | Наружняя/внутренняя сторона: нет
Бұжыртабан суретінің тереңдігі | Глубина рисунка протектора, мм: 9,7
Шор бойынша резеңкенің беріктігі | Твердость резины по Шору: 65
Қапталының қаттылығы | Жесткость боковины: жесткая
Салмағы | Вес, кг: 11,645
Шығарылған күні (апта/жыл) | Дата производства (неделя/год): 31/2015
Өндірілген жері | Место изготовления: Украина
Қауіпсіздік рейтингі | Рейтинг безопасности: ***
Баға/сапа рейтингі | Рейтинг цена/качество: *****
 
Premiorri ViaMaggiore медиум-класс дөңгелектері үшін сулы және құрғақ асфальтта өте жақсы сипаттама көрсетті. Мұндай дөңгелек кигізілген машина меңгеріктің бұруына жылдам әрекет етеді және жақсы тежеу қабілетіне ие.  Мұзда бұл модельдің жылы қысқа арналғаны сезіледі, сондықтан ығуы да, таюыды мүмкін.   Қарда ViaMaggiore жақсы жылдамдық алады және болжанады.

Premiorri ViaMaggiore продемонстрировала очень хорошие для шин медиум-класса характеристики на мокром и сухом асфальте. Машина в такой обувке точно и быстро реагирует на повороты руля и обладает хорошими тормозными свойствами. На льду чувствуется, что эта модель больше создана для теплых зим, поэтому возможны и сносы, и заносы. На снегу ViaMaggiore хорошо разгоняется и прогнозируема.
+ Қарда және асфальтта тежеу қабілеті | Тормозные свойства на снегу и асфальте
+ Құрғақ асфальтта басқарылуы | Управляемость на сухом асфальте
- Мұзда ілінісу қабілеті | Сцепные свойства на льду 
Үкім | Вердикт:  Қалауына қарай | На усмотрение
 
6 Бағасы | Оценка:  7,3  ЖИ және ЖИ | ИН и ИС: 98Q

Yokohama
Geolandar I/T-S G073

 

Бұжыртабан суретінің бағыттылығы | Направленность рисунка протектора: есть
Сыртқы/ішкі жағы | Наружняя/внутренняя сторона: нет
Бұжыртабан суретінің тереңдігі | Глубина рисунка протектора, мм: 10,15
Шор бойынша резеңкенің беріктігі | Твердость резины по Шору: 56
Қапталының қаттылығы | Жесткость боковины: средняя
Салмағы | Вес, кг: 11,215
Шығарылған күні (апта/жыл) | Дата производства (неделя/год): 25/2014
Өндірілген жері | Место изготовления: Япония
Қауіпсіздік рейтингі | Рейтинг безопасности: ***
Баға/сапа рейтингі | Рейтинг цена/качество: **
 
Yokohama Geolandar I/T-S G073 қабілеттері тұрақты емес, бұл оның қорытынды бағасына әсер етті. Оның ең жақсы сипаттамасы - мұздағы көлденең ілінісу қабілеті, ал тежеу мен жылдамдық алудан мұнда мүмкіндік аздау. Қарда бұл дөңгелек тайғанағыш және баяу болып шықты.  Сулы және құрғақ асфальтта маневр жасау кезінде алдыңғы ось дөңгелектерінің ығуына байланысты үнемі жылдамдықты түсіріп отыру қажет.

Yokohama Geolandar I/T-S G073 обладает не очень стабильными свойствами, что отразилось на итоговой оценке. Ее наилучшая характеристика – поперечные сцепные свойства на льду, а вот по торможению и разгону здесь возможностей поменьше. На снегу эта шина показала себя скользкой и медленной. При маневрах на мокром и сухом асфальте из-за сносов колес передней оси приходится постоянно снижать скорость.
+ Мұзда көлденең ілінісу қабілеті | Поперечные сцепные свойства на льду
+ Жайлылығы | Комфорт
- Қарда және асфальтта басқарылуы | Управляемость на снегу и на асфальте 
Үкім | Вердикт:  Қалауына қарай | На усмотрение
 
7 Бағасы | Оценка:  7,2  ЖИ және ЖИ | ИН и ИС: 98H

Sailun
Ice Blazer WSL2

 

Бұжыртабан суретінің бағыттылығы | Направленность рисунка протектора: есть
Сыртқы/ішкі жағы | Наружняя/внутренняя сторона: нет
Бұжыртабан суретінің тереңдігі | Глубина рисунка протектора, мм: 9,0
Шор бойынша резеңкенің беріктігі | Твердость резины по Шору: 68
Қапталының қаттылығы | Жесткость боковины: жесткая
Салмағы | Вес, кг: 11,35
Шығарылған күні (апта/жыл) | Дата производства (неделя/год): 13/2015
Өндірілген жері | Место изготовления: Китай
Қауіпсіздік рейтингі | Рейтинг безопасности: ***
Баға/сапа рейтингі | Рейтинг цена/качество: ***
 
Sailun Ice Blazer WSL2 – мұзда және сулы асфальтта тежеу қабілеті төмен теңдестірілмеген дөңгелек.  Бұл модель кенеттен ығу мен таюы мүмкін құрғақ жолда болжанбайды. Қарда жылдамдық алған кезде машина бүйірімен тұруы мүмкін. Мұндай дөңгелек акважоспарлауға біршама қарсы тұрады және  сулы асфальтта жақсы жабысады, бірақ мұзда газ беру мен меңгерікпен басқаруда абайлау қажет.

