Auto Zeitung журналы GTÜ техникалық қадағалау неміс қоғамымен бірлесе отырып, 14 жазғы шинаны, соның ішінде Қытайда жасалған шағын бюджетті үш шинаны тестіледі.
|
|
Журнал Auto Zeitung совместно с Немецким обществом технического надзора GTÜ протестировал 14 летних шин, в том числе три малобюджетных, сделанных в Китае
|
Осы жылғы Auto Zeitung сынақтарында жетекші позицияны 300 мүмкін балдың ішінен 278 балды алған Continental шиналары алды. Сарапшылардың айтуынша, Continental жазғы шиналары жолдың ылғалды бетінде ең нәтижелі тежеудің бірін көрсетті. Бұл тексеруде оған жаңа Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 моделі аз ғана жол берді.
|
|
Лидерскую позицию в испытаниях Auto Zeitung этого года заняли шины Continental, получившие 278 баллов из 300 возможных. По словам экспертов, летние шины Continental показали одно из самых эффективных торможений на мокрой поверхности. В этой дисциплине им лишь немного уступила новая модель Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3.
|
Қытайда шығарылған GT Radial, Linglong және Westlake үш моделі төрешілер комитетінде оларды пайдалану жол қозғалысы қатысушыларының қауіпсіздігіне қауіп төндірмейтініне деген күмән қалдыра отырып, жолдың ылғалды бетінде төмен нәтиже көрсетті. Westlake шинасы тіпті Auto Zeitung сынақтарының тарихында жолдың ылғалды бетінде нәтижелі тежеуге жасалған негізгі тестілеуде нөл балл алған екінші шина болып ерекшеленді. Онымен қоса Westlake шинасының M+S таңбасы бар (америка нарығына арналған), алайда олардың қыс жағдайында пайдалануға жарамдылығын күтуге болмайтын сияқты.
|
|
Три модели китайского производства - GT Radial, Linglong и Westlake - показали довольно слабые результаты на мокрой поверхности, оставив у судейского комитета испытаний сильные сомнения в том, что их использование не представляет угрозу безопасности участников дорожного движения. Westlake и вовсе отличились, став вторыми шинами за всю историю испытаний Auto Zeitung, которые получили ноль баллов в ключевом тесте на эффективность торможения на мокром покрытии. При этом Westlake обладают маркировкой M+S (рассчитанной на американский рынок), однако пригодности к зимним условиям от них ожидать, видимо, не стоит.
|
Орын / Место
|
Шина
|
Нәтижесілер / Итоги
|
||
1
|
Индексі / Индексы:94Y XL
Еуротаңбалауы / Евромаркировка:E/A-72
Жиынтығының орташа бағасы, евро /
Средняя цена за комплект, евро: 390 |
Сынақтамалар / Тесты
|
MAX
|
Балл / Баллы
|
Жолдың ылғалды беті / Мокрая поверхность
|
||||
Бойлық акважоспарлау / Продольное аквапланирование
|
25
|
24
|
||
Көлденең акважоспарлау / Поперечное аквапланирование
|
10
|
7
|
||
Тежеу / Торможение
|
40
|
40
|
||
Қауіпсіздік / Безопасность
|
45
|
45
|
||
Басқарылушылық / Управляемость
|
20
|
20
|
||
Бүйір жақ орнықтылығы / Боковая устойчивость
|
10
|
10
|
||
Жалпы бағасы / Общая оценка
|
150
|
146
|
||
Жолдың құрғақ беті / Сухая поверхность
|
||||
Тежеу / Торможение
|
40
|
40
|
||
Қауіпсіздік / Безопасность
|
30
|
26
|
||
Басқарылушылық / Управляемость
|
20
|
20
|
||
Жайлылық / Комфорт
|
10
|
8
|
||
Үнемділік / Экономичность
|
25
|
14
|
||
Слалом
|
15
|
14
|
||
Шуыл / Шум
|
10
|
10
|
||
Жалпы бағасы / Общая оценка
|
150
|
132
|
||
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАСЫ / ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА
|
300
|
278
|
||
+ Жолдың құрғақ және ылғалды бетіндегі ең қысқа тежеу жолы / Самый короткий тормозной путь на сухой и мокрой поверхности
+ Жолдың ылғалды бетіндегі үздік басқарылушылығы, керемет ілініс және қауіпсіздіктің жоғары деңгейі / Отличная управляемость, прекрасное сцепление и высокий уровень безопасности на мокрой поверхности
+ Жолдың құрғақ бетіндегі жылдамдықпен жүріп өтетін бұрылыстарындағы үздік бүйір жақ орнықтылығы / Отличная боковая устойчивость в скоростных поворотах на сухой поверхности
- Тербеліске салыстырмалы жоғары қарсыластығы / Относительно высокое сопротивление качению
ЕРЕКШЕ ҰСЫНЫЛҒАН! / ОСОБО РЕКОМЕНДОВАНО!
|
2
|
Индексі / Индексы:91Y
Еуротаңбалауы / Евромаркировка: E/A-68
Жиынтығының орташа бағасы, евро /
Средняя цена за комплект, евро:410
|
Сынақтамалар / Тесты
|
MAX
|
Балл / Баллы
|
Жолдың ылғалды беті / Мокрая поверхность
|
||||
Бойлық акважоспарлау / Продольное аквапланирование
|
25
|
24
|
||
Көлденең акважоспарлау / Поперечное аквапланирование
|
10
|
8
|
||
Тежеу / Торможение
|
40
|
32
|
||
Қауіпсіздік / Безопасность
|
45
|
41
|
||
Басқарылушылық / Управляемость
|
20
|
19
|
||
Бүйір жақ орнықтылығы / Боковая устойчивость
|
10
|
10
|
||
Жалпы бағасы / Общая оценка
|
150
|
134
|
||
Жолдың құрғақ беті / Сухая поверхность
|
||||
Тежеу / Торможение
|
40
|
40
|
||
Қауіпсіздік / Безопасность
|
30
|
24
|
||
Басқарылушылық / Управляемость
|
20
|
19
|
||
Жайлылық / Комфорт
|
10
|
8
|
||
Үнемділік / Экономичность
|
25
|
19
|
||
Слалом
|
15
|
13
|
||
Шуыл / Шум
|
10
|
10
|
||
Жалпы бағасы / Общая оценка
|
150
|
133
|
||
ҚОРЫТЫНДЫ БАҒАСЫ / ИТОГОВАЯ ОЦЕНКА
|
300
|
267
|
||
+ Жолдың ылғалды бетінде артқы осьте бүйір жаққа кетуден жақсы орнықтылығы / Хорошая устойчивость к боковому уводу на задней оси на мокрой поверхности
+ Жолдың ылғалды бетінде сенімді жүру / Уверенное поведение на мокрой поверхности
+ Жолдың құрғақ бетіндегі қысқа тежеу жолы және жақсы басқарылушылығы / Короткий тормозной путь и хорошая управляемость на сухой поверхности
+ Тербеліске қолайлы қарсыластығы / Приемлемое сопротивление качению
ЕРЕКШЕ ҰСЫНЫЛҒАН! / ОСОБО РЕКОМЕНДОВАНО!
|