Sailun Ice Blazer WSL2 – несбалансированная шина с низкими тормозными свойствами на льду и мокром асфальте. Эта модель непрогнозируема на сухом асфальте, где возможны внезапные сносы и заносы. На снегу при ускорении машину может поставить боком. Такая шина неплохо противостоит аквапланированию и цепко держится за мокрый асфальт, но на льду нужно умело подгазовывать и подруливать.
+ Сулы асфальтта басқарылуы | Управляемость на мокром асфальте
- Мұзда тежеу қабілеті | Тормозные свойства на льду
- Құрғақ асфальтта және қарда басқарылуы | Управляемость на сухом асфальте и на снегу 
Үкім | Вердикт:  Қалауына қарай | На усмотрение
 
8 Бағасы | Оценка:  6,9  ЖИ және ЖИ | ИН и ИС: 98Q

Falken
Espia EPZ

 

Бұжыртабан суретінің бағыттылығы | Направленность рисунка протектора: нет
Сыртқы/ішкі жағы | Наружняя/внутренняя сторона: нет
Бұжыртабан суретінің тереңдігі | Глубина рисунка протектора, мм: 8,5
Шор бойынша резеңкенің беріктігі | Твердость резины по Шору: 55
Қапталының қаттылығы | Жесткость боковины: средняя
Салмағы | Вес, кг: 11,235
Шығарылған күні (апта/жыл) | Дата производства (неделя/год): 27/2014
Өндірілген жері | Место изготовления: Япония
Қауіпсіздік рейтингі | Рейтинг безопасности: **
Баға/сапа рейтингі | Рейтинг цена/качество: **
 
Falken Espia EPZ қабілеттері бірқалыпты емес. Басқарылуы мен тұрақтылығына тестілеуде мұзда бұл дөңгелектің бұжыртабаны тамаша жабысуды қамтамасыз етсе де, бұл дөңгелек нашар жылдамдық алады және тежейді. Сулы және құрғақ асфальтта машина нашар басқарылады, ал тайғанауы (таю-ығу) аз жылдамдықтан-ақ басталады. Бұл дөңгелек жұмсақ, бірақ аздап шуылдайды.

Falken Espia EPZ обладает нестабильными свойствами. Хотя на льду ее протектор обеспечивает отличную цепкость в тестах на управляемость и устойчивость, разгоняется и тормозит эта шина плохо. На мокром и сухом асфальте машина плохо управляется, а скольжения (заносы-сносы) начинаются на меньших скоростях. Эта шина мягкая, но она шумновата.
+ Сулы асфальтта басқарылуы | Управляемость и поперечные сцепные свойства на льду
- Мұзда тежеу қабілеті  | Управляемость на мокром асфальте
- Құрғақ асфальтта және қарда басқарылуы | Тормозные свойства на асфальте 
Үкім | Вердикт: Ұсынылмайды | Не рекомендована
 
-- Бағасы | Оценка:  6,9  ЖИ және ЖИ | ИН и ИС: 98Q

Шина под ошиповку
(General Altimax Arctic)

 

Бұжыртабан суретінің бағыттылығы | Направленность рисунка протектора: есть
Сыртқы/ішкі жағы | Наружняя/внутренняя сторона: нет
Бұжыртабан суретінің тереңдігі | Глубина рисунка протектора, мм: 9,5
Шор бойынша резеңкенің беріктігі | Твердость резины по Шору: 70
Қапталының қаттылығы | Жесткость боковины: средняя
Салмағы | Вес, кг: 11,335
Шығарылған күні (апта/жыл) | Дата производства (неделя/год): 47/2011
Өндірілген жері | Место изготовления: ---
Қауіпсіздік рейтингі | Рейтинг безопасности: **
Баға/сапа рейтингі | Рейтинг цена/качество: *
 
Бүртабан салу үшін жасалған дөңгелек айналымда мұзға жақсы жабысады, бірақ шұғыл маневр жасау  кезінде ол тайғақ және болжанбайды, сондықтан мұзда трассада бұл дөңгелектермен жүру жылдамдығы бәсекелестеріне қарағанда (20/-0 км/сағ) біршама төмен. Есесіне бұл модельдің акважоспарлауға тұрақтылығы жақсы және ол сулы асфальтта тамаша басқарылуын қамтамасыз етеді.

Шина, созданная под ошиповку, цепко держится за лед на кольце, но при резких маневрах она скользкая и непрогнозируемая, поэтому по обледенелой трассе скорость на этих покрышках заметно ниже, чем у конкурентов (на 20–30 км/ч). Зато у этой модели наилучшая устойчивость к аквапланированию и ею обеспечивается отличная управляемость на мокром асфальте.
+ Сулы асфальттағы басқарылуы | Управляемость на мокром асфальте
+ Акважоспарлауға тұрақтылығы | Устойчивость к аквапланированию
- Мұзда және қарда басқарылуы | Управляемость на льду и снегу 
Үкім | Вердикт:  ---

 

 


Дереккөз | Источник: colesa.ru